חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלגזות דיזל מול מלגזות חשמל – הדרכה לפני הרכישה

מאת: yoni romיבוא ויצוא03/04/20151748 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלגזות דיזל מול מלגזות חשמל

מי כמונו יודע ששינוע מטענים כבדים – ממשאות בינוניים ועד הרמת מכולות – מצריך מלגזות. הדילמה הגדולה היא האם לרכוש מלגזות חשמל או מלגזות דיזל. על מנת לפתור לכם דילמה זו – גיבשנו לכם את כל המידע על כל סוגי המלגזות, ולבסוף – מספר טיפים ודגשים שיסייעו לכם, לבחור מלגזה שמתאימה לצרכים שלכם. מאפייני מלגזות החשמל מלגזת החשמל היא מלגזה חפה מריחות, לכלוך ופליטת שמנים. מנוע מלגזת החשמל ידוע כנקי ושקט במיוחד, אולם למלגזה זו חסרון בולט – היא אינה יכולה להגיע למרחקים ארוכים או לעבוד ממושכות ללא הטענת המנוע. המסקנה, אפוא, היא שהשימוש במלגזות חשמל יהיה אופטימלי עבור סידור אולמות ספורט ואירועים, סידור מחסנים ומלאי, וכל פעולה אחרת המתקיימת בתוך מבנה סגור, אשר לא מצריך תנועה למרחקים. מאפייני מלגזות דיזל מלגזות דיזל עובדות על מנוע דיזל, כלומר, על דלק נוזלי אשר פולט ריחות חריפים. יתרונה הגדול של מלגזה זו היא כושר השרידות שלה. טנק המנוע שלה גדול ומאפשר נהיגה למרחק. במלגזה כזו יהיה זה אופטימלי להשתמש בתנאי שטח, כאשר צריך לשנע תכולה כבדה ממקום למקום, תוך מעבר בעלייה ובמדרון, במישור או בשטח עם בולדרים. לעומת זאת, שימוש במלגזות דיזל בתוך מבנה כמו מחסן או אולם, אינה מומלצת בעליל בשל פליטת הגזים הצפויה מהכלי. הדרכה והכוונה – אלו מלגזות לרכוש? לפני שאתם קונים מלגזה, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות - האם למרחק ארוך? כן/לא. ? כן: מלגזת דיזל. לא: האם אזור העבודה בתוך מבנה? כן/לא. ? כן: מלגזת חשמל. לא: מלגזת דיזל. להחלטה איזו מלגזה לקנות, ישנם שיקולים רבים התלויים במרחקים אותם צריכה המלגזה לעבור, בתנאי השטח, בעמידה בעומסים ועוד. במידה והמרחק ארוך – אוטומטית תזדקקו למלגזת דיזל, למעשה, גם אם המרחק קצר אך העבודה מתנהלת בחוץ, מלגזת דיזל תהיה עדיפה, בשל אורח חיי מנוע גבוהים יותר משל מלגזות חשמל. רק במידה והעבודה מתבצעת בתוך מבנה – עדיך לצרוך מלגזות חשמל בשל הניקיון של המנוע, השקט היחסי והאוויר הנקי, שהנם תנאים הכרחיים בסביבת הפנים. מחפשים לרכוש מלגזה? מלגזות דיזל ומלגזות חשמל ברמות הגבוהות ביותר – תוכלו למצוא בד.ט לוגיסטיק, צרו קשר להזמנות ופרטים נוספים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yoni rom

מאת: yoni romתעשייה03/02/211140 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204629 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

מאת: yoni romרהיטים25/06/204802 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: yoni romשיפוצים12/04/201511 צפיות
איזה מכשור מתקדם מאפשר לאתר נזילות? מה היתרונות של מצלמה תרמית?

מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191095 צפיות
נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211015 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181995 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181067 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171462 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161929 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161982 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161727 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica