חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת יאכטות – אירועים ובילוי פרטי

מאת: טלי גלשייט ויאכטות04/11/20128492 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יאכטות לאירועים

בעלי יאכטות נוהגים להשכיר את כלי השייט בימים בהם הם אינם משתמשים בו בעצמם. השכרת היאכטות מתאימה למסיבות ובילוי פרטי בלב ים. הפלגה תהיה מתנה מדהימה לקראת יום הולדת, יום נישואין או חופשה שגרתית. תקופת ההשכרה נעה משעות בודדות ועד ימים ושבועות. בעבור טיול יאכטות ארוך לקפריסין או יוון יש להשכיר את היאכטה למשך שבוע או שבועיים. סוכנויות שעוסקות בהשכרת יאכטות באופן מקצועי מציעות מבחר גדול של יאכטות בגדלים שונים. את כלי השייט המתאים לכל אירוע או טיול בוחרים בהתאם למספר המשתתפים. קיים תקנון בטיחות מחמיר שמגדיר בדיוק כמה אנשים אפשר להעלות על כל כלי שייט.

טיול יאכטות מחוף לחוף

שירותי השכרת יאכטות מאפשרים ללקוחות לבלות את חופשת הקיץ הבאה בהפלגה מחופי ישראל לחופי קפריסין או יוון. הטיול מתאים למשפחות עם ילדים וקבוצות חברים צעירות ומבוגרות. במקרים בהם אחד מהחברים מחזיק ברישיון שייט וניסיון בהשטת יאכטות אפשר יהיה לצאת לדרך ללא שכירת צוות מקצועי. במקרים בהם איש מהמשתתפים לא מחזיק ברישיון מתאים או ניסיון יש לשכור סקיפר. הים הפתוח מציע חוויה בלתי נשכחת, חשוב להבהיר כי קיימות יאכטות שמציעות תנאי אירוח לזהים לבתי מלון 5 כוכבים. על היאכטה אפשר למצוא מטבח מאובזר, מיטות שיזוף, שירותים ומקלחת וחדרי שינה נוחים ומרווחים.

שירותי סקיפרים

לא ניתן להשיט יאכטות ולהפליג ללא רישיון מתאים, בעלי יאכטות שמבקשים לקבל רישיון מתבקשים לעבור קורס סקיפרים. מדובר בקורס מהנה שמהווה חוויה בפני עצמו, הקורס פופולרי בקרב חיילים משוחררים וצעירים שמבקשים להשתלב בתחום ולעבוד כמשיטי יאכטות. סקיפרים מוסמכים יוכלו למצוא לעצמם משרות מתאימות בסוכנויות להשכרת יאכטות בכל המרינות הגדולות בישראל. פרט לסוכנויות שוכרים גם בעלי יאכטות פרטיות את שירותי הסקיפר בכדי לצאת אל הים בראש שקט.

רישיון שייט

רישיון שייט לא ניתן לכל אחד, בכדי לקבל את הרישיון יש להציג כישורים מתאימים וללמוד את תורת השייט בבתי הספר המורשים. רק לאחר סיום המבחן בהצלחה ויציאה אל הים בליווי סקיפר מנוסה יוכל הסקיפר החדש לצאת לים לבדו ולצרף נוסעים נוספים להפלגה. שמירה על תקנות הבטיחות הכרחית בכל יציאה אל הים, לא ניתן לצאת ללא חגורות בטיחות, ציוד הצלה מלא ומכשירי קשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121617 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121378 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121220 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא שייט ויאכטות

מאת: רוני הכהןשייט ויאכטות11/06/152450 צפיות
אפשר להזמין חברים למסיבת רווקים יוצאת דופן, הרי כמה אפשר לחזור על אותו מסיבת רווקים רק עם אנשים אחרים? זה כיף להיות יוצא דופן ולחגוג אירועים מיוחדים, אחוות גברים, עם פינוקים שרק גברים יכולים להבין. אתם יכולים לבחור לצאת להפלגת דיג או לצאת לים על גבי אופנוע ים במהירות שתסחרר אתכם ותכניס אדרנלין בכל הגוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142349 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142452 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138751 צפיות
קורס להשטת יאכטות מיועד לכל חובבי הים, למי שאוהב ריגושים ומחפש תחביב חדש או למי שרוצה להתקדם בתחום השייט ומחוייב להתחיל בקורס 30 כבסיס .

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138625 צפיות
הפלגות דייג הן הפלגות מלאות באדרנלין ומתאימות לאנשים שמחפשים מעט ריגוש, ההפלגות מאפשרות ליהנות מזמן איכות בים ובו בזמן להכיר את תחום הדייג על בוריו.

מאת: גולאסושייט ויאכטות19/02/132397 צפיות
אחד התנאים לרכיבה היא להוציא רישיון לאופנוע ים וכדי להוציא את הרישיון הזה רצוי לעבור קורס אשר יקנה לנו כלים להתמודד עם האופנוע בים.

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות23/01/138863 צפיות
הרבה אנשים בישראל אוהבים לשוט בים מהרבה סיבות זה יכול להיות על מנת לדוג או להירגע ולנקות את הראש בים הפתוח, חלק גדול מאוד אוהב לשוט על מנת לטייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica