חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אל תנקה- קח חברת ניקיון

מאת: אוריה חןניקיון21/07/2015842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אל תנקה- קח חברת ניקיון

עכשיו, כשהתחיל החופש הגדול, נראה שכל פינה בבית מלאה בבוץ, אבק, אוכל או סתם קורי עכביש. סתם, על מי אתה עובד? אין שום קשר בין הלכלוך שקיים אצלך שנים בבית לעובדה שעכשיו הילדים בחופשה. על הלכלוך אתה יכול להאשים רק את עצמך. אז במקום ליצור ריבים עם האישה או הילדים על מי מנקה את הזוהמה שאף פעם לא נגמרת בבית - תשכור לך חברת נקיון ותהנה מבית מצוחצח תמיד.

יתרונות  בחברת ניקיון

בראש ובראשונה- לא אתה זה צריך לנקות ולגעת בכל חלקי הבית האפלים שלא עברה בהם מטלית מאז אותו הפסח שאמא באה לנקות. ככה שמחלות זיהומיות, אסתמה וטראומה נפשית עוברות למישהו אחר. (זהר מתביעה!)

עברת את שלב שבו אתה משוכנע שלנקות לבד זאת הדרך היעילה ביותר ואתה מחליט להזמין מנקה הבייתה (קודם כל, כל הכבוד!). היא באה והיא נורא נחמדה אליך, מנקה ואפילו לא שוברת כלום. אתה מרוצה ומזמין אותה שוב לשבוע הבא. היא לא יכולה! היא לא מרגישה טוב. אין בעיה, היא בן אדם כמו כולם... אתה מחכה עוד שבוע, שוב מצלצל, היא בחו'ל תחזור עוד שבועיים... בנתיים, לאן נעלם הבית הנקי שלך? אפילו לא השאיר אחריו מזכרת קטנה.

כאן היתרונות של חברת נקיון נכנסות לפעולה. אין דבר כזה מנקה חולה או בחו'ל. זאת אומרת, יש... פשוט יש עוד עשרות של מנקים אחרים שיהיו שמחים להחליף אותה ולהגיע אליך הבייתה ולשמור על הבית שלך נקי מתמיד. נשמע מלהיב? זה אכן ככה.

איך לבחור חברת ניקיון

אתה על דרך המלך ועושה צעדים נכונים כדי להגיע למטרה- ופתאום אתה עוצר ומתבלבל, כ"כ הרבה חברות ניקיון ואתה רק אדם פשוט... איך תדע במה לבחור? תבחר בחברה הזולה ביותר מן הסתם! וגם, זאת שיש בה פוליש, הברקה, חומרי ניקוי ייחודים, מוצרים שמתאימים לרצפה הכי עדינה בעולם וזה לא רלווטי כרגע שזו לא הרצפה שיש לך, שואב אבק שאין לאף אחד אחר, המנקים הסקסיים ביותר... מבלבל.

עזוב, בקש מאישתך לנקות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לפטופ ישראל- מעבדה לתיקון מחשבים ניידים וטאבלטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה חן

מאת: אוריה חןגינון24/07/151379 צפיות
גידולי הידרופוניקה נעשים נפוצים יותר ויותר בכל יום. גידולים אלו הם ללא אדמה או דשן והיתרון בכך הוא רב.

מאת: אוריה חןגינון24/07/151381 צפיות
גידול צמחים הוא עסק די פשוט, למה שלא תנסו אותו בבית? אור- תחילה, כל צמח זקוק לאור כדי לגדול. צמח זקוק לאור מלא אך לא לקרינת שמש שעלולה לפגוע בו. ככל שהצמח יהיה קרוב יותר למקור האור אך לא בו ישירות, הוא יגדל טוב יותר.

מאת: אוריה חןצרכנות וקניות24/07/153152 צפיות
כל מה שניתן לעשות מחוץ לבית, ניתן לעשות גם בתוכו. הדוגמאות הן אין סופיות, ניתן לגדל פירות, ירקות, חיות, צמחים ותרופות. מה מומלץ לגידול בבית? קנאביס.

מאת: אוריה חןמדעי הטבע - כללי24/07/157430 צפיות
מי לא רוצה עגבניות אורגניות וטריות ללא חומרי הדברה מהחצר בבית? כך תלמדו איך לגדל צמח עגבנייה מוצלח אצלכם בבית בכמה צעדים פשוטים. למה אתם מחכים?

מאת: אוריה חןשיפוצים21/07/15961 צפיות
הרצליה, אחת הערים היפות בישראל שבה מתגוררים כיום כ90,000 תושבים. איך אתם חושבים ש90,000 תושבים שומרים את הבתים והחצרות שלהם כאילו הרגע נקנו? בעזרת חברות נקיון בהרצליה.

מאת: אוריה חןניקיון21/07/15869 צפיות
רעננה, כמו כל עיר בשרון, היא עמוסה ומלאת חיים. תושביה יוצאים בבוקר לעבודה וחוזרים מאוחר בערב והכל עמוס וקורה מהר. רעננה לא שונה בהרבה מתל אביב...

מאת: אוריה חןמחשבים ניידים17/07/151527 צפיות
מטען למחשב נייד הוא החלק שמתחבר משקע החשמל לתוך הפלאג טעינה שקיים במחשב הנייד שלכם. בישראל שוק המטענים פורה מאוד כאשר הממוצע של החלפת מטען פגום הוא אחת לשלוש שנים

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181255 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171949 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica