חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לול הקוסם הדגול - קוסם לילדים

מאת: עשהאל דריירהפקת אירועים14/06/20151598 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קוסם ליום הולדת

הורים לילדים בגילאי 4-9 יודעים כי בכל שנה יש למצוא מחדש אטרקציה שונה ומיוחדת שתהפוך את יום ההולדת של ילדם למצחיק ומעניין! כיום יש כל כך הרבה אפשרויות! ככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד אפשרויות לחגיגה אך אחת האטרקציות שמוכיחה את עצמה כבר שנים רבות הינה הזמנת קוסם ליום הולדת.

למה דווקא קוסם ליום הולדת?

קוסם לילדים ידע איך לתפוס את תשומת הלב של כל הילדים. הרי לא כל יום אם בכלל, ילדים זוכים לצפות בקסמים עם אש, מטפחות, פרחים ועוד. ולכן זה מעורר את סקרנותם והם מרותקים למופע הקסמים.

קוסם טוב גם ידע להכניס הרבה הומור אל מופע הקסמים - דבר שכיום הוא לא פחות חשוב ממופע הקסמים עצמו. אם מופע קסמים הוא לא מצחיק - הוא לא שווה הרבה. לכן חשוב לוודא שהקוסם שמגיע אל יום ההולדת של ילדם הינו קוסם מצחיק במיוחד. בנוסף מופע הקסמים גם משלב את הילדים ונותן להם לקחת חלק פעיל במופע. החל מכך שבכל קסם עוזרים לקוסם בין ילד אחד לשלושה ילדים, ועד כך שהילדים כל הזמן מקבלים משימות לביצוע בכדי לשמור על ריכוז גבוהה.

ילד יום ההולדת הוא הכוכב הראשי! הוא זה שבוחר את המתנדבים של הקוסם, הוא זה שמקבל את כל מחיאות הכפיים והוא אפילו מקבל כובע וגלימה ממש כמו של קוסם אמיתי בכדי שיצליח לעשות קסמים בעצמו. חוויה מעצימה במיוחד.

אז מה קוסם ליום הולדת מציג בפני הילדים?

מופע קסמים מוצלח יכלול בתוכו סדרה של קסמים מסוגים שונים ומעניינים וזאת בכדי שכל הזמן הילדים יהיו מופתעים ולא יוכלו לצפות מה יקרה בשלב הבא. דוגמאות נפוצות מתוך מופעי קסמים:

1. קסמי אש מרהיבים.

2. קסמים עם פרחים כגון שליפת פרח, שליפת זר פרחים, העלמת פרח, שינוי צבע.

3. קסמים קומים שיפילו את הילדים מצחוק כגון: מקל קסמים שלפתע נשבר, או כובע קסמים שהופך לציור של מפלצת.

4.קסמים המשלבים אקשן.

5. קסמי חשיבה והיגיון.

6. ועוד.

חוויה מיוחדת במינה:

קוסם ליום הולדת מוצלח, יעביר לילדים מופע קסמים חוויתי כאשר כל הסוד האמיתי למופע מוצלח זה מופע שבסופו כל ילד חושב שהוא היה הכוכב הראשי של המופע!

הילדים ידברו על המופע גם ביום שלמחרת ואפילו לאחר שבוע ושבועיים. זוהי חוויה מיוחדת במינה וגם כשילד יום ההולדת יגדל - תמיד ישאר לו זיכרון מכך שהוא עשה קסמים והיה מצחיק ומהנה במיוחד ביום ההולדת שלו.

www.asael-magic.co.il

לול הקוסם הדגול.

 



תגיות המאמר: קוסם ליום הולדת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לול הקוסם הדגול - קוסם ליום הולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עשהאל דרייר

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172400 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: עשהאל דרייראומנות - כללי05/09/161998 צפיות
שמי אלישבע גלבוע. אני אמא לחמישה קטנטנים שסופסוף אחרי אוגוסט ארוך ומייגע החלו את שנת הלימודים. מדובר ברגע אלוהי - נגמרה הקייטנה ועכשיו הילדים עברו להיות תחת אחריותו של משרד החינוך. בדיוק כשחשבתי שתהיה לי קצת מנוחה, נזכרתי ש"החגים" ממש מעבר לדלת. ואני לא מתכוונת הפעם לקילוגרמים שיתווספו עם בואם. הדבר שאני חרדה ממנו יותר מכל הנו פרוייקט קישוטי הסוכה השנתי שמתחיל מיד עם תחילת שנת הלימודים.

מאת: עשהאל דרייריעוץ פנסיוני07/08/161784 צפיות
הערכת משרד האוצר: 2.2 מיליארדי שקלים נמצאים בקופות הקטנות של חברות הגמל וממשיכים להניב להן רווחים רבים ללא מאמץ. כדאי לכם לפדות את כספכם כי אם לא תעשו זאת בקרוב תחויבו במס. הפעולה הקטנה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים. לפני זמן מסוים משרד האוצר בדק ומצא ששלושה מיליונים של חשבונות קטנים ולא פעילים, השייכים לאנשים שמסיבות שונות לא פדו אותם, נמצאים בקופות הגמל.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211606 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202348 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195854 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191778 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191560 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191673 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181674 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica