חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות אלומיניום מעוצבות

מאת: שי אטיאסשיפוצים22/06/2015796 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרגולות אלומיניום מעוצבות

בעידן העיצוב המודרני כל אחד מעוניין בעיצוב אישי, כזה שיתאים לצרכים ולטעם האישי שלו. ישנם תחומים וחומרים שיותר קל לעבוד איתם ולסגנן לטעמם האישי של הלקוחות, אך עם זאת ישנם חומרים מיושנים בעלי סגנון אחיד למדי. בתחום הפרגולות יש שני סוגי חומרים עיקריים שאיתם עובדים, פרגולות אלומיניום ופרגולות העשויות מעץ. לכל אחד מהחומרים יש סגולות ויתרונות משל עצמו בשל תכונותיו הפיסיקאליות אך מאמר זה ידון בעיקר במאפיינים העיצוביים של כל אחד מהסגנונות.

סגנונות נפגשים:

בתחום העיצוב יש הרבה נישות וסגנונות שונים המתפרסים על פני תקופות, אזורים גיאוגרפים, צבעים ומרקמים שונים. כל סגנון חדש שנוצר בא בראש ובראשונה לספק את הלקוח ולהביא לידי ביטוי את נפשו ורצונותיו על גבי הקנבס שנקרא ביתו. כל תקופה ומדינה מתאפיינת על ידי חומרים, צבעים ומרקמים שונים. לכל אחד מהסגנונות הקיימים היום יש את הסיפור שלו ואת הצורך שהוא בא לענות עליו, כל אחד שונה ומגוון וכולם מתקיימים ביחד כל אחד בצורה היפה והמיוחדת שהוא מייצג.

העולם הישן אל מול החדש:

אחד ההיבטים הראשונים שנדון בהם מבחינת ההשוואה שבין פרגולות אלומיניום לפרגולות מעץ הוא ההתאמה התקופתית. לכל אחד מחומרי הגלם יש את ההיסטוריה שלו ואת נקודת המפנה בה התחיל להיעשות שימוש מסיבי יותר באחד משני החומרים. כל אחד מהחומרים נמצא בנישה הייחודית שלו בעולם העיצוב כיום, אף אחד מהם לא מיוחס כבר לתקופה בה הוא עשה את "הפריצה" כיום של דבר יכול להיחשב "באופנה" אם יודעים להשתמש בו נכון.

פרגולות העשויות מעץ בדרך כלל משויכות לתקופות יותר ישנות בחברה שלנו, תקופות בהן חומר הבניה העיקרי היה עץ ולא נעשה שימוש נרחב במתכת. באותן התקופות עץ היה חומר זמין ונוח לעיבוד וסוגי העץ השונים אפשרו עבודה עם צבעים ומרקמים שונים וייחודיים. פרגולות מעץ ניתן למצוא במקומות המנסים להשתלב עם הטבע והנוף הטבעי של האזור. צימרים, בתי קיט ועוד שלל מבנים המצויים בסביבה שקטה ופסטורלית משתמשים רבות בעץ כחומר גלם לצורכי בניה. העץ משתלב בצורה טובה עם הנוף הטבעי, הוא זורם עם התמונה הכוללת וכאילו מוטבע כחלק מהנוף הטבעי.

מנגד מגיעות פרגולות אלומיניום, הן מגיעות בשלל צבעים וצורות ויכולות להיות מותאמות לצורכי הלקוח. ניתן כמובן לשלב את הפרגולה מאלומיניום עם הנוף הטבעי ואפילו להקנות לה מראה של עץ, אך עם זאת ניתן להפיק באמצעותה פתרונות הצללה רבים ומגוונים שלא תמיד אפשר ליצור באמצעות עץ. חומר האלומיניום החל את דרכו דווקא בתעשייה, מפעלים וחללים ציבוריים החלו את השימוש בו בשל העמידות הרבה אותה הוא מקנה. האלומיניום קל לתחזוקה, עמיד בשלל תנאי מזג אוויר ומהיר להרכבה כל אלה הפכו אותו למתחרה בלתי מנוצח מבחינת יעילות. מן התעשייה הדרך לבתים הפרטיים הייתה קצרה, רבים מן המעצבים שעבדו בתעשייה ראו את האופציות הבלתי ממומשות הנמצאות בחומר זה והחלו לעצב ולשכלל אותו לכלל צרכי הבית מבניה כמו פרגולות אלומיניום ופיצול חללים ועד לחלק מאלמנטים עיצוביים במוצרי חשמל ובפרטי אומנות ברחבי הבית.

ברומא התנהג כרומאי:

נכון שבעידן ההיפסטרים והביטוי העצמי כל אחד רוצה להיות כמה שיותר ייחודי, אך עם זאת כאשר מדובר בבנייה של בית או עסק כדי לשמור על האלמנט האסתטי יש צורך להתאים את המבנה לסביבה בה הוא נמצא. כמו הכותרת כך גם בעיצוב של החללים החיצוניים, אליך להתאים את עצמך לסביבה אחרת פשוט תיראה מגוחך. חנות חדשנית העשויה כולה מחיפויי מתכת ואלומיניום תיראה מוזר במרכז עיר משומר שבו מרבית המבנים בנויים בצורה ישנה והתוספות נעשות מחומרים טבעיים.

פרגולות אלומיניום מצויות פעמים רבות באזורים מודרניים בעלי קווי עיצוב עכשוויים, כדוגמת אזורים מתועשים בעלי מבנים גבוהים. קו עבודה נקי ופתוח עם הרבה חלונות מינימליסטיות והקפדה רבה על פונקציונאליות הם שם המשחק בעת הנוכחית. פרגולה לא צריכה להיות רק יפה כיום, עליה להיות פרקטית מבחינת המקום וגם לאפשר פתרונות הצללה שונים במהלך השנה. פרגולות אלומיניום הם פתרון מושלם לכל אלה, בשל חוזק החומר ביחס למשקלו ניתן להשתמש בתמיכה מינימאלית כדי להחזיק את כל המבנה. בנוסף ניתן לעשות פרגולות עם אפשרות לשינוי רמת ההצללה בזמן אמת על פי צורכי הלקוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלנקו פרגולות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי אטיאס

מאת: שי אטיאסשיפוצים29/07/15842 צפיות
פרגולות הן סככות הנבנות בחצרות או במרפסות הבתים. הן מספקות פתרון לבעיות של שמש או גשם, ותחתיהן מוצל ונוח. הן יכולות להיבנות ממגוון חומרים, כמו עץ, אלומיניום, פלסטיק, אבן או זכוכית

מאת: שי אטיאסשיפוצים29/07/15995 צפיות
שוקלים להתקין פרגולה בחצר או במרפסת ביתכם? ובכן, נהדר! פרגולה, בין אם היא עשויה מעץ ובין אם היא עשויה מאלומיניום, היא פתרון מצוין הן לחורף והן לקיץ, שכן היא גם שומרת על האזור תחתיה יבש וגם שומרת עליו מוצל.

מאת: שי אטיאסשיפוצים29/07/15917 צפיות
חשוב מאוד לדעת כי על מנת לשמור על פרגולת העץ שלכם כחדשה לאורך שנים יש להקפיד על חידוש פרגולה.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152944 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: שי אטיאסשיפוצים22/06/15933 צפיות
בשנים האחרונות מורגש יותר הצורך במציאת פתרונות להגדלת שטח המגורים. ברחבי הארץ ובמרכז במיוחד קשה למצוא דירות מרווחות, ולעיתים גם לא ניתן לממן אותן. פתרון יצירתי ונוח לאנשים המעוניינים להגדיל את שטח מגוריהם הוא סגירת מרפסת, כך תוכלו להרוויח חדר נוסף או פשוט להרחיב חדר קיים.

מאת: שי אטיאסשיפוצים22/06/15904 צפיות
בעידן העיצוב המודרני כל אחד מעוניין בעיצוב אישי, כזה שיתאים לצרכים ולטעם האישי שלו. ישנם תחומים וחומרים שיותר קל לעבוד איתם ולסגנן לטעמם האישי של הלקוחות, אך עם זאת ישנם חומרים מיושנים בעלי סגנון אחיד למדי. בתחום הפרגולות יש שני סוגי חומרים עיקריים שאיתם עובדים, פרגולות אלומיניום ופרגולות העשויות מעץ. לכל אחד מהחומרים יש סגולות ויתרונות משל עצמו בשל תכונותיו הפיסיקאליות אך מאמר זה ידון בעיקר במאפיינים העיצוביים של כל אחד מהסגנונות.

מאת: שי אטיאסשיפוצים22/06/15903 צפיות
בשנים האחרונות מורגש יותר הצורך במציאת פתרונות להגדלת שטח המגורים. ברחבי הארץ ובמרכז במיוחד קשה למצוא דירות מרווחות, ולעיתים גם לא ניתן לממן אותן. פתרון יצירתי ונוח לאנשים המעוניינים להגדיל את שטח מגוריהם הוא סגירת מרפסת, כך תוכלו להרוויח חדר נוסף או פשוט להרחיב חדר קיים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica