חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצעים תלת מימד

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/20151755 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצעים תלת מימד הם החידוש האחרון בעולם הטכסטיל. המראה של מצעים תלת מימד יוקרתי מאוד, ההדפסים נראים מלאי חיות והצבעים עזים ומרהיבים. המצעים מודפסים בהדפסת ריאקטיב – משמע שההדפס מצוי בתוך הבד ואינו מודבק על הבד כגון בהדפסת פיגמנט, מה שמונע את הדהייה של סט המצעים. סט מצעים תלת מימד עשוי 100% כותנה ומורכב מצפיפות חוטים גבוהה אשר מונעת את התקמטות הבד. השילוב של הדפס ריאקטיב וצפיפות חוטים גבוהה הופך את טיב המצעים ליוקרתיים במיוחד ושומר על מראה הבד - חדש ומרשים - לאורך שנים.

פינוק תלת מימדי

מצעים תלת מימד ארוגים בצפיפות חוטים גבוהה המעניקה לבד רכות מפנקת. הבד אינו מתקמט בכביסה ואינו מחליק מהמיטה. ההדפסים המרהיבים הופכים את המצעים לאקססוריז של חדר השינה ומעניקים לו מראה יוקרתי ומלהיב. ה"בעיה" היחידה ברכישת מצעים תלת מימד היא ההתמכרות להם. מרגע שפורסים סט מצעים תלת מימד על המיטה ונהנים מהפינוק התלת מימדי שהם מציעים –מראה מרשים - מגע רך ומפנק – ואיכות גבוהה, קשה מאוד להימנע מרכישת סט מצעים תלת מימד נוסף בקניה הבאה.

שמרני או יומרני?

מצעים הם עניין של טעם. את הבגד אנו לובשים בחוץ, לכן אנו משקיעים בלבוש שלנו זמן, ממון ומחשבה. אבל את המצעים שלנו אף אחד לא רואה. נכון, אפשר לצלם את הסט החדש ולפרסם אותו בפייסבוק, אבל מרבית האנשים – גם אלו היותר נועזים, אוהבים לשמור את חדר השינה שלהם בתחום הפרטי שלהם - הרחק מעיניהם הסקרניות של הציבור. אז מה זה משנה בעצם אילו מצעים אנו רוכשים? ומדוע רכישת מצעים גורמת לנו יותר הנאה מאשר רכישת בגד? יש לכך מספר ספקולציות: הבגד נועד לכסות אותנו – ולהרשים את האנשים. המצעים נועדו לכסות אותנו – ולא להרשים אף אחד. בגד משמח אותנו לרגע הרכישה ועוד פעם אחת שבה הוא נלבש. המצעים משמחים ברגע הרכישה ובכל פעם שאנו פורסים אותם על המיטה. הנה כבר נקודת מבט שמעודדת יותר להשקיע במצעים תלת מימד שיעניקו לנו את המקום הפרטי הזה שבו הנמר רובץ לנו על הברכיים, הפרחים פורחים בעולמנו והפינוק הזה שייך רק לנו, בלי שיהיה לאף אחד מבחוץ אחיזה על האושר הכל כך פרטי שלנו.

עדיף סט אחד על המיטה משניים באתר

במצעים פלוס המבחר עצום וכל סט יפה מקודמו. אנשים רבים מתגעגעים לפשטות שחלפה מן העולם ולו בשל העובדה שאז לא היה צורך להחליט מה לרכוש, פשוט משום שלא היה ממה לבחור. היה סט אחד וזה מה שכולם קנו. לבן עם רקמה, או תחרה, פרח יותר או פרח פחות וזהו. היום המבחר המינימאלי ביותר כולל לפחות עשרה סטים, כשעם כל סט מצעים תלת מימד נוסף שקיים באתר – גוברת תחושת הבלבול, אך כבר אמרו חכמינו: טוב ציפור אחת ביד - ממאה על העץ (או המצעים...). העיצה הטובה ביותר לבחירה היכן שההיצע מרובה – היא ללכת עם נטיית הלב. בדרך כלל סט המצעים הראשון שאליו נמשכתם, הוא זה שלבסוף תרכשו גם אחרי שעה של חוסר החלטיות. אבל גם אם רכשתם סט מצעים תלת מימד וכל הלילה הסתובבתם מצד אל צד בתחושת החמצה על כי לא רכשתם את הסט האחר, אל דאגה! מצעים פלוס נמצאים פה כדי להישאר ולהמשיך להעניק לכם את הסחורה הטובה ביותר לצד השירות הטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגיל ולר

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/152565 צפיות
בניית ציפורניים לכלה הינה חובה בסיסית לכל כלה לעתיד. אחד הרגעים המרגשים ביותר בחופה הינו רגע ענידת הטבעת. מאות זוגות עיניים מביטות בנשימה עצורה לעבר החופה בעת שהחתן מכריז "הרי את מקודשת לי בטבעת זו...". הצלם מכוון את הזום ומנציח את הרגע לכל הדורות שאחרי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/151982 צפיות
בניית ציפורניים זהו אחד המקצועות הכי נפוצים במדינתנו הקטנטונת. כמעט בכל פינת רחוב (וגם בתחילתו ואמצעיתו) ניתן למצוא טכנאית ציפורניים עם לקוחות סביב לשעון. כל מי שלמד לפחות שיעור אחד במנהל עסקים מבין את הכלל הבא: היצע מול ביקוש. או בשפה שכולנו מבינים: יש הרבה עסקים לבניית ציפורניים כי יש הרבה נשים שאוהבות לטפח את הציפורניים שלהן.

מאת: אביגיל ולרצרכנות06/09/151109 צפיות
מגיני מזרון משמשים הרבה בתי אב, גם כאלו שהילדים הקטנים כבר בגרו ויש לכך סיבות רבות. ראשית, אם הקונוטציה הראשונה שקופצת לכם לראש כשאתם שומעים את המינוח מגיני מזרון זה ילדים שמרטיבים בלילה, אז קודם כל אתם לא היחידים ושנית, כדאי שתקראו את השורות הבאות על מנת לרכוש היבטים נוספים על מוצר זה.

מאת: אביגיל ולרצרכנות06/09/151047 צפיות
מגבות חוף לילדים מפנקות את הילדים ואת ההורים. יש להן את כל המוטיבים על מנת להפוך לחיוניות ולחינניות. בעיצוב דמוי חולצת אימונית עם כובע ושלל עיצובים של דמויות מצוירות מעולם האגדות, אין פלא שהילדים שמחים להתעטף בהן מיד בצאתם מהים או הבריכה וההורים מודים על הברכה. הסרבול שבסחיבת מספר מגבות לכל בני המשפחה נחסך מאחר שמגבות החוף לילדים הינן דקות ואינן תופסות מקום רב, אך יחד עם זאת הן בעלות ספיגה ונעימות למגע.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151802 צפיות
טכנאיות ציפורניים וקוסמטיקאיות רבות מודעות ליתרונות הרבים הטמונים בשימוש בציוד איכותי ומשוכלל ולכן הן משתדלות לרכוש ציוד טכני מתקדם ורצוי עם לוגו של חברה מוכרת ומובילה. אחד הכלים החיוניים ביותר לקוסמטיקאיות וטכנאיות ציפורניים הם מנורות ומחממים. עבור טכנאית ציפורניים מכונת אולטרא UV הינה מוצר חובה בדיוק כשם שמחמם שעווה נמצא אצל הקוסמטיקאית במקום הראשון. רכישה של מנורות ומחממים איכותיים מקלה על הקוסמטיקאית וטכנאית הציפורניים את מלאכתן בצורה משמעותית.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151795 צפיות
כיום ישנן מספר שיטות לבניית ציפורניים, כאשר הראשונה היא שיטת האקריל: בשיטה זאת משייפים את הציפורניים הטבעיות ולאחר מכן מורחים חומרים נוזליים לציפורניים ונוזל אקרילי. התוצאה המתקבלת היא- ציפורן חזקה במיוחד. עוד שיטה לבניית ציפורניים היא מריחת ג'ל לק. תחילת התהליך כוללת הענקת טיפול מניקור לציפורן כשלאחר מכן מורחים עליה כמה שכבות של ג'ל לק יציב במיוחד. כל שכבה מתייבשת בנפרד באמצעות מכשיר אולטרה סגול. לפי שיטה זו, התחזוקה למילוי יכולה להימשך עד חודש וחצי, אך הציפורניים הנבנות יהיו חלשות ופגיעות יותר מאשר בבניית ציפורניים על-ידי חומר אקרילי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151800 צפיות
כמובן שמעבר להשקעה ולהתמדה ישנו הפינוק שמגיע כתוספת ולצד שיח נשים פורה, על כוס קפה וחיוך נהנות הנשים מטיפול מפנק מידיה האמונות של בעלת המקצוע לה הן נשבעו אמונים בכל יד... אך זאת חשוב לדעת! כי נשים דעתניות המה - ואף לא אחת מהן תפקיר את עצמה בידי טכנאית חובבנית. על כן, מן ההכרח הוא, כי כל טכנאית ציפורניים המכבדת את עצמה ואת קהל לקוחותיה, תיאות לרכוש ציוד עבודה מהשורה הראשונה כשעל תקן "יד ימינה" של הטכנאית אמונה "ה"מכונה בהא הידיעה הלא היא – מכונת שיוף לציפורניים.

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179286 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711365 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610919 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152273 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151875 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151806 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151981 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica