חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עסקים למכירה - זה כל הכיף

עסקים למכירה

אם הקמתם עסק והעסק אכן הצליח והגשמתם את המטרות שלכם לפעמים קורה שאינכם יכולים להחזיק בו כי הם מעוניינים לבצע שינוי בחייהם כמו מעבר לעסק אחר שיותר מעניין ורווחי ועוד שיקולים אחרים.

אם בעלי העסקים יעמידו עסקים למכירה כל מי שיגיע ישאל את השאלות הרלוונטיות כמו מה נתח השוק של העסק האם העסק ירד בהכנסותיו בתקופה האחרונה האם יש לו פלח שוק מיוחד וכן הלאה. השאלה העיקרית של כל מי שיהיה מעוניין לרכוש את העסק, או לפחות יתעניין היא האם העסק עומד בפני קשיים כלכליים. לפני שתעמידו עסקים למכירה יש להתייעץ עם גורמים פיננסיים על מנת שיוכלו לבצע עבורכם סקר שוק מקיף לקבלת אומדן ריאלי של ערך העסק.

המצאת הדוחות הפיננסיים של העסק

חשוב כי יהיו לכם את הדוחות הפיננסיים של העסק ולערוך דוח של הכנסות והוצאות מיום העמדת העסק למכירה. דוח זה חייב להיות אמין ומדויק כי הוא יהיה המפתח שלכם לגבי מכירת העסק לקונים פוטנציאליים. חשוב לא "לייפות" את הדו"ח ולהשאיר אותו כפי שהוא, כי אנשים שיהיו מעוניינים לקנות את העסק, יגלו כי שיניתם את הדוח ושמכם יוכפש מה שיגרום גם לביטול של מכירת העסק.

תוכלו לפרסם את העסק למתווכים שמתמחים במכירת עסקים. גם פרסום ממומן בגוגל יכול לעזור לכם במכירת העסק. כאשר תמצאו כבר  קונה, יש לשמור על ערכים מקצועיים וכן על אמינות בדרכי השיווק של העסק כמו הימנעות מהפרזה ביכולתו של העסק. יש להיעזר באנשי מקצוע כמו משפטנים ורואי חשבון בכדי שההסכם יהיה הוגן לשני הצדדים.

השאלה המרכזית – למה אתה מוכר?

מי שיהיה מעוניין בעסק שלכם, ישאל את השאלה המתבקשת כמו:" מדוע אתה מוכר את העסק אם הוא משגשג? יש לתת את התשובה האמיתית כי בעלי עסקים שמעוניינים לרכוש עוד עסק, יערכו את המחקר הדרוש עבורם לפני שהם יחליטו לרכוש אותו ולהשקיע את סכום הכסף. גם לאותם מתעניינים בעסק שלכם יש את הכלים הנחוצים למחקר הדרוש בדיוק כמוכם וכמה שתהיו אמינים במידע שלכם, כך העסק יימכר ביתר קלות.

 



תגיות המאמר: עסקים למכירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205130 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205017 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195477 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196426 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192503 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי23/01/191287 צפיות
בימינו החשיבות של חדר ממ"ד בבית הינה ברורה לכולם ומהווה פרמטר חשוב במכירה או השכרה של דירה בעיקר באזור דרום הארץ וצפונה אשר קרובים לגבול וידועים כאזורי פורענות ואי יציבות ביטחונית.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/181276 צפיות
במציאות הישראלית המורכבת שלנו, אין ילד שלא מכיר את המילה ממ"דים, או בשמם הרשמי "מרחבי מיגון דירתיים". היום זה אולי נשמע קצת תמוה, אך החדרים הממוגנים שאנו מכירים היטב אינם קיימים מאז ומעולם:

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201066 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20926 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica