חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד להימנע מהסיוט הזה של הכנת קישוטים לסוכה

מאת: עשהאל דרייראומנות - כללי05/09/20162000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קישוטים לסוכה בסיטונאות

שמי אלישבע גלבוע. אני אמא לחמישה קטנטנים שסופסוף אחרי אוגוסט ארוך ומייגע החלו את שנת הלימודים. מדובר ברגע אלוהי - נגמרה הקייטנה ועכשיו הילדים עברו להיות תחת אחריותו של משרד החינוך. בדיוק כשחשבתי שתהיה לי קצת מנוחה, נזכרתי ש"החגים" ממש מעבר לדלת. ואני לא מתכוונת הפעם לקילוגרמים שיתווספו עם בואם. הדבר שאני חרדה ממנו יותר מכל הנו פרוייקט קישוטי הסוכה השנתי שמתחיל מיד עם תחילת שנת הלימודים.

לכאורה מדובר במעשה תמים- קישוט סוכה! אך מאחורי הכוונה התמימה עומדת גננת זדונית או מורה מרשעת. אסביר- כיוון ששנת הלימודים מתחילה בתקופת חגי תשרי, אין טעם להתחיל חומר לימודי חדש. לכן, כל השיעורים מתפנים לטובת: הכנת קישוטי סוכה בסיטונאות! זה לא ייאמן! בשיעור תורה - מכינים קישוטי סוכה בסיטונאות של ספרי תורה, בשיעור היסטוריה מכינים קולא'ג של קישוטי סוכה בסיטונאות מלא בסוכות מן ההיסטוריה של העם היהודי . בשיעור תנ"ך הילדים מכינים קישוטי סוכה בסיטונאות בצורה של הלוייתן שבלע את יונה ובשיעור מתמטיקה סופרים את כמות קישוטי הסוכה בסיטונאות.

אך הסיוט הגדול מכולם הוא כאשר אותם אנשי חינוך נותנים לילדינו מטלות שיעורי בית עם המשימה הנוראית: נא הכינו קישוטי סוכה בסיטונאות! ואז חמשת ילדיי האהובים פונים אליי בבקשה שאסייע להם להכין את אותם קישוטי הסוכה בסיטונאות. בנקודה זו, ליבי נשבר! איך אתוודא ואומר לילדיי את האמת- שאמן ( אני!)  חסרת כישרון, ללא שמץ מטוריקה עדינה, אשר נכשלה בשיעור מלאכה בבית הספר בייחוד כשניסתה להכין קישוטי סוכה בסיטונאות.

האם ילדיי יקבלו ויאהבו אותי כמו שאני, גם כשיגלו שאינני "סופר וומן"?

לשמחתי , השנה גיליתי דבר נפלא: ערכת קישוטי הסוכה של "פשוט קישוט" תהיה לרשותי ותאפשר לי להיות אמא למופת. כזו שלא תאכזב את ילדיה, ואת נציגי משרד החינוך בבית ספר המקומי. רוצו לרכוש את ערכת קישוטי הסוכה בסיטונאות , ותראו איך תכנסו לחגים בשמחה ונחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לול הקוסם הדגול - קוסם ליום הולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עשהאל דרייר

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172403 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: עשהאל דרייריעוץ פנסיוני07/08/161784 צפיות
הערכת משרד האוצר: 2.2 מיליארדי שקלים נמצאים בקופות הקטנות של חברות הגמל וממשיכים להניב להן רווחים רבים ללא מאמץ. כדאי לכם לפדות את כספכם כי אם לא תעשו זאת בקרוב תחויבו במס. הפעולה הקטנה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים. לפני זמן מסוים משרד האוצר בדק ומצא ששלושה מיליונים של חשבונות קטנים ולא פעילים, השייכים לאנשים שמסיבות שונות לא פדו אותם, נמצאים בקופות הגמל.

מאת: עשהאל דריירהפקת אירועים14/06/151600 צפיות
הורים לילדים בגילאי 4-9 יודעים כי בכל שנה יש למצוא מחדש אטרקציה שונה ומיוחדת שתהפוך את יום ההולדת של ילדם למצחיק ומעניין! כיום יש כל כך הרבה אפשרויות! ככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד אפשרויות לחגיגה אך אחת האטרקציות שמוכיחה את עצמה כבר שנים רבות הינה הזמנת קוסם ליום הולדת.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223285 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223572 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223314 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205169 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205210 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206148 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192337 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica