חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות פלדה - בחירה נכונה של דלת כניסה

מאת: רז גיאשיפוצים08/06/20151149 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלתות פלדה - בחירה נכונה של דלת כניסה

בחירת דלת כניסה היא בחירה צריכה להיות לאחר שיקולים שמתחשבים במידות הדלת, בית לאחר שיפוץ או בית חדש, סגנון הבית והדלת ומה אנחנו אוהבים, עץ או פלדה, זאת השאלה? רוב הבחירות בשנים האחרונות הן בדלתות פלדה.

דלתות פלדה - יופי ואיכות

כשמדברים על דלתות פלדה, מדובר על יופי, עיצוב ואיכות. האיכות מדברת גם על הביטחון. ביטחון הוא מעל הכל כשמדובר בדלתות פלדה. לכן, הרוב בוחרים בדלתות פלדה בעלות מספר בריחים רב. דלתות פלדה מעוצבות הן להיט כבר כמה שנים, כל הזמן מתעדכנים עיצובים חדשים וצבעים מדהימים, כך שניתן להתאים כמעט לכל בית את העיצוב שלו.

לא מתפשרים על איכות וביטחון

בדלתות פלדה כשמדברים על איכות, מדברים לא רק על החומר והיופי, מדברים גם על הביטחון. דלתות פלדה הן ראשונות בביטחון הבית והמשפחה שלכם. לדלת פלדה מעוצבת יש את מנגנון ההגנה הטוב ביותר. לדלת פלדה יש אפשרויות עיצוב נרחבות ביותר ואפשרויות צבעים רחב, זאת בניגוד לדלתות עץ.  שילוב של חומרים שונים כמו, זכוכית או אלמנטים עיצובים מיוחדים הן תוספת מעניינת המעניקה לכל דלת פלדה ייחודיות משלה.

מה ההבדל בין דלת עץ לדלת פלדה?

כל מי שמתלבטים בין דלת עץ לדלת פלדה, צריכים לבדוק מה היתרונות של כל אחת מהדלתות ומה היא הדלת המתאימה ביותר לבית שלכם.

דלת כניסה מעץ: זאת דלת שברוב המקרים עשויה מעץ גושני, מגוון הצבעים דליל שלא כמו דלת פלדה שניתן להזמין במגוון צבעים רחב. מחירה של דלת עץ יהיה יקר יותר מדלת פלדה מהסיבה שתהליך היצור שלה לוקח הרבה יותר זמן וזמן זה כסף כידוע.

דלת כניסה מפלדה: זאת דלת יותר מודרנית וניתן להזמין בה מערכות בריחים מתקדמים ואיכותיים, זאת דלת ביטחון ברמה גבוהה לבית שלכם. דלת פלדה מבטיחה לכם הגנה מקסימאלית גם מפני פריצה וגם מותאמת לאקלים שיש בישראל. והמחיר, אם מדברים על דלת כניסה מעוצבת המחיר של דלת פלדה ברוב המקרים יהיה יותר זול. לכם נותר רק לבחור מה הכי טוב עבור הבית שלכם.

זכרו: תמיד יש מבצעים! באתר: www.raz-locks.co.il מיגון 2000.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיגון 2000 - מומחים בתחום דלתות כניסה, דלתות פלדה, ודלתות מעוצבות במבצע.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רז גיא

מאת: רז גיאשיפוצים11/05/15899 צפיות
משפצים את הבית? שדרוג דלת הכניסה זה מה שיעשה את ההבדל בין שיפוץ כללי ושינוי איכותי ומודרני של הבית. שיפוץ הבית הוא לא תהליך קל, דרושים כוחות, סבלנות והרבה משאבים כלכליים. חלק חשוב בשיפוץ הוא החלפת דלת הכניסה. זה מה שיעשה עבורכם את הרושם כבר בכניסה לבית. הכניסה שלכם היא המראה כלפי חוץ וכלפי פנים ומה שאתם מעוניינים לשדר. החלפת דלת כניסה בשיפוץ הבית היא ברוב המקרים פעולה מתחייבת.

מאת: רז גיאאבטחת הבית17/04/151512 צפיות
דלתות כניסה רב-בריח הן דלתות בעלות ליבה כפולה, הן חזקות ועמידות ומיוצרות מהחומרים הטובים ביותר והחזקים ביותר. דלתות רב בריח מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת ומערכות המיגון מהמתקדמים בעולם בשוק הדלתות המתפתח. בדלתות רב בריח מערכות נעילה מתקדמות, מערכות חשמליות, מערכות מכאניות, צילינדרים מפותחים ונעילה אלקטרונית מתקדמת המספקת הגנה מושלמת לבית, לעסקים ולכל מקום בו יש צורך בהגנה מושלמת.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232634 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223300 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica