חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון אייפד במבצע

מאת: אוריה חןחומרה17/07/20151119 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תיקון אייפד במבצע

תיקון אייפד במבצע!, כמה פעמים כבר שמענו את המשפט הזה מכל מיני אתרים מפוקפקים באינטרנט שמתיימרים ומציגים את עצמם כמקצוענים בתחום. לא פעם אנו שומעים על לקוח שתיקן את האייפד במבצע ולאחר מכן גילה שהעבודה הייתה רשלנית. מחירי התיקון של האייפד כל כך זולים אז אולי כבר עדיף לשלם קצת יותר ולקבל תיקון אייפד מקצועי. אל תתפתו להגיע לכל מעבדה שנותנת לכם מחיר זול מידי, ישנם פרמטרים חשובים בבחירת החלק וצורת העבודה בה יתנסו על האיפד שלנו.

תיקון אייפד בצורה מקצועית

כאשת מבצעים תיקון אייפד יש לעשות זאת בצורה מאוד מקצועית שכן כל חוסר ידע ומקצועיות יכול לפגוע בטאבלט לצמיתות לכן בחירת מעבדה עם וותק וניסיון היא אלמנט חשוב כדי להבטיח התקנה איכותית וחלקים מקוריים לאייפד. ישנם אנשים הבוחרים ללכת למעבדה הרשמית שנקראת I DIGITAL שם יקבלו תיקון אייפד מקצועי אך עם זאת גם לא מוגבל במחיר, המעבדות הפרטיות זולות בהרבה אך צריך לוודות כי ישימו לנו חלק מקורי בלבד. חלקים חלופיים נוטים לעבוד פחות טוב ופחות אמינים לתווך הארוך. את התיקון יש לבצע עם מכשירים מתאימים ומקצועיים! לא פעם שמענו על מעבדות בתל אביב שמחממות את הטאבלט עם פן (-: ... ממש מצחיק ולא מקצועי!.

תיקון אייפד יעשה עם אקדח חום ודבקים איכותיים להצלחה מרבית ויש לשים לב כאשר מחליפים לנו מסך מגע  יחליפו את מסגרת האטימה שבמידה והיא קרועה יכנס לנו חול ואבק למסך, דרשו זאת מהמעבדה.

תיקון אייפד? שלא יעבדו עליכם

בישראל נוטים לנצל את חולשתו וחוסר ידיעתו של הלקוח והמעבדות חוגגות על הארנק  ועל הכיס של הלקוח ולכן חשוב לבדוק ולעשות סקר שוק לפני שמתקנים את האייפד, מבדיקה שלנו ראינו שאפשר לחסוך עד 300 ₪ אם רק מחפשים ומבצעים סקר שוק. אז שלא יעבדו עליכם! לאחר סקירה מקיפה העלנו לרשותכם את המחירון הישראלי לשנת 2015.

מחירון תיקון אייפדים בישראל (תקלות נפוצות)

החלפת מסך מגע לאייפד- מחירים נעים בין 250 ₪ - 650 ₪

החלפת מסך לאייפד- מחירים נעים בין 350 ₪ - 750 ₪

החלפת כפתור הבית לאייפד- מחירים נעים בין 150 ₪ - 350 ₪

החלפת אנטנה לאייפד- מחירים נעים בין 150 ₪ - 250 ₪

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לפטופ ישראל- מעבדה לתיקון מחשבים ניידים וטאבלטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה חן

מאת: אוריה חןגינון24/07/151380 צפיות
גידולי הידרופוניקה נעשים נפוצים יותר ויותר בכל יום. גידולים אלו הם ללא אדמה או דשן והיתרון בכך הוא רב.

מאת: אוריה חןגינון24/07/151382 צפיות
גידול צמחים הוא עסק די פשוט, למה שלא תנסו אותו בבית? אור- תחילה, כל צמח זקוק לאור כדי לגדול. צמח זקוק לאור מלא אך לא לקרינת שמש שעלולה לפגוע בו. ככל שהצמח יהיה קרוב יותר למקור האור אך לא בו ישירות, הוא יגדל טוב יותר.

מאת: אוריה חןצרכנות וקניות24/07/153152 צפיות
כל מה שניתן לעשות מחוץ לבית, ניתן לעשות גם בתוכו. הדוגמאות הן אין סופיות, ניתן לגדל פירות, ירקות, חיות, צמחים ותרופות. מה מומלץ לגידול בבית? קנאביס.

מאת: אוריה חןמדעי הטבע - כללי24/07/157430 צפיות
מי לא רוצה עגבניות אורגניות וטריות ללא חומרי הדברה מהחצר בבית? כך תלמדו איך לגדל צמח עגבנייה מוצלח אצלכם בבית בכמה צעדים פשוטים. למה אתם מחכים?

מאת: אוריה חןשיפוצים21/07/15961 צפיות
הרצליה, אחת הערים היפות בישראל שבה מתגוררים כיום כ90,000 תושבים. איך אתם חושבים ש90,000 תושבים שומרים את הבתים והחצרות שלהם כאילו הרגע נקנו? בעזרת חברות נקיון בהרצליה.

מאת: אוריה חןניקיון21/07/15843 צפיות
עכשיו, כשהתחיל החופש הגדול, נראה שכל פינה בבית מלאה בבוץ, אבק, אוכל או סתם קורי עכביש. סתם, על מי אתה עובד? אין שום קשר בין הלכלוך שקיים אצלך שנים בבית לעובדה שעכשיו הילדים בחופשה. על הלכלוך אתה יכול להאשים רק את עצמך. אז במקום ליצור ריבים עם האישה או הילדים על מי מנקה את הזוהמה שאף פעם לא נגמרת בבית - תשכור לך חברת נקיון ותהנה מבית מצוחצח תמיד.

מאת: אוריה חןניקיון21/07/15869 צפיות
רעננה, כמו כל עיר בשרון, היא עמוסה ומלאת חיים. תושביה יוצאים בבוקר לעבודה וחוזרים מאוחר בערב והכל עמוס וקורה מהר. רעננה לא שונה בהרבה מתל אביב...

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187153 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173389 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163800 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164096 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162099 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161834 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161786 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica