חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת ניקיון או מנקה?

מאת: בן חייםניקיון21/06/2015754 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת ניקיון או מנקה?

חברת ניקיון או מנקה? מה עדיף? זאת שאלה לא פשוטה ולא קלה למענה אבל ננסה במספר שלבים לעזור לכם להחליט מה יותר מתאים לכם- חברת ניקיון או מנקה. תחילה לפני שנתחיל לענות לכם על כל השאלות נפתח בכמה שאלות כלפיכם, שאלות אלו חשובות מאוד ולכן רצוי שתדעו את המענה עליהן לפני שתעברו לקרוא את שאר המאמר.

שאלות לקורא:

1. מהו סוג הנכס שברצונכם לנקות? (בית מגורים/ דירה/ משרד/ חנות וכ"ו).

2. מה אתם מצפים שינקו/ יחדשו עבורכם? (חלונות/ ניקיון כללי/ פוליש וכ"ו).

3. מהו התקציב העומד ברשותכם? (תקציב גבוה, נמוך, חד פעמי וכ"ו).

4. מהו ההסדר שאתם מעוניינים בו? (חד פעמי/ כל שבוע/ כל חודש וכ"ו).

5. עד כמה אתם מוכנים להיות גמישים? (מוכנים/ לא מוכנים לשנות את המועד שנקבע).

כעת לאחר שעניתם על מרבית השאלות ואתם יודעים פחות או יותר מה אתם דורשים מחברת ניקיון או מנקה לעתיד ניתן יהיה לאבחן בצורה טובה יותר מה מתאים לכם יותר.

סוג הנכס:

לסוג הנכס שברצונכם לנקות יש חשיבות גדולה בבחירת שירותי הניקיון המתאימים לכם. סוגי הנכס מתחלקים בשתי צורות לקטגוריות שונות, המאפיינים הקובעים הם גודל וכמות האנשים העוברים בו בכל יום. ככל שהנכס יותר גדול תזדקקו לשירותי ניקיון יותר מקצועיים עם כוח אדם גדול יותר, כך גם במקרים בהם יש כמות רבה של אנשים העוברים בכל יום בנכס יש צורך בשירותי ניקיון נרחבים יותר ותדירים יותר. כל אלו מתאימים לשירותי ניקיון של חברת ניקיון מקצועית, שתעזור להתמודד עם החלל הגדול או הלכלוך הרב שנוצר בעקבות תעבורה של אנשים. במקרה בו החלל לא כה גדול ויש מעט אנשים העוברים בנכס יספיקו שירותיה של מנקה.

סוגי שירותי ניקיון:

בתחום הניקיון קיימים סוגים רבים של שירותים אשר מקנים לכם חברות הניקיון והמנקות/ים. בין אם מדובר בניקיון חלונות בבניין גבוה או בפוליש לרצפה חשוב לדעת שלא כל דבר שתדרשו ניתן יהיה לבצע אם תבחרו בנותן השירות שלא מתאים לסוג העבודה הזאת. אם ברצונכם לבצע עבודות ניקיון נרחבות כמו ניקיון חלונות בבניין, פוליש לרצפה או כל עבודת ניקיון אחרת הדורשת ציוד מיוחד יהיה עליכם להיעזר בשירותי ניקיון של חברת ניקיון.

הסדרים והתגמשות:

היבט נוסף החשוב בבחירה של נותן שירות בתחום הניקיון הוא ההסדר בו אתם מעוניינים. אם אתם מעוניינים בשירותי ניקיון נרחבים מדי יום או מספר בודד של ימים הרי שעדיף לכם להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון. אם אתם זקוקים לעזרה בניקיון הנכס אחת לתקופה סביר להניח שלא תהיה כלל חברה שתהיה מוכנה להגיע אתכם להסדר כלשהו ותאלצו להיעזר בשירותיה של מנקה.

מקרה נוסף שחשוב להתייחס אליו הוא ההתגמשות אליה אתם מוכנים. חשוב לדעת שבמקרה בו אתם עובדים מול מנקה אתם עובדים מול אדם יחיד שלעיתים ירצה לצאת לחופשים, יהיה חולה ולא יוכל להגיע על פי ההסדר שקבעתם. לעומת זאת כאשר עובדים עם חברת ניקיון אתם נעזרים בשירותיה של חברה ועובדים מול אנשים רבים כך שבמקרה בו אחד מהם לא יוכל להגיע תמיד יהיה לו מחליף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשר אינסטלציה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן חיים

מאת: בן חייםמחשבים וטכנולגיה - כללי21/06/151306 צפיות
כאשר אנו רוכשים מחשב נייד חדש אנו מקבלים איתו סוללה למחשב נייד, הסוללה מאפשרת לנו לטייל עם המחשב ללא צורך בחיבור קבוע לשקע החשמל ולעבוד עם המחשב בצורה ניידת. הסוללה שאנו נקבל תמיד תהייה מקורית של מותג המחשב אותו שרכשנו. החברות המוכרות של סוללות למחשבים ניידים הם:

מאת: בן חייםמחשבים וטכנולגיה - כללי21/06/15935 צפיות
כאשר אנו קונים מחשב נייד אנו מקבלים אותו עם כמה תוספות שבניהם מטען למחשב נייד. המטען הוא החלק שאנחנו הכי פחות שומרים ותמיד הוא יהייה זה שנזרק ומתקפל בתוך התיק של המחשב.

מאת: בן חייםניקיון21/06/15904 צפיות
שיפצתם את הבית לא מזמן? עוברים לבית חדש שעבר שיפוץ? קודם כל אברך אתכם ואגיד מזל- טוב! אין דבר משמח יותר מהתחלות חדשות ומבית חדש או מחודש. חסכתם הרבה עד שהגעתם לרגע הזה, השקעתם זמן ומחשבה בכל מלאכת השיפוץ וסבלתם לא מעט מרעש ולכלוך. כעת כשכל התהליך הזה מאחוריכם אפשר לחשוב שניתן להישען לאחור ולנוח על זרי דפנה, אז זהו שלא!

מאת: בן חייםמחשבים וטכנולגיה - כללי19/06/151026 צפיות
תל אביב היא העיר השנייה בגודל אוכלוסייתה בישראל ולכן הצפיפות היא הבעיה המרכזית כאשר אנו זקוקים לאיש מקצוע מהיר שיגיע לטפל בנו. תל אביב היא מרכז הטכנולוגיה של ישראל ולכן הצורך של טכנאי מחשבים מהיר ואמין הוא עצום, יש דרישה ענקית לשירותי מחשבים וקשה להשיג אחד כזה.

מאת: בן חייםמחשבים וטכנולגיה - כללי19/06/15913 צפיות
בשנים האחרונות אנו רואים שפע של טכנאי מחשבים בישראל אך מהו באמת טכנאי מחשבים וממי כדי לחשוש? מהו טכנאי מחשבים אמין ומקצועי? בישראל אלפי אנשים המתיימרים להיות טכנאי מחשבים אך בבעיות מורכבות נוכל להצביע מי הוא טכנאי מחשבים מקצועי ומי הוא חובבן, לא מספיק לדעת להתקין מערכת הפעלה כדי לתקן בעיות מורכבות ואפילו בעיות קלות. אם כל ילד מתקין מערכת הפעלה ( WINDOWS ) וחושב שהוא טכנאי מה היה קורה לרופאים בארץ אם כל אחד היה נותן תרופה לצינון וחושב שהוא רופא? התשובה היא ירידת ערך למקצוע והמון כאבי ראש לחולים.

מאת: בן חייםמחשבים וטכנולגיה - כללי19/06/151084 צפיות
בעבר הרחוק תיקון מחשבים היה מקצוע נרכש וכאשר היינו זקוקים לשירותיו של טכנאי מחשבים זה גם לא היה זול, אך ככל שעוברים השנים כך גם המכללות והאינטרנט מתרחבים וגדלים ומאגרי המידע חשופים לכולם. היום כבר כל ילד יודע להתקין WINDOWS, תוכנות נלוות והרבה אנשים מתיימרים לתקן את המחשב בעצמם. לא פעם אנו שומעים על מקרים בהם אדם גרם לעצמו נזק גדול יותר כאשר בחר לא להזמין טכנאי מחשבים ולחסוך.

מאת: בן חייםניקיון08/06/15893 צפיות
הרבה בעלי עסק בארץ תוהים פעמים רבות מה עדיף להם לעשות להעסיק מנקה או לפנות לחברת ניקיון מקצועית. הנושא אינו כה פשוט ויש לו היבטים רבים, אין ספק שלא כל משרד או עסק יתאים לו אותו הדבר כמו לשכנו ולכן רצוי לקחת את כל הדברים בהתאמה לצרכים שלכם.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181255 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171949 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica