חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית פרגולה - מה היא דורשת?

מאת: רובי אוזןגינון20/09/20151394 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חומר העץ - משדרג כל חלל

העץ הוא חומר מבודד, מחמם ומספק מראה ייחודי ואווירה כייפית. אנשים רבים בוחרים לשדרג את החצר או את הבית שלהם, ומחליטים להוסיף במקומות מסוימים מוצרים ואביזרים עם נגיעות של עץ. בבית ניתן להחליף את הרצפות הישנות בפרקט מעץ מלא, ובחוץ אפשר לבנות פרגולות עץ דקורטיביות, גדרות עץ או להתקין דק, שיכול בקלות להחליף את הדשא אשר דורש תחזוקה שוטפת ומשאבים רבים. פרגולות עץ לדוגמא, ניתן לבנות אפילו בעצמכם מבלי להשקיע סכומי עתק. הפרגולה משדרת נינוחות, משפחתיות, חמימות ואף יוצרת בחצר הפרטית שלנו פינה שלווה ומוצלת בה אפשר לארח את קרובנו ולשבת בצוותא.

בניית פרגולה - מה היא דורשת?

הדבר הכי חשוב בבנייה באופן כללי הוא הדיוק, ומתן תשומת לב לכל הפרטים. בניית פרגולה לפי שלבים, תאפשר לנו להגיע לרמת גימור אידיאלית. בנוסף, בתהליך הבנייה יש חשיבות אדירה לשמירה על כל כללי הבטיחות. פרגולות ניתן לבנות מעצים מסוגים שונים כמו עץ אורן פיני לדוגמא. בנייה של פרגולה ביתית לא חייבת להיות הוצאה כספית גדולה. הפרגולות הסטנדרטיות, נשענות בדרך כלל בצד אחד על קיר מבנה ובצד השני על עמודי עץ.

קניית העצים חייבת להתבצע במקום מקצועי ומנוסה המוכר עצים שעברו  איטום וחיטוי, בכדי שהפרגולה תישמר שנים ארוכות. בכדי שתוכלו לחשב את המחיר לבניית הפרגולה, קחו בחשבון את חומר העץ, הברגים והצבע.

כל מה שצריך לעשות זה למדוד את השטח בו אתם מעוניינים לבנות את הפרגולה שלכם, לרכוש את כל החלקים המתאימים ולחפור בורות שיתאימו ליסודות. כמובן שיש הבדל ניכר בין פרגולה צמודת בית לבין פרגולה אשר בנויה עצמאית. יש חשיבות גבוהה להקפדה על האורכים של הקרשים, בניית עמודי התמיכה ביסודות והרכבה נכונה של הקרשים לאורך לרוחב.

פרגולה היא אכן תוספת מרשימה, המאפשרת להשלים את עיצוב הגינה ולהעניק לה מראה ייחודי ומעניין. היא נחשבת למבנה פשוט וזול באופן יחסי לבנייה, ומאפשרת לנו לארח בנוחות ובנעימות כמעט בכל חודשי השנה.

 



תגיות המאמר: פרגולות, עבודות עץ


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רובי אוזן - "רובי ובן שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רובי אוזן

מאת: רובי אוזןקניות 17/11/151740 צפיות
אז עשיתם שיעורי בית, בדקת לגבי המזרנים המומלצים ביותר בשוק, בחנתם מזרונים במבצע וסוף כל סוף מצאתם את המזרן המושלם בהתאם לצרכים שלכם ולדרגת הקושי המועדפת עליכם. דעו לכם, שככל שתקפידו לשמור על המזרן שלכם טוב יותר, כך הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר וישרת אתכם לאורך שנים רבות. תחזוקת המזרן מתחלקת לשתי קטגוריות: שמירה על צורתו של המזרן ושמירה על ניקיונו.

מאת: רובי אוזןימי הולדת21/10/151654 צפיות
אחד הדברים האהובים על כולנו, ובעיקר על הילדים שלנו הוא שוקולד. בכל צורה ובכל טעם, ילדים מתים על שוקולד. אם אתם מתלבטים איך לחגוג לילדכם יומולדת השנה, כדאי לכם לחשוב על סדנת שוקולד לילדים.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152382 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: רובי אוזןבעלי חיים - כללי19/10/155992 צפיות
בארץ שלנו, בעקבות מזג האוויר הנחשב לחם ברוב ימות השנה בשילוב צמחייה הגודלת באזורים רבים וחקלאות ענפה, הכשות נחש נפוצות הן בבני אדם והן בבעלי חיים. בארץ פזורות חוות סוסים רבות, חוות אלו ממוקמות לרוב סמוך לאותה צמחייה המעודדת מחייה של נחשים. השאלה היא כיצד סוסים מתמודדים עם הכשות נחש ומה ניתן לעשות במקרה שסוס מוכש?

מאת: רובי אוזןטיולים בארץ19/10/152020 צפיות
בין האלמנטים שהכי משפיעים על אופיו של ילד ועל רמת המסוגלות שלו להתמודד עם העולם בו אנו חיים הוא רמת הביטחון העצמי אותה הוא לומד לפתח במהלך שנותיו הראשונות. הסביבה היא הגורם בעל השפעה עמוקה והיא זו שמאפשרת לכל ילד לטפח את בטחונו העצמי או לחלופין לערער אותו. בין אם אנו מתייחסים לסביבה הלימודית כלומר לבית הספר או לגן, לסביבה המחבקת שהיא ברוב המקרים המשפחה שלנו הילד סופג כבר מגיל 0, התרחשויות ומצבי תיווך שונים שיטפחו את בטחונו העצמי.

מאת: רובי אוזןהפקת אירועים24/09/152488 צפיות
תכנון של אירוע כמו כנס בין אם מדובר בכנס מקצועי של חברה, כנס העוסק בתחום מסויים המאגד בתוכו קשת רחבה של אנשים מאותו תחום, תערוכה או פאנל נחשב ברוב המקרים להפקה של ממש. בכדי שהכנס יעבור בשלום וגם יזכה להצלחה, עלינו לחשוב על כל הפרטים הכי קטנים. במאמר הבא, נציג בפניכם את כל הפרמטרים הכי חשובים לארגון כנס מקצועי.

מאת: רובי אוזןבידור ופנאי - כללי02/05/151352 צפיות
סדנת שוקולד לילדים היא פעילות מקורית ומהנה, אותה ניתן לשלב בימי הולדת, ימי גיבוש, ימי כייף ועוד. הסדנא מפתחת את כישוריהם של הילדים, הן ברמה הביצועית בה הם מתנסים בהכנת יצירות של חומר החדש להם והן ברמה הקוגנטיבית.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191974 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191772 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182247 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811190 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181673 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica