חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופות ממוחשבות מנהלות לנו את העסק

מאת: יובל ברניהול22/06/20151137 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל עסק כיום צריך קופות ממוחשבות ובמיוחד אם יש עסק שיש בו יותר מעמדת מכירה אחת אז צריך שהקופות ממוחשבות יוכלו לתקשר ביניהן בצורה ישירה וחלקה. היתרונות בתקשורת בין קופות ממוחשבות בא לידי ביטוי כאשר אנו מוכרים מוצרים מסוימים שאוזלים מן המלאי, אם הקופות ממוחשבות לא היו מסונכרנות ביניהם אז סביר להניח כי היינו מוכרים מוצר שאינו קיים יותר.

ניהול מבצעים ולקוחות בקופות ממוחשבות

אחד היתרונות המופלאים שיש לקופות ממוחשבות היא העובדה שלמעשה זו מערכת מבוססת מחשב וככזו ניתן לדגום כמעט כל נתון ולעבד אותו על מנת שנוכל להשתמש בו לטובתנו. אחד הנתונים שמומלץ כי נאגור בקופות ממוחשבות הוא הלקוחות שלנו, על ידי בניית מועדון לקוחות נוכל למעשה לשגר אליהם מבצעים, הנחות ומכירות ממוקדות לפי סוג הלקוחות או לפי ההעדפות שלהם. נתונים אלו נגזרים מעצם היותם קודם כל לקוחות ואחר כך לקוחות שהם חברי מועדון, כך כל רכישה שלהם נרשמת, נמדדת ומנותחת בהתאם. חברי המועדון הרשומים בקופות ממוחשבות ניתנים לשיתוף והעברה במידה וישנם מספר סניפים לאותו עסק.

קופות ממוחשבות לא מכל אחד

כאמור קופות ממוחשבות מאפשרות לנו לנהל את העסק שלנו מבחינת מכירה, ניהול מלאים, ניהול עובדים וניהול מועדוני לקוחות. לא כל קופה מסוגלת לאותם דברים ולכן כאשר אתם עומדים בפני בחירת קופות ממוחשבות לעסק יש לדאוג לשאול את השאלות הנכונות, נוסף על כך יש להגדיר בדיוק את אופי העסק שלכם תוך מחשבה על מה עתיד לקרות בהמשך, הסיבה לכך שקופות רושמות מבוססות מחשב ויש לוודא כי ניתן יהיה בעתיד לשדרג ולהתקין עדכונים לתוכנה. מעבר לעניין התוכנה ישנו גם אלמנט השירות שהוא חשוב לא פחות מהתוכנה. בעת רכישת הקופה יש לציין במפורש את שעות העבודה של העסק שלכם על מנת שתוכלו לקבל שירות לקופות במידה ותהיה תקלה. תארו לכם עסק שעובד עד חצות ובשעה עשר בערב כבר אין שירות לקופות ממוחשבות. לכן חשוב לוודא מה שעות התמיכה שמקבלים, מה רמת השירות והכוונה היא האם יהיה תומך זוטר או מקצועי, ומה קורה במצב שאין לכם פתרון מיידי, אולי תכינו קבלות וחשבוניות ידניות או בדומה לכך על מנת שתמשיכו לעבוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בר

מאת: יובל ברדתות23/05/171817 צפיות
אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה מזוזה אז כדאי שתקראו את המאמר הבא שיעזור לכם לבחור את המזוזה המתאימה לכם

מאת: יובל ברשיפוצים29/06/161052 צפיות
ההתחממות הגלובלית נותנת את אותותיה בחיי היום יום שלנו בדיוק כמו שהיא משפיעה על החי והצומח. אנו משנה לשנה מרגישים את הטמפרטורות שעולות והופכות את היום שלנו לחם עד בלתי נסבל

מאת: יובל ברשיפוצים29/06/161041 צפיות
בניית פרגולות בכל ופרגולות אלומיניום בפרט הפכו בעשור האחרות להיות נפוצות מאוד. אולם לא כך היו תמיד הדברים, בעבר הלא רחוק פרגולות היו לרוב מותקנות אצל בעלי ממון ופרגולות אלומיניום היו מותקנות בבתי עסקים, מפעלים וכדומה

מאת: יובל ברשיפוצים29/06/161053 צפיות
הצורך בפרטיות היה ותמיד יהיה צורך בסיסי של כול אחד, מימי האדם הקדמון שניכס לעצמו מערה וכיום שאדם גר בביתו. יתרה מכך התיחום של הסביבה הקרבה מאפשר לבני האדם ליצור את הפרטיות שהם צריכים בין אם זה על ידי גדרות אלומיניום גדרות ברזל או עץ

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152054 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: יובל ברבר ובת מצווה01/11/151445 צפיות
ההכנות לבת מצווה אינם פשוטות אך ניתן להקל ולקבל יותר!

מאת: יובל ברניהול22/06/151127 צפיות
אם היו אומרים לכם כבעלי עסק כי יש באפשרותכם להגדיל את ההכנסות שלכם ב כ 30%! מה הייתם מוכנים לעשות עבור זה? מה הייתם מוכנים להשקיע? 30 אחוז יותר? אולי 60 אחוז? למעשה אין לכם צורך להיכנס להשקעות כאלו אלא רק להפעיל את תוסף המבצעים שקיים בקופה ממוחשבת סטנדרטית בסיסית

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201483 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201593 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201611 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201326 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201284 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201140 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica