חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצטייני משטרה

הודעה לעיתונות

המטה                                  הארצי

לשכת                                  מפכ"ל

מערך    דובר     משטרת     ישראל

טלפון:

025428190/1

פקס:

025429666

יום ראשון כ"ו כסלו תש"ע

13 דצמבר , 2009

אא/01 - 688/6117(מ)

אל: הכתב לענייני משטרה

הנדון :

טקס מצטיינים

" ... הרב קוק אמר: " צריך שכל איש ידע ויבין שבתוכו דולק נר, ואין נרו שלו כנר חברו... וצריך שכל איש ידע ויבין שעליו לעמול ולגלות את האור ברבים ולהדליקו לאבוקה גדולה ולהאיר את העולם כולו. בכל אדם, בכל שוטר, נמצא אור" .

היום אנו מגלים ברבים את האור הבולט והייחודי של כל אחד מכם – שוטרים מצטיינים, שביחד עם אורם של כל השוטרים הוא דולק לכדי אבוקה גדולה של עשייה משטרתית אדירה,  עשייה של רבבות  שוטרים שבליבם בוערת אש המסירות ליעדי המשטרה.

נמצאים איתנו שוטרים המגיעים מכל תחומי העשייה המשטרתית במודיעין, בחקירות,, בבילוש, בסיור, בלחימה ובהתנדבות.

לכל אחד סיפור הצטיינות משלו,אבל אחת היא הרוח המשותפת לכולם, רוח של מסירות, מקצועיות ואחריות שהיוותה השראה  לאין סוף משימות  שונות ומגוונות.

המצטיינים מייצגים את הרקמה האנושית של החברה הישראלית:

-           רס"מ אלון אברה שעלה לבדו בגיל 12 מאתיופיה  וכיום מפקד בהצטיינות על נקודת המשטרה בשוק הכרמל.

-           הבלשים עופר רביבו ומרדכי טל ממעלה אדומים שעצרו באומץ מחבל.

-           רס"ר נזיה קבלאן המשמש ראש קבוצה ביחידת המקומות הקדושים.

-           רס"ב רויטל שושני המפקדת בהצטיינות על מרכז שיטור קהילתי במגזר הערבי.

כל אלו הם חלק מהסיפורים יוצאי הדופן של מי שנמצא כאן היום ועושה הכל כדי שהמדינה של כולנו תהיה מקום בטוח וטוב יותר לחיות בו.

אלו הם עשרים ושישה שוטרים אשר נבחרו מתוך עשרים ושבעה אלף אנשים נפלאים שאין להם יום ואין להם לילה , שאין להם שבת ואין להם חג.

חבורה חדורת שליחות שיודעת שעל כתפיה מונח גורל של אנשים רבים ואופי של מדינה אחת שלמה. רבבות שוטרים שהם אומנם מעטים ביחס למשימות הרבות אבל הם רבים בעשייה האין סופית. זה הכוח שמאפשר להמוני בית ישראל לקיים חיי שגרה, לצאת לחגוג באתרים , בגנים, בחופים, להציף את סמטאות העיר העתיקה בירושלים ולטייל בה כרצונם.

זה הכוח שמקיים קרב שלא נגמר מול תופעות פשיעה קשות, שנאבק בתאונות הדרכים, ושנמצא בכל מוקדי החיכוך הרגישים. ולצד כל העשייה האדירה הזו, אנחנו תמיד זוכרים את טעמו המר של מחיר ההגנה על ביטחונם האישי של תושבי ישראל.

עמנו הערב, נמצאת גם משפחתו של המתנדב רנ"ג (מיוחד), אריה גלנטי ז"ל, אשר נהרג בעת שהיה בפעילות סיור ואכיפה בכביש הערבה. יהי זכרו ברוך.

תודה מיוחדת אנו חבים גם לכן- משפחות יקרות , נהוג לומר שהאדם הוא תבנית נוף מולדתו ואכן, ההתנהלות יוצאת הדופן של המצטיינים מקורה בחינוך לערכים, בתמיכת בני משפחה, ובהזדהות שלכם עם המטרות שבשמן הם נשלחים למשימות הקשות. הערב אני מבקש לומר לכם תודה גדולה.

כבוד הנשיא, המעמד המסורתי הזה מהווה הצדעה עבור השוטרים המצטיינים וגם עבור כל אותם אלפי שוטרים שעושים מלאכתם ממש ברגעים אלו לאורכה ולרוחבה של ישראל ואנו מודים לך על כך.

תודה לשר לביטחון פנים על הגיבוי והסיוע לאורך כל הדרך, פיקוד המשטרה ימשיך להצעיד את המשטרה בנתיב ברור ומתוכנן, עם יעדים מוגדרים כאשר במוקד העשייה – המאבק בפשיעה על כל רבדיה והביטחון האישי של הציבור.

מצטיינים יקרים, הצטיינותכם  מחייבת.  חבריכם, פיקודכם ומפקדיכם יצפו מכם להמשיך לפעול בהתאם לרף הגבוה שהצבתם. ברוכים תהיו .

חג חנוכה שמח ." 

 



תגיות המאמר: מתנדבים, משטרה, מצטיינים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112236 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112062 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111865 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111754 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119197 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112537 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא חברה ומדינה - כללי

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי05/10/222272 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים אם להחליף גג,לבנות גדר,פרגולה,גאקוזי, לסגור חניה או מחסן ולהשכיר אותו או לפעמים לפצל דירה אחת לשניים / שלוש ויותר. להשכירם אבכדי לקבל הכנסה חודשית. כן אז ייתכן ולקחתם סיכון והתחלתם לבצע עבודה הטעונה היתר, והופ הפיקוח הופיע. לא חשוב אם בגלל תלונה של שכן "נחמד" או מכל סיבה אחרת אתפ בבעייה וככל שלא תדעו מה זכויותכם וכיצד להתנהג אתם עלולים להסתבך. לנו במשרד קלינגר בנימין ניסיון רב בהתמודדות עם ביקורי פתע של הרשויות,צווי הפסקת עבודה,צווי הריסה מנהליים שיפוטיים ועוד.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי02/05/221862 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית היא נושא שמעניין אנשים רבים וניתן לדון בו בהרבה מאוד אספקטים. קיימים היבטים רבים שצריך לבדוק לבחינת כדאיות השקעה בקרקע כזו ובמאמר זה נתמקד באחד הקריטריונים המרכזיים. ראשית, כשבאים להשקיע בקרקע חקלאית, חשוב לזכור את המובן מאליו, כי מדובר בהשקעה ספקולטיבית בהגדרה. קיים בה סיכון וגם המשקיע צריך להביא בחשבון שהרבה פעמים טווח השקעה עד להפקת תשואה ראוייה הוא ארוך יחסית – הוא לא טווח קצר! לרוב שינוי יעוד לא יתרחש בתוך שנים בודדות. אין בעובדה הזו בכדי לפסול את ההשקעה כקרקע כזו, אבל חשוב לזכור את הדבר.

מאת: אבי בכרחברה ומדינה - כללי28/11/211653 צפיות
גולדה מאיר (מאירסון) היא ללא ספק מיתוס יהודי, מיתוס ישראלי ומיתוס לאומי, גולדה היא לא רק מיתוס לאומי, גולדה הצליחה להתמקם מכוח אישיותה בתודעה כמיתוס בינלאומי חוצה מגזרים ומגדרים, אישיותה המרתקת וסיפור חייה הינם נרטיב לאומי, ציוני, ועולמי. דמותה ופועלה המרתקת מהווה לנו כיהודים החיים את העבר וההווה הציוני אבן דרך ודוגמה ומופת לאישה אשר הקדישה את חייה ופועלה לחלוטין לעם היהודי ושימשה אור לנשים בכל העולם כאישה אשר "עשתה את זה ובגדול" והגיעה למקומה ומיקומה הגבוהים כראשת ממשלה בזכות אישיותה ועשייתה בלבד ללא מורא ללא חסד או התחסדות ואת כל זה עשתה בעולם גברי ושוביניסטי במיוחד בשנים בהם חיה ופעלה.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי09/09/206060 צפיות
הרשות לאכיפה במקרקעין (היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה לשעבר) היא יחידת סמך במשרד האוצר, כפופה לשר האוצר ופועלת כיחידה עצמאית. ייעודה הוא להיאבק בעבירות התכנון והבניה ולבצע פיקוח על הועדות המקומיות. ביום 19.6.2016 קיבלה ממשלת ישראל החלטה מספר 1559 "חיזוק אכיפת דיני התכנון והבנייה" מתוך הבנה שמדובר ביעד אסטרטגי של מדינת ישראל שעל רשויות המדינה להוביל על מנת להגן על התכנון והבנייה ולבצר את שלטון החוק. החלטת הממשלה שמה את היחידה לאכיפה במקרקעין בחזית המאבק בעבירות התכנון והבנייה, מעניקה אחריות, כלים ומשאבים לממש את האחריות המוטלת עליה. תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, העניק לרשות את הסמכויות הנרחבות לממש את האחריות כאמור.

מאת: אדיר בנימיניחברה ומדינה - כללי18/08/181889 צפיות
בתיאוריה הפוליטית שלו, שאף ז'אן ז'אק רוסו, ליישב בין האינדיבידואליזם הקיצוני שבו דגל, לבין השמירה על הסולידריות החברתית. רוסו האמין כי הרגש האנושי הטבעי הוא רגש של סולידריות בין בני אדם שהוא גם הבסיס לחיים בקולקטיב

בית המשפט העליון דן לאחרונה ודחה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, כב' השופטת מ' סוקולוב מיום 18.10.2017. בגדרו של פסק הדין, נדחה ערעורו של המבקש על החלטתו של בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן (כב' השופט העמית מ' בן-חיים), בע"א 39527-06-17, מיום 10.07.2017, שם נדחתה בקשתו של העותר להאריך את המועד להישפט על הודעת תשלום קנס, מיום 10.05.1998.

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172120 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica