חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות שוקולד לילדים - דרך נפלאה לחגוג לילדכם יומולדת

סדנת שוקולד לילדים היא פעילות מקורית ומהנה, אותה ניתן לשלב בימי הולדת, ימי גיבוש, ימי כייף ועוד. הסדנא מפתחת את כישוריהם של הילדים, הן ברמה הביצועית בה הם מתנסים בהכנת יצירות של חומר החדש להם והן ברמה הקוגנטיבית. אם מיציתם לחגוג את ימי ההולדת של ילדכם בשילוב קוסמים, ליצנים, מפעילים ושאר פעילויות שגרתיות, סדנאות שוקולד הן דרך מקסימה לחגוג יומולדת, בה כל ילד או ילדה ישמחו לקחת חלק. סדנת שוקולד לילדים משלבת מגוון של כישורים המופעלים אצל ילדים, ואף מסייעת לעבוד ולחזק עקרונות למידה, הקשבה, ריכוז וחיקוי החשובים כל כך להתפתחות קוגנטיבית אצל ילדים עד גיל 14. בנוסף, אין ילד שלא ייצא מרוצה מפעילות המשלבת מגוון של יצירות שוקולד הכוללות: הכנת מפלי שוקולד, עוגת שוקולד, ממתקי שוקולד, סוכריות שוקולד על מקל ועוד. סדנת שוקולד לילדים היא פעילות יצירתית ומקורית גם יחד, המאפשרת לילדים להפעיל את כל החושים בו זמנית. במהלך הסדנא הילדים לומדים להקשיב להוראות, לחקות את המדריך, מריחים את ריחו הממכר של השוקולד, זוכים כמובן לטעום אותו, עובדים עם חומר הגלם עצמו וכמובן זוכים לראות את התוצר אותו הכינו בעצמם.

סדנאות שוקולד ליומולדת - מה הן כוללות?

בסדנאות שוקולד ליומולדת, מפעיל או מפעילת הסדנא, ידאגו להפוך את ילד או ילדת היומולדת לשף שוקולד אמיתי,ואת שאר חבריו לקונדיטורים של שוקולד. כולם יקבלו כובעים לבנים מיוחדים וסינרים מגניבים, במטרה ליצור אווירת שוקולד ויומולדת ייחודיות. סדנאות שוקולד ליומולדת נמשכות בין שעתיים לשלוש שעות, תלוי בגילאים של הילדים והן כוללות:

• מידע אינפורמטיבי ומעניין על היסטוריה השוקולד: מהם פולי הקקאו, היכן הם גדלים, כיצד גילו אות, מה מייצרים מהם, איך הם תורמים לנו ועוד. כמובן שככל שהילדים קטנים יותר, כך מידע זה יצומצם.

• סדנאות שוקולד לילדים משתנות בין יומולדת ליומולדת, אך ברוב המקרים הן כוללות הכנת מארז שוקולד מפנק, אותו הילדים זוכים לארוז בחגיגיות ולקחת הביתה להורים. ילד היומולדת בוחר מה הסדנא תכלול. האפשרויות הן רבות וכוללות: הכנת פונדו שוקולד בשילוב של פירות וממתקים אחרים כמו מרשמלו ותותים, מפל שוקולד, הכנת עוגת יומולדת, הכנת שוקולדים על מקל בצורת סוכריות, ארטיקים משוקולד, טראפלס, פרלינים ועוד.

"דליתה" מזמינה אתכם לסדנת שוקולד חוויתית ומהנה שתשאיר טעם מתוק של עוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רובי אוזן - "רובי ובן שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רובי אוזן

מאת: רובי אוזןקניות 17/11/151738 צפיות
אז עשיתם שיעורי בית, בדקת לגבי המזרנים המומלצים ביותר בשוק, בחנתם מזרונים במבצע וסוף כל סוף מצאתם את המזרן המושלם בהתאם לצרכים שלכם ולדרגת הקושי המועדפת עליכם. דעו לכם, שככל שתקפידו לשמור על המזרן שלכם טוב יותר, כך הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר וישרת אתכם לאורך שנים רבות. תחזוקת המזרן מתחלקת לשתי קטגוריות: שמירה על צורתו של המזרן ושמירה על ניקיונו.

מאת: רובי אוזןימי הולדת21/10/151654 צפיות
אחד הדברים האהובים על כולנו, ובעיקר על הילדים שלנו הוא שוקולד. בכל צורה ובכל טעם, ילדים מתים על שוקולד. אם אתם מתלבטים איך לחגוג לילדכם יומולדת השנה, כדאי לכם לחשוב על סדנת שוקולד לילדים.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152381 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: רובי אוזןבעלי חיים - כללי19/10/155991 צפיות
בארץ שלנו, בעקבות מזג האוויר הנחשב לחם ברוב ימות השנה בשילוב צמחייה הגודלת באזורים רבים וחקלאות ענפה, הכשות נחש נפוצות הן בבני אדם והן בבעלי חיים. בארץ פזורות חוות סוסים רבות, חוות אלו ממוקמות לרוב סמוך לאותה צמחייה המעודדת מחייה של נחשים. השאלה היא כיצד סוסים מתמודדים עם הכשות נחש ומה ניתן לעשות במקרה שסוס מוכש?

מאת: רובי אוזןטיולים בארץ19/10/152020 צפיות
בין האלמנטים שהכי משפיעים על אופיו של ילד ועל רמת המסוגלות שלו להתמודד עם העולם בו אנו חיים הוא רמת הביטחון העצמי אותה הוא לומד לפתח במהלך שנותיו הראשונות. הסביבה היא הגורם בעל השפעה עמוקה והיא זו שמאפשרת לכל ילד לטפח את בטחונו העצמי או לחלופין לערער אותו. בין אם אנו מתייחסים לסביבה הלימודית כלומר לבית הספר או לגן, לסביבה המחבקת שהיא ברוב המקרים המשפחה שלנו הילד סופג כבר מגיל 0, התרחשויות ומצבי תיווך שונים שיטפחו את בטחונו העצמי.

מאת: רובי אוזןהפקת אירועים24/09/152486 צפיות
תכנון של אירוע כמו כנס בין אם מדובר בכנס מקצועי של חברה, כנס העוסק בתחום מסויים המאגד בתוכו קשת רחבה של אנשים מאותו תחום, תערוכה או פאנל נחשב ברוב המקרים להפקה של ממש. בכדי שהכנס יעבור בשלום וגם יזכה להצלחה, עלינו לחשוב על כל הפרטים הכי קטנים. במאמר הבא, נציג בפניכם את כל הפרמטרים הכי חשובים לארגון כנס מקצועי.

מאת: רובי אוזןגינון20/09/151393 צפיות
פרגולה היא תוספת מרשימה, המאפשרת להשלים את עיצוב הגינה ולהעניק לה מראה ייחודי ומעניין. היא נחשבת למבנה פשוט וזול באופן יחסי לבנייה, ומאפשרת לנו לארח בנוחות ובנעימות כמעט בכל חודשי השנה.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181613 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165795 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161984 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161998 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161925 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162060 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162754 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica