חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות לעיצוב הבית בעזרת דברים ממוחזרים מהבית שלכם

מאת: דניאל בלאיששיפוצים15/05/2015980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מחזור ושימוש חוזר בדברים כדי לעצב את הבית שלך הוא לא רק לסביבה טובה יותר, זהו דבר שגם חוסך כסף וגם גורם לסביבת הבית ליהיות יותר אופנתית ועדכנית. אריזות משומשות, חפצים שבורים או מיושנים, שאריות מפרויקטים אחרים ניתן לחדש באמצעות אין ספור דרכים בהם תוצג היצירתיות שלך.

דברים שיוכלו להועיל לכם: אריזות, צבעים, מברשות צבע, מספריים, חתיכות פח, שולחן, מגזינים ועיתונים, שקיות ניילון, פלסטיקים למיניהם, צנצנות, פאייטים, סוכריות, פטיש, עוגני קיר, ברגים, מברג וכדומה.

להלן כמה רעיונות לעיצוב הבית בהם תוכלו להיעזר ולקבל השראה נוספת: שימוש חוזר בחבילות או קרטונים לגידול צמחים בצורה מקורה, השתמשו בקרטוני ביצים להנביט שתילים. אפשר לחתוך את החלק העליון של קרטון חלב או בקבוקים לעשות חורים בהם והנה לכם אדניות. פחיות קפה וקופסאות פח יותר יעילות כאדניות. אפשרי לצבוע אותם בצבעים שונים כדי להאיר את החדר או הבית, או להשאיר אותם לא צבועים למראה DIY (באנגלית: Do It Yourself).

שולחנות ישנים או לא אטרקטיביים ניתנים לחידוש ואפשר לתת להם חיים חדשים. לצבוע את השולחן בצבע אחיד ולאפשר לו להתייבש, כנ"ל לגבי מזנונים לסלון. לגזור תמונות, קטעי עיתונות ותמונות אחרות אשר אהובות עליכם, להדביק על השולחן בצורה מפוזרת או שמא לסדר תצוגה מסודרת שתכסה את השולחן לחלוטין למראה כאוטי יותר שיכסה את הפגמים של השולחן, אפשר לכסות את השולחן בפלסטיק שקוף במידה של השולחן שיגן על אותן תמונות או להשאירו כך.

השתמשו בצנצנות זכוכית קטנות לעיצוב כפרי, מלא צנצנות בצבעים שונים כגון: צנצנת עם מלא כפתורים, ממתקים, פאייטים, סוכריות, ולהניח אותן על מדף פתוח לקישוט צבעוני ופונקציונאלי.

תוכלו גם לתלות מדפים שונים עם ברגים עוגני קיר ולוחות עץ. מדפים אלו יוכלו לשמש כמקום לרהיטים או מדפי ספרים. עוד רעיונות לעיצוב הבית תוכלו למצוא ברחבי האינטרנט אך בכל מקרה תיהיו חייבים להפעיל את כושר היצירתיות שטמון בכם, לכן האמינו שהנכם מסוגלים לאותם דברים שאולי נראים קצת מסובכים בהתחלה אך מתגלים כפשוטים בסופו של יום וגורמים לסיפוק ואושר רב.

לרעיונות נוספים לעיצוב הבית, לחץ כאן.

בברכה, צוות האתר Clicko Design

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קליקו דיזיין  עוסקת בתחום הבניה והשיפוצים ונותנת פתרונות למגוון רחב של עבודות קליקו דיזיין בבעלות גבי, קבלן בניין רשום ובעלת ותק רב בתחום, עוסקת בתחום הבנייה, הפיתוח, שלד+גמר, קבלנות למרכיבים שונים בבניין, שיפוצים, הריסה, תשתיות ועוד. קליקו מספקת ללקוחותיה פתרון מקצועי ומותאם אישית, הכולל ליווי אישי וצמוד לאורך כל עבודת הבנייה.

ביצוע עבודות למגזר הפרטי / עסקי תוך תשומת לב והקפדה על איכות העבודה, עמידה בלוחות זמנים ומחירים, ניקיון בסביבת העבודה, וכן בסיום העבודה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל בלאיש

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232625 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223290 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica