חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירת כרטיסים ברשת האינטרנט

מאת: tixitפרסום באינטרנט02/05/20151440 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכירת כרטיסים ברשת האינטרנט הינה אחד מאמצעי ההפצה של אירועים ומכירת הכרטיסים אליהם הנפוצה ביותר.

כך, למשל מפיצים ברחבי רשתות חברתיות המונות היום מליוני משתמשים, ואוכלוסיות יעד שרק הולכות ומתרחבות, ובעצם בכלים נפוצים ופשוטים בהם אתה מפיץ לחברייך וחבריהם רואים זאת וכך נוצרת מערכת הפצה כמעט אינסופית.

להפצה ומכירת מוצרים ושירותים באינטרנט אין כמעט גבול.

בנוסף, ראוי לציין את העובדה הרווחת כי מכירת כרטיסים באינטרנט הינה ערוץ פשוט, זמין לכולם בעידן בו כמעט לכל אחד יש סמארטפון, נגיש וכמובן חוסך עלויות.

קחו למשל את עולם מכירת הכרטיסים לאירועים:

עד לא מזמן (מסגרת זמנים של כחמש שנים), מכירת כרטיסים לאירועים שונים כגון: הצגות, מופעים והופעות, כנסים, ירידים ואפילו רישום לחתונות, היה נכס של העולם הקונבנציונלי, בו היו שלבים רבים בהם צריך לשלוט ולהוציא לאור, על מנת שהפקת האירוע תוכל לצאת אל הפועל.

נדרשנו לעצב כרטיסים לאותו אירוע, להעביר אותם לדפוס, באם האירוע מספיק חשוב או מסיבות אובייקטיביות של מניעת זיוף והפצה אז אף לשתול בכרטיסים אמצעי בטחון מתקדמים ממש כמו בשטרות הכסף שלנו.

נדרשנו גם לשכור שירותי הפקה, יח"צ, שיווק ופרסום, אנשי חלוקה ועוד.

עלויות של אלפי או עשרות אלפי שקלים עוד לפני שהתחלנו במכירת כרטיסים.

כיום, בעידן הדיגטלי המתקדם והנגיש כאמור, הפקת אירוע, הכוללת הקמת עמוד לאירוע ברשת האינטרנט, הפצת האירוע - שגם היא בקלות רבה נעשיית באמצעים דלים הרבה יותר ברחבי הרשת כולה, ומכירה וסליקת תשלומים עבור רוכשי הכרטיסים עצמם, נעשית במשאבים פחותים בעשרות מונים, כאשר בעצם מצביעים כאן על עלויות תקורה נמוכות מאד בהשוואה למה שהיה נדרש לא הרחק בעבר.

חשוב לא לפחד בכלל ולא נדרש אומץ ומקצועיות רבה, שכן הקמת עמוד ברשת האינטרנט לאירוע שלכם עשוי לקחת לא יותר מאשר מספר קליקים בודדים ומספר דקות בלבד מזמנכם והא לכם אירוע מקצועי מן השורה הראשונה, כאשר תוכלו להיות גאים בכך שהקמתם אותו במו ידכם ובמינימום אמיתי של משאבים ועלויות.

המערכות כיום כל כך מתקדמות עד כי לא תידרשו גם לאחסון עמוד האירוע, תקבלו שלל כלי ניהול אונליין בממשק נוח ופשוט לשימושכם, ותוכלו לנהל את כל נושא מכירת הכרטיסים מכל מקום בו תהיה לכם גישת אינטרנט.

כמובן שאם התחלנו לשוחח על נוחות, אז ראוי לא פחות להדגיש את אותה נוחות במישור של הרוכש עצמו גם כן.

אותו רוכש מקבל מיידית עם תום הרכישה ישירות לכתובת הדואר האלקטרוני שלו הודעה על אישור רכישת הכרטיסים, את הכרטיסים עצמם ואף חשבונית מס - קבלה אוטומטית שנוצרת במערכת.

ברגע שתתחילו לנהל את האירועים שלכם אונליין כולל מכירת הכרטיסים אליהם תוכלו להתחיל לחסוך המון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

info@tixit.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tixit

מאת: tixitהפקת אירועים26/04/161667 צפיות
קיימות דרכים רבות למכירת כרטיסים לאירועים. גם קיימים אירועים שונים ומגוונים. אך ישנה דרך איכותית, יעילה וכמעט ללא מגע אדם שמאפשרת למנהלי אירועים והפקות למכור כרטיסים ברחבי הרשת ורשתות חברתיות בלחיצת כפתור. מערכות כירטוס אוטומטיות, עצמאיות ודינמיות קיימות בלי סוף. מעטות המערכות שמנהלי אירועים יוכלו באמצעותן ליצור פלטפורמה תשתיתית מכירתית פשוטה. מה מטרתה הראשונה של מערכת אינטרנטית למכירת כרטיסים? ובכן, לחבר בין שני צדדים עיקריים: מוכרי כרטיסים ובליינים מושבעים שרוצים לשבת בכורסא...

מאת: tixitמסחר אלקטרוני05/05/152055 צפיות
הכל ניתן לעשות היום ברשת האינטרנט. רק לא להריח ולטעום... בלי לצאת מהבית, אולי אפילו על הספה, רגל על רגל, כשהסמארטפון או הטאבלט או אפילו המחשב הנייד בידיים שלכם, ובעזרתם האדיבה של מנועי החיפוש המהירים והמקטלגים, תוכלו לחפש את המופע, ההופעה או האירוע הבא במרחק של קליק אחד מהאצבעות. ושם, כן בדיוק שם, ממש תוך דקות תוכלו להיות הבעלים החוקיים של כרטיסים להופעה.

מאת: tixitתרבות דיגיטלית28/03/151847 צפיות
מערכת ניהול אירועים אינטרנטית הינה מערכת ידידותית ונוחה למשתמש, באמצעותה ניתן לבצע פתיחה של אירוע הכולל מכירת כרטיסים לאירועים שונים כמו הופעות, כנסים או מפגשים עסקיים, וליצור דף אירוע או ממש מיני סייט מקצועי המאפשר לכם לצפות בסטטיסטיקות ורישום לאירועים אונליין. כמובן, שישנם אירועים חינמיים ללא עלות, שכל שנדרש לעיתים זה הרישום של המוזמנים, וגם את הפעולה הזו ניתן לבצע במערכת מסוג זה.

מאת: tixitהפקות אירועים26/03/151140 צפיות
שימוש בפלטפורמה המאפשרת מכירת כרטיסים אונליין, מציעה ללקוחותיה טכנולוגיה ייחודית בה ניתן לרכוש כרטיסים לאירועים מסוגים שונים: אירועים עסקיים, אירועים פרטיים, הרצאות, הופעות, פסטיבלים ועוד, בכל זמן ובכל מקום. בתחום הפקת האירועים , מדובר בשדרוג משמעותי שכן דרך השימוש ב- TIXIT

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213473 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202201 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172696 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica