חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרט שיווקי. אננס כתום. נקודה.

מאת: מיקוקה הפקותשיווק15/04/20151330 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני כמה זמן עלית על תגלית מרעישה שיכולה לשנות את העולם. אננס כתום.

פנית לחברים, פירסמת בפייסבוק, בנית אתר ואפילו תלית שלט חוצות. עכשיו כל מה שחסר לך זה סרט וידאו עם כנפיים...

כזה שישווק וימכור גם הרבה אחרי שהסרט עלה לאוויר.


נעים מאוד סרט שיווקי…

ישנם סוגים רבים של סרטים שיווקים לאינטרנט-

סרט מוצר (מה זה בעצם אננס כתום?)

סרט גיוס (דרושים עובדים/ דרוש תקציב)

סרט מכירות (האננס הכתום משפר את איכות החיים- גם בהודו, סין וארה"ב)

סרט הדרכה (אז איך האננס הכתום עובד?)

"How To" (איך להפוך את האננס שלך למכונית מירוץ?)

מכתב בוידאו (לקוח יקר- שלל ברכות ואננסים ליום הולדתך)


סוג הסרט נבחר לפי מטרת הסרט (מה הסרט בא לשרת) וקהל היעד שלו (מי הנמענים)- על מנת שהמסר יהיה ממוקד ומעניין! תשובות עם המילים "זה גם… וגם…" בדרך כלל יובילו למסרים מבולבלים, קהל יעד משועמם וקמפיין כושל.

אז לפני שהדימיון מתחיל להתפרע, בואו ניקח צעד אחורה ונתפקס.


מיקה אור, הבמאית הראשית והבעלים של מיקוקה הפקות מפשטת את מגוון האפשרויות לשני סוגי סרטים עיקריים:

"הסוג הראשון הוא סרט שנועד לקהל שכבר מחפש אותך.

זה אומר שמישהו מחפש באינטרנט "אננס כתום" ואתה מוכר או מציע שירותים של "אננס כתום". עכשיו אתה צריך לשכנע אותו שאתה הכי טוב מבין המתחרים שלך! זה סרט שידבר עלייך או על המוצרים שלך, ויציג אותם בצורה יצירתית.
הסרט הזה מתאים לאתר שלך, לרשימת התפוצה שלך, או לרשתות החברתיות שלך.


הסוג השני הוא סרט לקהל שלא מחפש אותך, ולא בהכרח צריך אותך.

סרטים כאלה לא ידברו עלייך וגם לא בטוח יראו את המוצר שלך, אבל הם ימכרו אותו. אלו סרטים שדומים יותר לפרסומת ובדרך כלל דרוש עבורם תקציב גבוה יותר, בנוסף לתקציב הקידום שמושקע בהם.


רוב האנשים מעוניינים בשילוב של השניים- סרט על עצמם לקהל הרחב.

בשורה התחתונה אני אומרת להם (סליחה על הביטוי) אבל לשמוע אותך מדבר על "אננס כתום" ממש לא מעניין את הקהל הרחב. האמת היא שבתוך ההיצע האין סופי (72 שעות שעולות כל דקה ליוטיוב) והמאגר האינסופי של המידע במנועי החיפוש וברשתות החברתיות הרבה ממה שנדמה לנו כויראלי מקודם בצעדים הראשונים של ההשקה בסכומי עתק. "

כשמגוון האפשרויות הופך לשני סוגים ברורים ופשוטים להבנה קל לדעת בדיוק איזה סרט אתה והמוצר שלך צריכים!

דמיין לך סקאלה של מספרים מ-1 עד 10 כאשר המספר 1 מייצג את הקהל שלא מחפש אותך

ו-10 מייצג את הקהל שמחפש אך ורק את המוצר שלך.


לאן אתה מכוון את ה"אננס הכתום" שלך? איפה הסרט שלך ימוקם?


כל סוגי הסרטים השיווקים לאינטרנט שציינו (מוצר, גיוס, מכירות, הדרכה, "How To", מכתב בוידאו) יכולים לנוע על הסקאלה בין 1-10 בהתאם למטרה ולקהל היעד שהוגדרו. המספר היחיד שאנחנו לא רוצים להגיע אליו הוא המספר 5 שמייצג בשבילנו את "הגם וגם" האולטימטיבי. הוא מגיע כאשר אנחנו מכוונים לקהל שלא מחפש אותנו ובעצם מראים לו סרט בסגנון של קהל שמחפש אותנו. תאר לך לדוגמא שאתה נכנס לצפות בקליפ החדש של מדונה ונאלץ במשך עשרים שניות לראות את מנכ"ל החברה מסביר למה אננס כתום עוזר לפתרון בעיות חניכיים.

איבדת את הצופה שלך במיידי והתוצאה היא "תפסת מרובה, לא תפסת".


כדי להסיר כל ספק שאל את עצמך כמה שאלות מנחות-

מה המטרה של הסרט? מי קהלי היעד שלו בדיוק?
מה הנושא של הסרט? איפה הוא יוקרן? מה אורכו? איך אתה מדמיין את הסרט?

ולסיום אם אתה עדיין מבולבל, תרגיש בנוח, זה קרה לרבים וטובים לפנייך.

התרווח על הכסא וצפה בדוגמאות שונות באתר שלנו www.mikooka.com או ש… פשוט תרים טלפון.


עיצוב: שני ברוך

מאמר מאת: עמית שמיר

יועצת ומפתחת תוכן

מיקוקה הפקות- חברה להפקת תוכן וידאו יצירתי

www.facebook.com/MikookaProduction

www.youtube.com/user/mikooka

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיקוקה הפקות- חברה להפקת תוכן וידאו יצירתי

www.mikooka.com

www.facebook.com/MikookaProduction

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקוקה הפקות

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע11/11/142342 צפיות
העולם היום מתפתח במהירות ובכל יום מצטרפות לחיינו המצאות חדשות. הרבה מההמצאות הטכנולוגיות החדשות שאנו רואים עובדות בעיקרון של פיוז'ן- מיזוג בין דברים קיימים באופן שיוצר מוצר חדש. על פי העיקרון הזה פיתחו לפני מספר שנים בחברת הסטראט-אפ DigiGage מוצר המשלב תוכן וירטואלי עם מעלית- מיזוג של שני עולמות שונים שביחד יוצרים חווית משתמש חדשה לגמרי!

מאת: מיקוקה הפקותצילום31/07/141201 צפיות
זה תפס את רובנו כילדים, היינו רצים אחרי מסוק צעצוע עם שלט המונע ע"י סוללות ומתפלאים כשהצלחנו להשאיר אותו באוויר. היום, באמצעות רחפנים משוכללים המחוברים למצלמות מקצועיות הצעצוע מהילדות הפך לעבודה של מקצוענים.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע21/07/141074 צפיות
כל איש הוא סיפור, אבל לא כל סיפור שווה שיספרו אותו. כשאנחנו כותבים תסריט לסרט דוקומנטרי מסע ועדיין אין לנו דמות ראשית אנחנו מנסחים את הרעיון הכללי של הסרט ומתחילים את עבודת התחקיר, בחיפוש אחר הדמות האידיאלית.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע24/04/141070 צפיות
המשותף לכל סוגי הצילום הדוקומנטרי היא תשומת הלב המיוחדת הנדרשת מהצלם. בשונה מקולנוע עלילתי, הצלם לא תמיד יודע מראש מה יהיה גודל הפריים ומה יהיו תנאי התאורה, שלא לדבר על מהלכי ההתרחשות. בהיעדר הנתונים הללו, מהלך השיחה של הדמויות המצולמות הוא לעיתים קרובות זה שיכתיב את עבודת הצלם. במילים אחרות, נדרש ממנו סוג מסוים של אלתור.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע24/04/14927 צפיות
אנו נמצאים בתקופה בה הפך התיעוד העצמי לנחלת הכלל. אז רגע לפני שנשכח מאיפה הכל התחיל, הנה שיעור היסטוריה מקוצר ביותר וכמה המלצות חמות שלא תתקלו בהן בכל מקום.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע24/04/141014 צפיות
אם גם אתם נמנים על אלו שלפני שנים עוד רכשו מצלמה דיגיטאלית אבל מאז מצלמים את הילדים רק באייפון – המידע שלהלן חשוב מאד עבורכם. בעזרת מספר אפליקציות ידידותיות למשתמש נסביר לכם כיצד להפוך את המכשיר הסלולארי למעבדת קולנוע קטנה.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע24/04/141119 צפיות
מכירת חומרים ברשת לצלמי וידאו – האם זה משתלם? טיפים מקצועיים על עולם ה- FOOTAGE BANK

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222334 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213570 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213742 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175459 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162609 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162065 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica