חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להרים כנס בצורה מושלמת?

מאת: רובי אוזןהפקת אירועים24/09/20152487 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך להרים כנס בצורה מושלמת?

תכנון של אירוע כמו כנס בין אם מדובר בכנס מקצועי של חברה, כנס העוסק בתחום מסויים המאגד בתוכו קשת רחבה של אנשים מאותו תחום, תערוכה או פאנל נחשב ברוב המקרים להפקה של ממש. בכדי שהכנס יעבור בשלום וגם יזכה להצלחה, עלינו לחשוב על כל הפרטים הכי קטנים. במאמר הבא, נציג בפניכם את כל הפרמטרים הכי חשובים לארגון כנס מקצועי.

אפיון הכנס והכנת לו״ז מפורט

כאמור יש סוגים שונים של כנסים: ימי עיון, כנסים ארציים, סדנאות, כנסים בינלאומיים וכו׳. בכדי שתוכלו לבחור את המקום המתאים לכנס, הכנס ואת כמות האנשים שצפויים להגיע. במידה ומדובר בהפקה של ממש, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית לארגון כנסים.

בחירת מקום

בחירת המקום של הכנס חייבת להתבצע בהתאמה מושלמת לכמות האנשים. אין זה ראוי לבחור מקום שמכיל 100 אנשים, ובסופו של דבר יגיעו 200, שכן לרובם לא יהיה מקום לשבת, ובמקום כנס מסודר ניתן יהיה לצפות כאוס, שיבושי לו״ז ועוד. בנוסף, חוסר תיאום שכזה מתפרש תמיד כחוסר מקצועיות. יחד עם זאת, במידה ואנו יודעים שרוב המוזמנים לכנס מגיעים ברכבם הפרטי, חשוב לוודא שיש מקומות חנייה מוסדרים בתיאום מלא עם המקום. כאשר הכנס מתפרס על יותר מיום אחד, יש לדאוג לפתרון לינה לאורחים שמגיעים מחו״ל או ממקומות מרוחקים.

תאורה, הגברה, מקרן

רוב הכנסים כוללים בתוכם הרצאות, פאנלים או העברה של מצגות מקצועיות המכוונות לפרקטיקה וליישום בשטח. בכדי שהמסרים יעברו בצורה איכותית, עלינו לדאוג למערכת הגברה לאירועים, לרמקולים ולמקרופון מקצועי. אין אנו רוצים להגיע למצב שהקהל לא שומע כמו שצריך את המרצה או המנחה. יחד עם זאת, המקרן והמסך חייבים להיות מותאמים לגודל האולם. זאת בכדי שכולם יוכלו לראות כפי שצריך את התכנים שמועברים באמצעות המקרן. לפני שהמרצה מתחיל להרצות, חשוב לבדוק שהכל עובד בצורה חלקה ושהמיקרופון או המדונה מכוונים לכיוון הפה שלו. גם נושא התאורה קריטי בארגון של כנס. במידה והכנס נמשך לשעות הערב המאוחרות חשוב לוודא שמערכת התאורה של האירוע מספיק חזקה בכדי שהאנשים יוכלו לדבר אחד עם השני וגם לראות זה את זה.

עניינים נוספים

• פרסום- אינטרנט, יחסי ציבור, פוסטרים, חוברות ועוד.

• תקציב- גיוס כספים.

• אוכל - קייטרינג מתאים לאירוע.

• חומרים נלווים- תיקי כנסים, צילומים, חוברות, צילומי, בלוק כתיבה + עט ועוד.

 

לסיום, ארגון כנס הינו הפקה של ממש ולכן יש להתחיל ולהתכנן הכל מספיק זמן מראש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רובי אוזן - "רובי ובן שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רובי אוזן

מאת: רובי אוזןקניות 17/11/151740 צפיות
אז עשיתם שיעורי בית, בדקת לגבי המזרנים המומלצים ביותר בשוק, בחנתם מזרונים במבצע וסוף כל סוף מצאתם את המזרן המושלם בהתאם לצרכים שלכם ולדרגת הקושי המועדפת עליכם. דעו לכם, שככל שתקפידו לשמור על המזרן שלכם טוב יותר, כך הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר וישרת אתכם לאורך שנים רבות. תחזוקת המזרן מתחלקת לשתי קטגוריות: שמירה על צורתו של המזרן ושמירה על ניקיונו.

מאת: רובי אוזןימי הולדת21/10/151654 צפיות
אחד הדברים האהובים על כולנו, ובעיקר על הילדים שלנו הוא שוקולד. בכל צורה ובכל טעם, ילדים מתים על שוקולד. אם אתם מתלבטים איך לחגוג לילדכם יומולדת השנה, כדאי לכם לחשוב על סדנת שוקולד לילדים.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152382 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: רובי אוזןבעלי חיים - כללי19/10/155992 צפיות
בארץ שלנו, בעקבות מזג האוויר הנחשב לחם ברוב ימות השנה בשילוב צמחייה הגודלת באזורים רבים וחקלאות ענפה, הכשות נחש נפוצות הן בבני אדם והן בבעלי חיים. בארץ פזורות חוות סוסים רבות, חוות אלו ממוקמות לרוב סמוך לאותה צמחייה המעודדת מחייה של נחשים. השאלה היא כיצד סוסים מתמודדים עם הכשות נחש ומה ניתן לעשות במקרה שסוס מוכש?

מאת: רובי אוזןטיולים בארץ19/10/152020 צפיות
בין האלמנטים שהכי משפיעים על אופיו של ילד ועל רמת המסוגלות שלו להתמודד עם העולם בו אנו חיים הוא רמת הביטחון העצמי אותה הוא לומד לפתח במהלך שנותיו הראשונות. הסביבה היא הגורם בעל השפעה עמוקה והיא זו שמאפשרת לכל ילד לטפח את בטחונו העצמי או לחלופין לערער אותו. בין אם אנו מתייחסים לסביבה הלימודית כלומר לבית הספר או לגן, לסביבה המחבקת שהיא ברוב המקרים המשפחה שלנו הילד סופג כבר מגיל 0, התרחשויות ומצבי תיווך שונים שיטפחו את בטחונו העצמי.

מאת: רובי אוזןגינון20/09/151394 צפיות
פרגולה היא תוספת מרשימה, המאפשרת להשלים את עיצוב הגינה ולהעניק לה מראה ייחודי ומעניין. היא נחשבת למבנה פשוט וזול באופן יחסי לבנייה, ומאפשרת לנו לארח בנוחות ובנעימות כמעט בכל חודשי השנה.

מאת: רובי אוזןבידור ופנאי - כללי02/05/151352 צפיות
סדנת שוקולד לילדים היא פעילות מקורית ומהנה, אותה ניתן לשלב בימי הולדת, ימי גיבוש, ימי כייף ועוד. הסדנא מפתחת את כישוריהם של הילדים, הן ברמה הביצועית בה הם מתנסים בהכנת יצירות של חומר החדש להם והן ברמה הקוגנטיבית.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202352 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195888 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191781 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191676 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181678 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica