חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית פרגולות אלומיניום

מאת: יובל ברשיפוצים29/06/20161040 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית פרגולות בכל ופרגולות אלומיניום בפרט הפכו בעשור האחרות להיות נפוצות מאוד. אולם לא כך היו תמיד הדברים, בעבר הלא רחוק פרגולות היו לרוב מותקנות אצל בעלי ממון ופרגולות אלומיניום היו מותקנות בבתי עסקים, מפעלים וכדומה. היה די נדיר לראות פרגולות אלומיניום בבית פרטי או בניין מגורים. אולם עד מהרה רבים הבינו כי בהתייחס לכול חומרי הגלם האחרים שהיו ועדיין קיימים כגון עץ או ברזל, השימוש באלומיניום לבניית פרגולות הוא המשתלם ביותר מבחינות רבות, ראשית כול האסטטיות, האלומיניום יפה הרבה יותר ובעל קווים נקיים. ניתן לשלבו עם כול סגנון עיצוב שקיים. בנוסף על היופי גם האיכות אינה משתווה לעץ או ברזל מכיוון שעץ וברזל חייבים שימור וטיפוח תקופתי, לעומת זאת האלומיניום לא צריך כלום.

היתרון של פרגולות אלומיניום

פרגולות כאמור הן פיתרון מושלם להצללה או להרחבת השימוש בימי החורף, יש מגוון רחב של אפשרויות וסגנונות בנייה לפרגולות כאשר לרוב היה נפוץ להשתמש בעץ או ברזל, הסיבה לכך הייתה המחיר היחסית גבוה. אולם מחירי האלומיניום ירדו וההיצע של פתרונות קירוי והצללה גדל. אם ננסה להשוות בין עץ לאלומיניום נגלה עד מהרה כי אמנם מצד אחד פרגולה מעץ היא בעלת מראה כפרי יותר או משרה אווירה חמה יותר אך למעשה העץ מחייב טיפול תקופתי שאם נקל בו ראש הפרגולה תיהרס. הטיפול כולל לא פחות מקילוף צבע ישן, חיטוי נגד מזיקים וצביעה מחדש. וכאשר יש לחזור על הפעולה מידי עונה או 2 מגלים כי זו פעולה די מייגעת ומתישה ואף כרוכה בעלות של רכישת צבע, חומרי חיטוי ולעיתים אולי אף שכירת בעל מקצוע מיומן לעבודה. אולם פרגולות אלומיניום שונת בתכלית, אין צורך בחידוש הצבע כי הצביעה נעשית בשיטה אלקטרוסטאטית ובתנור, האלומיניום אינו מושפע ממזיקים ובעל יכולת הישרדות גבוהה מאוד, לכן בטווח הארוך מבינים כי פרגולות אלומיניום הן חסכוניות הרבה יותר מכול דבר אחר.

כול כך הרבה מתקינים, במי לבחור?

אכן יש לא מעט מתקיני פרגולות, חלקם מיומנים יותר וחלקם פחות. השאלה הנשאלת היא כיצד לבחור נכון את החברה שתתקין לנו פרגולות? ובכן ראשית כול חייבים להבין מה בוחרים להתקנה, מן הסת נניח שבחרתם להתקין פרגולות אלומיניום, הרי שיש לא מעט סגנונות ואיכויות בנייה, לדוגמה חלקם משתמשים בברגים לצורך ההתקנה וחלקם בריתוך ( יותר טוב, יותר עמיד ויותר איכותי) לאחר בחירת הסגנון מומלץ לקבל המלצות ממכרים, חברים וכדומה. השלב הבא הוא לגשת לאתם בעלי פרגולה ולשאול אותם לגבי ההתקנה, המתקינים , השירות והתמיכה שקיבלו או עדיין מקבלים. חשוב לבדוק מה כוללת האחריות, לאיזו תקופה היא וכדומה. לאחר שליקטתם את כול המידע הדרוש עליכם לפגוש את המתקין על מנת שיפרוס בפניכם את התהליך, מה הוא כולל וכמה זמן הוא יארך, לאחר מיכן מומלץ להעלות את הכול על הכתב, רק כך תבטיחו לעצמכם שאכן תקבלו את מה שאתם צריכים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בר

מאת: יובל ברדתות23/05/171817 צפיות
אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה מזוזה אז כדאי שתקראו את המאמר הבא שיעזור לכם לבחור את המזוזה המתאימה לכם

מאת: יובל ברשיפוצים29/06/161052 צפיות
ההתחממות הגלובלית נותנת את אותותיה בחיי היום יום שלנו בדיוק כמו שהיא משפיעה על החי והצומח. אנו משנה לשנה מרגישים את הטמפרטורות שעולות והופכות את היום שלנו לחם עד בלתי נסבל

מאת: יובל ברשיפוצים29/06/161053 צפיות
הצורך בפרטיות היה ותמיד יהיה צורך בסיסי של כול אחד, מימי האדם הקדמון שניכס לעצמו מערה וכיום שאדם גר בביתו. יתרה מכך התיחום של הסביבה הקרבה מאפשר לבני האדם ליצור את הפרטיות שהם צריכים בין אם זה על ידי גדרות אלומיניום גדרות ברזל או עץ

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152053 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: יובל ברבר ובת מצווה01/11/151445 צפיות
ההכנות לבת מצווה אינם פשוטות אך ניתן להקל ולקבל יותר!

מאת: יובל ברניהול22/06/151126 צפיות
אם היו אומרים לכם כבעלי עסק כי יש באפשרותכם להגדיל את ההכנסות שלכם ב כ 30%! מה הייתם מוכנים לעשות עבור זה? מה הייתם מוכנים להשקיע? 30 אחוז יותר? אולי 60 אחוז? למעשה אין לכם צורך להיכנס להשקעות כאלו אלא רק להפעיל את תוסף המבצעים שקיים בקופה ממוחשבת סטנדרטית בסיסית

מאת: יובל ברניהול22/06/151136 צפיות
כל עסק כיום צריך קופות ממוחשבות ובמיוחד אם יש עסק שיש בו יותר מעמדת מכירה אחת אז צריך שהקופות ממוחשבות יוכלו לתקשר ביניהן בצורה ישירה וחלקה

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232602 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223273 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica