חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה מסחר בפורקס

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/20152459 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

אז ראשית כל אסביר שאין ממש הבדל בין פורקס לבין שוק ההון. אם לדוגמה נשווה את שוק ההון לסופרמרקט גדול בו קונים מוצרים, אז הפורקס הוא אזור אחד באותו הסופרמרקט, למשל המאפייה בה מידי בוקר אופים לחמניות טריות. כלומר פורקס הוא חלק ספציפי משוק ההון, פורקס הוא החלק המתייחס להשקעות במטבע חוץ. למעשה מקור המילה פורקס מגיע מאנגלית, זהו קיצור לצמד המילים Foreign Exchange.  פעילות המסחר בפורקס היא בעצם פעילות של קנייה ומכירה של מטעות ומכשירים פיננסיים אחרים בשוק המט"ח. פעילות מחסר המנסה להפיק תשואה מהשינויים והתנודות בשוק המטבעות הדינאמי.

שוק הפורקס הפך לכל כך פופולארי מכיוון שהוא מאפשר לאנשים רבים לעשות את הצעד הראשון של דריכה בשוק ההון. תתפלאו לשמוע אבל ישנם אנשים רבים הנרתעים משוק ההון אך ורק בשל חוסר הידע שיש להם בנושא. הם אולי מודעים שישנו פוטנציאל לרווחים בשוק ההון אך נרתעים משוק שהם בדרך כלל לא מבינים את עולם המושגים שהוא עושה בו שימוש. מהבחינה הזו שוק הפורקס לא שונה בהרבה, אך הוא מאפשר נקודת התחלה ממנה אפשר להתחיל וללמוד, ראשית על שוק הפורקס ואחר כך, אם רוצים, על שוק ההון כולו.

הסיבה השנייה שהופכת את שוק הפורקס לכל כך פופולארי היא האפשרות הקלה לעשיית רווחים גם במקרה שבו השוק יורד. מי שלא מבין בשוק ההון הרבה פעמים מופתע לגלות שניתן להרוויח גם כאשר השוק נמצא במגמת ירידה. כל שצריך לדעת הוא להעריך נכונה מהי יהיו מגמות השוק ולהשקיע בהתאם.

הסיבה השלישית שהופכת את הפורקס לפופולארי מאוד אצל אנשים רבים היא הסיבה שהוא פשוט מאפשר ליצור אמצעי הכנסה נוספת. בין המשקיעים בפורקס תוכלו למצוא רופאים, חיילים, סטודנטים, עקרות בית, אנשים העובדים במקצועות חופשיים ועובדים שכירים. עבור כל אחד הפורקס הוא ההזדמנות להרוויח עוד קצת כסף.

הסיבה הרביעית שבגינה אנשים בוחרים בפורקס הוא המינוף הגבוה. בעזרת מינוף זה תוכלו לבצע פעולות מסחר בסכומים הגבוהים בהרבה מהסכומים שבהם השקעתם בעוד אתם מסכנים אך ורק את הסכום אותו השקעתם בגלל אפשרות המינוף. בהחלט ישנם מצבים בפורקס בהם אנשים משקיעים כמה מאות דולרים בלבד ומקבלים מינוף של עשרות אלפי דולרים.

 



תגיות המאמר: מסחר בפורקס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מסחר בינלאומי

מאת: מסחר בינלאומימסחר יומי08/06/151663 צפיות
רבות דובר על שוק ההון, זהו שוק גדול ובו אפשרויות השקעה רבות וכמו כן שחקנים רבים המשתתפים בו. לדוגמה בתי השקעות, בנקים, חברות ביטוח, משקיעי פורקס ואפילו אתה שקורא כרגע שורות אלו.

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151901 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151978 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141962 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141864 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141856 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141881 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

מאת: גיא חזןמט"ח29/09/131734 צפיות
שע"ח שקל דולר רשם את שיאו במשבר של שנת 2001-2002 אז נסק שע"ח למעל 5 ש"ח לכל דולר. מאז עברו מעל 10 שנים והדולר כבר הספיק לבקר ברמה של מתחת ל – 3.3 ש"ח לדולר וכיום שע"ח מצביע על 3.54 ש"ח לדולר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica