חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטען למחשב נייד- הכי טוב מקורי

מאת: אוריה חןמחשבים ניידים17/07/20151530 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטען למחשב נייד- הכי טוב מקורי

מטען למחשב נייד הוא החלק שמתחבר משקע החשמל לתוך הפלאג טעינה שקיים במחשב הנייד שלכם. בישראל שוק המטענים פורה מאוד כאשר הממוצע של החלפת מטען פגום הוא אחת לשלוש שנים, הסיבות לממוצע הגבוהה שבו נהרסים הרבה מטענים בישראל הם:

המאפיינים העיקריים שפוגמים במטען:

1. השימוש האישי שלנו

2. הפסקות חשמל בישראל

תחזוקה נכונה של מטען

אומנם נגד הפסקות החשמל אין לנו מה לעשות כל כך אך את השימוש האישי שלנו בהחלט נוכל ליעל.

א. מחשב נייד כמו השם שלו הוא נייד וכך גם המטען, סידור נכון של המטען בתיק ימנע מתיחה או קריעה של הכבל, ברוב המטענים קיימת גומייה שמאפשרת לקשור את הכבל למטען בצורה אלגנטית ונוחה. זהו האופן המקצועי לשאת את המטען ממקום אחד לאחר.

ב. בישראל אנו משתמשים בהארכה ולכן בכל הכבלים התקניים קיים ראש עם שלושה פינים שנכנסים לשקע החשמל. בהרבה מעבדות מוכרים מטענים שהגיעו מחו"ל בצורה שאינה תקנית ולא עברו כחוק במכון התקנים, מטענים אלו יגיעו עם כבל שיש לו שני פינים בלבד והכבל הזה אסור לשימוש ויכול לפגוע לכם במטען לכן אם אתם משתמשים באחד כזה החליפו בכבל תקני.

ג. כבל אמריקאי עם שנאי לרוב אינו מומלץ וחשוב להשתמש בכבל מקורי בלבד ללא תוספות ושנאים.

ד. השתדלו לא להרים את המחשב כאשר המטען מחובר אליו באופן ישיר, פעולה זו יכולה לגרום נזק למטען ולפלאג הטעינה של המחשב ובמקרה שהפלאג נפגע העלויות כפולות ממחיר המטען.

קניית מטען מומלץ למחשב הנייד

בישראל קיימים שלושה סוגי מטענים שתוכלו לרכוש:

1. המומלץ ביותר הוא מטען מקורי למחשב נייד שכן מטענים מבית החברה המקורית הוכיחו את אמינותם לשנים רבות. מטענים אלו חזקים ועמידים

2. השני והפחות מומלץ הוא מטען חלופי, מטענים אלו בהחלט יספקו את החשמל למחשב שלכם אך לרוב מטענים אלו לא מחזיקים בחיים הרבה מעבר לאחריות.

3. מטען אוניברסלי למחשב נייד הוא הכי פחות מומלץ מכיוון שרוב המטענים שתמצאו יהיו ידניים וזה אומר שאתם אלו שתצטרכו להכוון את מתח המטען ומכיוון שכפתור המטען זז בקלות תמיד המתח יכול להשתנות בלי שתשימו לב ואז לקצר לכם את המחשב. בנוסף צריך להתאים מחבר מתאים ויש גם מקרים כמו במחשבים של חברת DELLשאינם מקבלים טעינה ממטענים כאלו.

המלצה בקניית מטען למחשב נייד

המחשב שלכם חשוב לכם מאוד ולכן אל תסכנו אותו, רבים המקרים בהם אנו שומעים על לוחות אם שהתקצרו במחשבים ניידים בגלל איזה מטען אוניברסלי או חלופי, כיום הפערים במחירי סוגי המטענים נמוכים מאוד ולכן שווה להשקיע כמה שקלים כדי לקבל ביטחון לתקופה ארוכה, מטען למחשב נייד אמין הוא מטען מקורי בלבד.

המאמר שייך לחברת לפטופ ישראל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לפטופ ישראל- מעבדה לתיקון מחשבים ניידים וטאבלטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה חן

מאת: אוריה חןגינון24/07/151383 צפיות
גידולי הידרופוניקה נעשים נפוצים יותר ויותר בכל יום. גידולים אלו הם ללא אדמה או דשן והיתרון בכך הוא רב.

מאת: אוריה חןגינון24/07/151383 צפיות
גידול צמחים הוא עסק די פשוט, למה שלא תנסו אותו בבית? אור- תחילה, כל צמח זקוק לאור כדי לגדול. צמח זקוק לאור מלא אך לא לקרינת שמש שעלולה לפגוע בו. ככל שהצמח יהיה קרוב יותר למקור האור אך לא בו ישירות, הוא יגדל טוב יותר.

מאת: אוריה חןצרכנות וקניות24/07/153155 צפיות
כל מה שניתן לעשות מחוץ לבית, ניתן לעשות גם בתוכו. הדוגמאות הן אין סופיות, ניתן לגדל פירות, ירקות, חיות, צמחים ותרופות. מה מומלץ לגידול בבית? קנאביס.

מאת: אוריה חןמדעי הטבע - כללי24/07/157434 צפיות
מי לא רוצה עגבניות אורגניות וטריות ללא חומרי הדברה מהחצר בבית? כך תלמדו איך לגדל צמח עגבנייה מוצלח אצלכם בבית בכמה צעדים פשוטים. למה אתם מחכים?

מאת: אוריה חןשיפוצים21/07/15964 צפיות
הרצליה, אחת הערים היפות בישראל שבה מתגוררים כיום כ90,000 תושבים. איך אתם חושבים ש90,000 תושבים שומרים את הבתים והחצרות שלהם כאילו הרגע נקנו? בעזרת חברות נקיון בהרצליה.

מאת: אוריה חןניקיון21/07/15843 צפיות
עכשיו, כשהתחיל החופש הגדול, נראה שכל פינה בבית מלאה בבוץ, אבק, אוכל או סתם קורי עכביש. סתם, על מי אתה עובד? אין שום קשר בין הלכלוך שקיים אצלך שנים בבית לעובדה שעכשיו הילדים בחופשה. על הלכלוך אתה יכול להאשים רק את עצמך. אז במקום ליצור ריבים עם האישה או הילדים על מי מנקה את הזוהמה שאף פעם לא נגמרת בבית - תשכור לך חברת נקיון ותהנה מבית מצוחצח תמיד.

מאת: אוריה חןניקיון21/07/15870 צפיות
רעננה, כמו כל עיר בשרון, היא עמוסה ומלאת חיים. תושביה יוצאים בבוקר לעבודה וחוזרים מאוחר בערב והכל עמוס וקורה מהר. רעננה לא שונה בהרבה מתל אביב...

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213128 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187610 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187746 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187711 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183490 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182371 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181922 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica