חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גידול צמחים

מאת: אוריה חןגינון24/07/20151381 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גידול צמחים

גידול צמחים הוא עסק די פשוט, למה שלא תנסו אותו בבית?

אור- תחילה, כל צמח זקוק לאור כדי לגדול. צמח זקוק לאור מלא אך לא לקרינת שמש שעלולה לפגוע בו. ככל שהצמח יהיה קרוב יותר למקור האור אך לא בו ישירות, הוא יגדל טוב יותר.

השקייה- צמחי בית סובלים הרבה מהשקיית יתר וחוסר אוורור של המצע שבו הם גדלים. חשוב לבדוק את הדרישות של הצמח שאותו אתה מגדל מכיוון שלכל צמח דרושים תנאים מעט שונים כדי לפרוח. חשוב לא לתת לצמח לשאוב את המים העודפים אלא לשפוך אותם. כך תמנעו כתמים חומים על עלי הצמח וסיכוי למזיקים ומחלות יקטן.

דישון- כל הצמחים שגדלים בבית צריכים דישון סדיר מכיוון שהם גדלים בתנאים מיוחדים. גידול צמחים בבית דורש דישון שמתפרק לאט או דישון נוזלי שיש לשים על הצמח אחת לכמה ימים.

מצע- המצע שבו שותלים את הצמח חייב להיות נקי, מאוורר ומדושן. רצוי שלא להתשמש באותו מצע של צמחים שכבר מתו ולא להרבב בין מצעים שונים.

מחלות ומזיקים- צמח שסובל ממחלה או מזיק יש ישר לבודדו משאר הצמחים. יש לזהות מיד את הפגיעה ולטפל במהירות ויעילות. שיפור התנאים של הצמח יכולים לטפל בחלק מהבעיות. יש תמיד לפעול על פי הוראות היצרן או המשתלה ומקרה של ריסוס- אין לעשות זאת במקום סגור.

אויר וטמפרטורה- צמחים זקוקים לתנועת אויר תמידית אך ללא רוח פרצים. חשוב שלא להציב צמח בחדר סגר שלא נעשה בו כל שימוש. רצוי שלא לשנות את מיקום הצמח ללא צורך אך יש לשנות את מיקומו כדי לשפר את תאי גידולו. צמחים אוהבים לחות, חשוב לרסס אותם במעט מים. במיוחד בימי הקיץ.

העתקה- כל צמח יש להעביר למכל גדול יותר לפחות פעם בשנה. יש צמחים שיכולים להסתפק בהעברה כזו פעם בשנתיים או שלוש ובכך הם עוזרים למערכת השורשים להתפתח. בהזדמנות זו מחליפים את המצע שהתרוקן מחומרי הזנה בשל הזמן שחלף, התמלא במלחים וגם התהדק.

גידול צמחים אינו כל כך מסובך, תנסו זאת בעצמכם?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לפטופ ישראל- מעבדה לתיקון מחשבים ניידים וטאבלטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה חן

מאת: אוריה חןגינון24/07/151380 צפיות
גידולי הידרופוניקה נעשים נפוצים יותר ויותר בכל יום. גידולים אלו הם ללא אדמה או דשן והיתרון בכך הוא רב.

מאת: אוריה חןצרכנות וקניות24/07/153152 צפיות
כל מה שניתן לעשות מחוץ לבית, ניתן לעשות גם בתוכו. הדוגמאות הן אין סופיות, ניתן לגדל פירות, ירקות, חיות, צמחים ותרופות. מה מומלץ לגידול בבית? קנאביס.

מאת: אוריה חןמדעי הטבע - כללי24/07/157430 צפיות
מי לא רוצה עגבניות אורגניות וטריות ללא חומרי הדברה מהחצר בבית? כך תלמדו איך לגדל צמח עגבנייה מוצלח אצלכם בבית בכמה צעדים פשוטים. למה אתם מחכים?

מאת: אוריה חןשיפוצים21/07/15961 צפיות
הרצליה, אחת הערים היפות בישראל שבה מתגוררים כיום כ90,000 תושבים. איך אתם חושבים ש90,000 תושבים שומרים את הבתים והחצרות שלהם כאילו הרגע נקנו? בעזרת חברות נקיון בהרצליה.

מאת: אוריה חןניקיון21/07/15843 צפיות
עכשיו, כשהתחיל החופש הגדול, נראה שכל פינה בבית מלאה בבוץ, אבק, אוכל או סתם קורי עכביש. סתם, על מי אתה עובד? אין שום קשר בין הלכלוך שקיים אצלך שנים בבית לעובדה שעכשיו הילדים בחופשה. על הלכלוך אתה יכול להאשים רק את עצמך. אז במקום ליצור ריבים עם האישה או הילדים על מי מנקה את הזוהמה שאף פעם לא נגמרת בבית - תשכור לך חברת נקיון ותהנה מבית מצוחצח תמיד.

מאת: אוריה חןניקיון21/07/15869 צפיות
רעננה, כמו כל עיר בשרון, היא עמוסה ומלאת חיים. תושביה יוצאים בבוקר לעבודה וחוזרים מאוחר בערב והכל עמוס וקורה מהר. רעננה לא שונה בהרבה מתל אביב...

מאת: אוריה חןמחשבים ניידים17/07/151527 צפיות
מטען למחשב נייד הוא החלק שמתחבר משקע החשמל לתוך הפלאג טעינה שקיים במחשב הנייד שלכם. בישראל שוק המטענים פורה מאוד כאשר הממוצע של החלפת מטען פגום הוא אחת לשלוש שנים

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811156 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181667 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183831 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica