חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילו מברשות איפור הכי חשובות?

מאת: sharondan80יופי וטיפוח - כללי30/06/2015645 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מברשות איפור אלו כלי האיפור החשובים ביותר, הן למאפרים מקצועיים והן לכל אישה שמתאפרת בבית. בעזרת מברשות מקצועיות של איפור ניתן להגיע לרמת איפור גבוהה במיוחד, טשטושים והצללות בצורה איכותית וקיבוע של האיפור לאורך זמן ובאופן נוח. יחד עם זאת, המחיר של מברשות איפור אינו זול במיוחד ומברשות איפור מהמותגים המקצועיים מתחילות במחיר של 90 ₪ ליחידה ומעלה. לכן, אם את רוצה לדעת מהן המברשות החשובות ביותר, בכדי לא לבזבז כסף רב על מברשות איפור פחות נדרשות, הנה המדריך המלא עבורך.

  • מברשות לאיפור הפנים: עבור איפור הפנים נדרשות 3 מברשות איכותיות  - מברשת מייקאפ, מברשת סומק ומבקשת לקונטור (הצללות) הפנים. בעזרת 3 המברשות הללו תוכלי לבצע את איפור הבסיס בצורה טובה ללא כל בעיה.

  • מברשות לאיפור העיניים: עבור איפור העיניים יש כמה מברשות חשובות - מברשת שטוחה להנחת צלליות, מברשת עגולה ורכה לטשטוש, מברשת איליינר ומברשת גבות. אפילו מברשת אחת לצלליות יכולה לשמש אותך באופן יעיל באיפור מלא, העיקר שתקפידי לנקות אותה בין צבע לצבע.

  • מברשות לאיפור השפתיים: במידה ואת משתמשת בצבעי שפתיים ולא בליפסטיק או גלוס עם מברשת ייעודית, עלייך לרכוש מברשת שפתיים איכותיים שתסייע לך לתחום את השפתיים ולייצב את האודם בצורה נכונה ומדויקת, כי אין דבר יותר גרוע מאודם שחורג מקו השפתיים ומונח בצורה עקומה.

היכן מומלץ לרכוש מברשות?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חנויות איפור מקצועיות המציעות מברשות איפור. יחד עם זאת, אם את רוצה להיות בטוחה שאת מוציאה את הכסף באופן נכון, וכי המברשות שאת רוכשת אכן ישמשו אותך לאורך זמן רב, פני אך ורק אל חנויות איפור יוקרתיות ובעלות מוניטין. אמנם, מברשות איפור שלהן יעלו לך מחיר הרבה יותר גבוה מאשר מה שתמצאי בחנויות איפור פשוטות יותר, אך הן גם יחזיקו מעמד הרבה יותר זמן וישמשו אותך לאורך שנים ללא כל בעיה.

חשוב גם שתדעי כי כיום ישנם אתרי אינטרנט רבים מחו"ל המציעים מברשות ומוצרי איפור במחירים משתלמים וכדאי לך לבדוק זאת.

.

 



תגיות המאמר: מברשות איפור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161304 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610941 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161636 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161985 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184249 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172308 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica