חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים סדנאות בחיפה?

מאת: sharondan80תחביבים23/06/20152038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סדנאות הן אפשרות לאינטרקציה חברתית. סדנאות מהוות גם כלי להכרויות חדשות וכך גם הרצאות בחיפה. בעזרתן אפשר להכיר אנשים חדשים ולפתח קשרים חדשים. מלבד זאת פעילויות המאפשרות היבט זה כוללות גם מועדון קריאה, קבוצות ספורט, חוגי ריקוד וסדנאות זיכרון.

יש שלל עצום של סדנאות לבחירתכם. לרוב הסדנאות מחולקות לשני סוגים- סדנאות לשם הכיף וההנאה, הרחבת אופקים ועניין והצד השני הוא סדנאות לשם הכרות חברתית. הסדנאות מאפשרות להכיר אנשים חדשים, בעלי תחומי עניין דומים. אפשר למצוא הרבה מאוד סדנאות בחיפה, כל אחד יכול למצוא את הסדנא שהוא או היא יתחברו אליה.

סדנת ייצור גבינות

אחת הסדנאות הפופולריות מתוך סדנאות בחיפה היא סדנה לייצור גבינה בבית. אפשר להכין גבינה בבית באופן לא מסובך במיוחד. במפגשי הסדנא ילמדו המשתתפים כיצד להכין את הגבינות האהובות עליהם. מבין הגבינות אותם לומדים להכין בדרך כלל בסדנאות אלה אפשר להכין יוגורט, קממבר, ריקוטה, חלומי, ברי, צ'דר, גבינה צהובה ומוצרלה. כמובן שבסדנא מקבלים גם רשימת מתכונים להכנת הגבינות האלה בהמשך.

סדנת הכנת בירה ביתית

כיום יותר ויותר אנשים פונים לייצור בירה ביתית. סדנאות בחיפה מאפשרות גם סדנת הכנת בירה. הדבר רלוונטי הן לאנשים המעוניינים להכין לעצמם את הבירה האהובה עליהם וגם עבור מי שמעוניין לפתוח בוטיק פרטי. בסדנא לומדים את הדרך להכנת הבירה, את כל השלבים בתהליך ולומדים מהם החומרים הדרושים לשם כך. מתחילים בגרעינים ומגיעים עד לבירה המוכנה. מדברים על שמרים, על אנזימים וגם על טעמים מיוחדים.

סדנת כתיבה

קיימות הרבה מאוד סדנאות כתיבה. אפשר למצוא גם סדנאות בחיפה המציעות ללמוד כיצד להתבטא בכתיבה. במסגרת סדנאות אלה לרוב מתרגלים המשתתפים כתיבות שונות והם מקבלים גם משימות לבית. בדרך כלל בכל מפגש מקריאים המשתתפים את היצירות שחיברו.

הרצאות בתחומי עניין

לא רק סדנאות מעניינות קיימות, אפשר למצוא גם הרצאות בחיפה. ההרצאות הן רבות ומגוונות ומגיעות במגוון נושאים רב. אפשר למצוא הרצאות על רפואה, מדע, פסיכולוגיה, טבע ובעלי חיים, בריאות, תזונה, קיימות, זכויות בעלי-חיים, עיצוב ומחשבים.

 



תגיות המאמר: סדנאות, חיפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161304 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610941 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161636 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161985 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161860 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162890 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162288 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152458 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152475 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica