חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולה במהירות ובזול

מאת: שי אטיאסשיפוצים22/06/2015820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרגולה במהירות ובזול

הקיץ החם כבר הגיע וכולם רק מחפשים את הפינה הקטנה הזאת בצל ליהנות מהיום החמים והנפלא בחוץ מבלי להפוך לשלולית. פרגולות אלומיניום הינן פתרון מעולה לאלו שרוצים ליהנות מפרגולה באיכות גבוהה תוך זמן קצר ובאיכות גבוהה. את הפרגולה מהאלומיניום ניתן לעצב לפי בקשת הלקוח ולפי צורכי החלל אותו הוא מצל.

לפרגולות מאלומיניום יש יתרונות רבים על פני שאר המתחרים בתחום, רבים מהיתרונות נובעים מתכונות חומר הבסיס- האלומיניום. חומר זה קל ועם זאת עמיד במיוחד נוח לעבודה וניתן לעצבו בכל צורה וצבע שתרצו.

על איכות לא מתפשרים:

למרות המחיר הזול והמשתלם פרגולות אלומיניום עשויות בדרך כלל מחומרים העומדים בתנאים מחמירים של בקרת איכות. אלומיניום הינו חומר איכותי ועמיד בשונה מהמקביל לו בתחום העץ הוא אינו זקוק לטיפול רב ומחזיק מעמד שנים רבות. עץ אם אינו מטופל כהלכה עלול לספוג מים, להתנפח, להינזק ממזיקים ותנאי מזג האוויר שונים. לעומת זאת אלומיניום הינו חומר מתכתי חזק העיד בפני כל תנאי מזג האוויר, מוגן מפני מזיקים ואינו בעל תכונות שינוי פיזיות (לא סופג מים ולא מתנפח או מתכווץ בהתאם לעונה).

אלומיניום הינו יסוד כימי מתכתי, השלישי בשכיחותו על גבי קרום כדור הארץ והנפוץ ביותר מכל סוגי המתכות. האלומיניום כשלעצמו בעל חוזק מתיחה נמוך ועל כן נעשה בו שימוש בתעשייה ביחד עם מתכות אחרות (סגסוגת). השכיחות והזמינות הרבה שלו הקיימת כיום בטבע מאפשרת שימוש נרחב בתעשייה תוך כדי שמירה על מחירי עלות נמוכים. בשל העובדה שכשלעצמו האלומיניום אינו כה חזק ויש צורך בשילוב שלו עם מתכות אחרות עלויות מוצרים העשויים אלומיניום מתייקרות, ועל כן מחיר עבודה עם אלומיניום תלוי בסוג הסגסוגת שבחרתם להשתמש לצורך אותה העבודה.

מהירות ויופי בהינף יד:

מרבית העבודה על יריעות האלומיניום נעשית בבית מלאכה ייעודי והחלקים של המוצרים, כגון פרגולות מאלומיניום מגיעים מוכנים להרכבה ישר בבית הלקוח. בזכות העובדה שמרבית ההכנות של המוצר נעשות הרחיק מאזור ההרכבה חוסך ללקוח זמן, לכלוך ורעש רב. העבודה יכולה להיעשות במהירות והלקוח יקבל פרגולה יפה ועמידה תוך זמן קצר. בבית המלאכה יש כלים ייעודיים היכולים לעצב את המוצר לכל צורה ומרקם שתרצו, ובכך להפוך את פרי המלאכה למוצר הייחודי לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלנקו פרגולות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי אטיאס

מאת: שי אטיאסשיפוצים29/07/15842 צפיות
פרגולות הן סככות הנבנות בחצרות או במרפסות הבתים. הן מספקות פתרון לבעיות של שמש או גשם, ותחתיהן מוצל ונוח. הן יכולות להיבנות ממגוון חומרים, כמו עץ, אלומיניום, פלסטיק, אבן או זכוכית

מאת: שי אטיאסשיפוצים29/07/15995 צפיות
שוקלים להתקין פרגולה בחצר או במרפסת ביתכם? ובכן, נהדר! פרגולה, בין אם היא עשויה מעץ ובין אם היא עשויה מאלומיניום, היא פתרון מצוין הן לחורף והן לקיץ, שכן היא גם שומרת על האזור תחתיה יבש וגם שומרת עליו מוצל.

מאת: שי אטיאסשיפוצים29/07/15917 צפיות
חשוב מאוד לדעת כי על מנת לשמור על פרגולת העץ שלכם כחדשה לאורך שנים יש להקפיד על חידוש פרגולה.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152944 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: שי אטיאסשיפוצים22/06/15933 צפיות
בשנים האחרונות מורגש יותר הצורך במציאת פתרונות להגדלת שטח המגורים. ברחבי הארץ ובמרכז במיוחד קשה למצוא דירות מרווחות, ולעיתים גם לא ניתן לממן אותן. פתרון יצירתי ונוח לאנשים המעוניינים להגדיל את שטח מגוריהם הוא סגירת מרפסת, כך תוכלו להרוויח חדר נוסף או פשוט להרחיב חדר קיים.

מאת: שי אטיאסשיפוצים22/06/15904 צפיות
בעידן העיצוב המודרני כל אחד מעוניין בעיצוב אישי, כזה שיתאים לצרכים ולטעם האישי שלו. ישנם תחומים וחומרים שיותר קל לעבוד איתם ולסגנן לטעמם האישי של הלקוחות, אך עם זאת ישנם חומרים מיושנים בעלי סגנון אחיד למדי. בתחום הפרגולות יש שני סוגי חומרים עיקריים שאיתם עובדים, פרגולות אלומיניום ופרגולות העשויות מעץ. לכל אחד מהחומרים יש סגולות ויתרונות משל עצמו בשל תכונותיו הפיסיקאליות אך מאמר זה ידון בעיקר במאפיינים העיצוביים של כל אחד מהסגנונות.

מאת: שי אטיאסשיפוצים22/06/15903 צפיות
בשנים האחרונות מורגש יותר הצורך במציאת פתרונות להגדלת שטח המגורים. ברחבי הארץ ובמרכז במיוחד קשה למצוא דירות מרווחות, ולעיתים גם לא ניתן לממן אותן. פתרון יצירתי ונוח לאנשים המעוניינים להגדיל את שטח מגוריהם הוא סגירת מרפסת, כך תוכלו להרוויח חדר נוסף או פשוט להרחיב חדר קיים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica