חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך המלא לרכישת מטען למחשב נייד

המדריך המלא לרכישת מטען למחשב נייד

כאשר אנו קונים מחשב נייד אנו מקבלים אותו עם כמה תוספות שבניהם מטען למחשב נייד. המטען הוא החלק שאנחנו הכי פחות שומרים ותמיד הוא יהייה זה שנזרק ומתקפל בתוך התיק של המחשב. אך כיום גם אפשר למצוא מטענים עם חיבור גומי שתופס את הכבל בצורה מסודרת. מטען למחשב נייד לא נראה רגיש אך הוא חלק שאם נתייחס אליו בכבוד יהיו לנו פחות נזקים במשך השנים והמחשב ישמר. לסיכום אומר שחשוב להתייחס בצורה עדינה לכל המחשב עם כל חלקיו אך מכיוון שכל כך הרבה אנשים לא יודעים איך להתייחס למטען, מאמר זה יפרט ויסביר אודות פעולותיו של המטען, איך לרכוש ואיזה סוגים קיימים.

כיצד מטען עובד ואיך נבחר

מטען עובד לפי מתח ואמפר, בכל מטען למחשב נייד יש מדבקת יצרן ובה נוכל למצוא את מידת המתח והאמפר, בנוסף למטען יש מחבר שמתאים אך ורק למחשב שלו. יש מחברים אוניברסלים שמתאימים לכמה סוגי מחשבים אך לא כדי לנסות שכן מטען למחשב נייד שאינו תקני יוכל לקצר לנו את הלוח אם ולכן אל תנסו לדחוף מטענים לא מוכרים לשקע טעינה במחשב שלכם. אז כדי לבחור את המטען שמתאים לכם תצטרכו לזכור כמה פרטים חשובים.

פרטי המטען של המחשב

אמפר:

וולט:

חברה:

סוג:

כך תוכלו לבקש מכל מעבדת מחשבים למצוא לכם את המטען המתאים עבורכם. דרשו תמיד מטען מקורי שכן הם הכי אמינים אם אתם זקוקים למחשב שלכם בשנים הבאות. מטען למחשב נייד שהוא אינו מקורי יכול להזיק למחשב ובמקרים מסוימים אף להתחמם יתר על המידה ולהתפוצץ.

איך נדע שהמטען שלנו פגום?

כאשר המחשב שלכם אינו נדלק זו נורה אדומה שמעידה על מטען פגום אך בהרבה מקרים נוכל גם לראות תקלה שמגיעה מהמחשב שהתקצר בעקבות התחממות יתר או סיבה אלקטרונית כלשהי. בהרבה מטענים למחשבים ניידים נוכל למצוא נורה שצבעה ירוק, נורה זו מוארת כאשר יש חיבור חשמל למטען ואם אתם לא רואים נורה דולקת זהו סימן למטען פגום. מטען למחשב נייד מקורי יחזיק מעמד הרבה זמן אם נתייחס אליו בכבוד, בעדינות ולא נזרוק אותו, נקפל אותו וכו...

מטען למחשב נייד- אזהרה

יש להיזהר ממטענים שאינם מקוריים שכן בחיי שמעתי על הרבה מקרים של מטענים חלופיים שקיצרו את המחשב הנייד. כאשר קונים מטען למחשב נייד חשוב לבדוק שהמחבר תואם בדיוק לשקע הטעינה במחשב, ישנם מקרים בהם אנשים הולכים לחנות המחשבים והמוכר אינו מנוסה ונותן להם מטען למחשב נייד שאינו תואם למחשב שלהם, יש אפשרות לקחת את המחשב הנייד לחנות ואז לבדוק שם כדי למנוע אי נעימויות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשר אינסטלציה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן חיים

מאת: בן חייםמחשבים וטכנולגיה - כללי21/06/151309 צפיות
כאשר אנו רוכשים מחשב נייד חדש אנו מקבלים איתו סוללה למחשב נייד, הסוללה מאפשרת לנו לטייל עם המחשב ללא צורך בחיבור קבוע לשקע החשמל ולעבוד עם המחשב בצורה ניידת. הסוללה שאנו נקבל תמיד תהייה מקורית של מותג המחשב אותו שרכשנו. החברות המוכרות של סוללות למחשבים ניידים הם:

מאת: בן חייםניקיון21/06/15905 צפיות
שיפצתם את הבית לא מזמן? עוברים לבית חדש שעבר שיפוץ? קודם כל אברך אתכם ואגיד מזל- טוב! אין דבר משמח יותר מהתחלות חדשות ומבית חדש או מחודש. חסכתם הרבה עד שהגעתם לרגע הזה, השקעתם זמן ומחשבה בכל מלאכת השיפוץ וסבלתם לא מעט מרעש ולכלוך. כעת כשכל התהליך הזה מאחוריכם אפשר לחשוב שניתן להישען לאחור ולנוח על זרי דפנה, אז זהו שלא!

מאת: בן חייםניקיון21/06/15756 צפיות
חברת ניקיון או מנקה? מה עדיף? זאת שאלה לא פשוטה ולא קלה למענה אבל ננסה במספר שלבים לעזור לכם להחליט מה יותר מתאים לכם- חברת ניקיון או מנקה. תחילה לפני שנתחיל לענות לכם על כל השאלות נפתח בכמה שאלות כלפיכם, שאלות אלו חשובות מאוד ולכן רצוי שתדעו את המענה עליהן לפני שתעברו לקרוא את שאר המאמר.

מאת: בן חייםמחשבים וטכנולגיה - כללי19/06/151029 צפיות
תל אביב היא העיר השנייה בגודל אוכלוסייתה בישראל ולכן הצפיפות היא הבעיה המרכזית כאשר אנו זקוקים לאיש מקצוע מהיר שיגיע לטפל בנו. תל אביב היא מרכז הטכנולוגיה של ישראל ולכן הצורך של טכנאי מחשבים מהיר ואמין הוא עצום, יש דרישה ענקית לשירותי מחשבים וקשה להשיג אחד כזה.

מאת: בן חייםמחשבים וטכנולגיה - כללי19/06/15915 צפיות
בשנים האחרונות אנו רואים שפע של טכנאי מחשבים בישראל אך מהו באמת טכנאי מחשבים וממי כדי לחשוש? מהו טכנאי מחשבים אמין ומקצועי? בישראל אלפי אנשים המתיימרים להיות טכנאי מחשבים אך בבעיות מורכבות נוכל להצביע מי הוא טכנאי מחשבים מקצועי ומי הוא חובבן, לא מספיק לדעת להתקין מערכת הפעלה כדי לתקן בעיות מורכבות ואפילו בעיות קלות. אם כל ילד מתקין מערכת הפעלה ( WINDOWS ) וחושב שהוא טכנאי מה היה קורה לרופאים בארץ אם כל אחד היה נותן תרופה לצינון וחושב שהוא רופא? התשובה היא ירידת ערך למקצוע והמון כאבי ראש לחולים.

מאת: בן חייםמחשבים וטכנולגיה - כללי19/06/151086 צפיות
בעבר הרחוק תיקון מחשבים היה מקצוע נרכש וכאשר היינו זקוקים לשירותיו של טכנאי מחשבים זה גם לא היה זול, אך ככל שעוברים השנים כך גם המכללות והאינטרנט מתרחבים וגדלים ומאגרי המידע חשופים לכולם. היום כבר כל ילד יודע להתקין WINDOWS, תוכנות נלוות והרבה אנשים מתיימרים לתקן את המחשב בעצמם. לא פעם אנו שומעים על מקרים בהם אדם גרם לעצמו נזק גדול יותר כאשר בחר לא להזמין טכנאי מחשבים ולחסוך.

מאת: בן חייםניקיון08/06/15893 צפיות
הרבה בעלי עסק בארץ תוהים פעמים רבות מה עדיף להם לעשות להעסיק מנקה או לפנות לחברת ניקיון מקצועית. הנושא אינו כה פשוט ויש לו היבטים רבים, אין ספק שלא כל משרד או עסק יתאים לו אותו הדבר כמו לשכנו ולכן רצוי לקחת את כל הדברים בהתאמה לצרכים שלכם.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195907 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189111 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183058 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181959 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171667 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171766 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171777 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica