חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדק בית לא רק למבנים ישנים אלא גם בחדשים

הכוונה היא שגם בית חדש חייב בדק בית. בדק בית מקצועי יכול למנוע מיתנו להיכנס לבור ללא תחתית, בין אם זו רכישה של בית חדש או בית מיד שנייה. לא מעט טועים לחשוב כי בית חדש הינו חף מתקלות וליקויים אך בפועל הסיכוי לליקויים בבית חדש גבוהה בהרבה יותר. רובנו לא ניחנו בעין מקצועית שיכולה לבדוק את הצנרת בקיר או את רמת הבידוד של הקיר ורמת העמידות לרטיבות, רעש וכדומה. על מנת שנוכל לדעת בדיוק האם הקיר בחורף סופג גשם יש צורך בבדק בית.

בדק בית במבנה חדש

בדק בית במבנה חדש כאמור הינו מחייב ועל מנת לעשות כן עלינו להתייעץ עם מהנדס בניין שיש לו ניסיון וידע בבדיקת מבנים. ישנם כמה נושאים בסיסיים שעליהם תקום או תיפול עסקת רכישה של בית. אחד הבדיקות הבסיסיות שתבצעו היא קודם כול בדיקה ויזואלית בעין לגבי המבנה כולו, אם גיליתם סדקים ציינו לפניכם את הכמות ואת גודל ורוחב הסדקים, ככל שתגלו סדקים רחבים יותר כך הסבירות היא לגבי בעיות במבנה או בשלד המבנה. דבר נוסף שחשוב לדעת אותו הוא בנוגע לצנרת ומערכת המים, ככל שנחשוף יותר פרטים ולקויות כך נחסוך מעצמינו כאבי ראש בעתיד וכמובן הוצאות כספיות מיותרות. כמובן שישנם נושאים רבים ומגוונים שיש לבדוק אך כולם כאחד באים לשמש מטרה אחת, לחסוך לכם זמן וכסף, וככל שתרחיבו את הבדיקות של בדק בית כך תיהנו יותר מהבית שלכם וההוצאות שלכם העתידיות יקטנו פלאים.

בדק בית ובדיקות מומלצות נוספות

בדק בית אינו מסתכם בין כותלי הבית אלה הרבה מעבר לכך, הסביבה לרוב חשובה לא פחות ויכולה להעשיר אותנו או להעיב על חיי היום יום. ראשית יש לגשת אל מחלקת ההנדסה בעיר ולבקש את תוכנית המתאר של הסביבה הקרובה אליכם, אין צורך אם אתם קונים בשכונה קיימת אך אם זו שכונה חדשה אתם עלולים לקבל בניין רב קומות שנבנה מול עיניכם ומותיר אתכם בחשיכה מוסתרים מהשמש. דבר נוסף בבדק בית הוא לבדוק שאכן הקרקע תהיה שלכם, דבר חשוב נוסף הוא בדיקת הסביבה השגרתית הסטנדרטית והקרובה אליכם ביום יום, הן מבחינת שירותי רפואה, חינוך, פארקים למשחק וכדומה. נקודה חדשה יחסית ונכונה לבדיקה היא מיקום הבית שאתם בונים ביחס לאנטנות סלולאריות, ככל שתהיו רחוקים יותר כך יהיה לכם יותר איכות חיים.


לפרויקטים חדשים - כאן בונים ישראל >>

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בר

מאת: יובל ברדתות23/05/171818 צפיות
אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה מזוזה אז כדאי שתקראו את המאמר הבא שיעזור לכם לבחור את המזוזה המתאימה לכם

מאת: יובל ברשיפוצים29/06/161052 צפיות
ההתחממות הגלובלית נותנת את אותותיה בחיי היום יום שלנו בדיוק כמו שהיא משפיעה על החי והצומח. אנו משנה לשנה מרגישים את הטמפרטורות שעולות והופכות את היום שלנו לחם עד בלתי נסבל

מאת: יובל ברשיפוצים29/06/161041 צפיות
בניית פרגולות בכל ופרגולות אלומיניום בפרט הפכו בעשור האחרות להיות נפוצות מאוד. אולם לא כך היו תמיד הדברים, בעבר הלא רחוק פרגולות היו לרוב מותקנות אצל בעלי ממון ופרגולות אלומיניום היו מותקנות בבתי עסקים, מפעלים וכדומה

מאת: יובל ברשיפוצים29/06/161053 צפיות
הצורך בפרטיות היה ותמיד יהיה צורך בסיסי של כול אחד, מימי האדם הקדמון שניכס לעצמו מערה וכיום שאדם גר בביתו. יתרה מכך התיחום של הסביבה הקרבה מאפשר לבני האדם ליצור את הפרטיות שהם צריכים בין אם זה על ידי גדרות אלומיניום גדרות ברזל או עץ

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152054 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: יובל ברבר ובת מצווה01/11/151445 צפיות
ההכנות לבת מצווה אינם פשוטות אך ניתן להקל ולקבל יותר!

מאת: יובל ברניהול22/06/151127 צפיות
אם היו אומרים לכם כבעלי עסק כי יש באפשרותכם להגדיל את ההכנסות שלכם ב כ 30%! מה הייתם מוכנים לעשות עבור זה? מה הייתם מוכנים להשקיע? 30 אחוז יותר? אולי 60 אחוז? למעשה אין לכם צורך להיכנס להשקעות כאלו אלא רק להפעיל את תוסף המבצעים שקיים בקופה ממוחשבת סטנדרטית בסיסית

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223094 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica