חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מורים פרטיים

לא מעט ילדים נעזרים במורים פרטיים על מנת שאלה יעזרו להם להבין את החומר בצורה טובה ויעילה יותר. אין ספק שלמידה עם מורה פרטי מייעלת את צורת הלמידה, כאשר המורים, בדרך-כלל סטודנטים, מלמדים בצורה יצירתית, כך שלילדים יהיה קל יותר להוציא ציון טוב במבחן. אחד המקצועות הפופולאריים שילדים לומדים עם מורה פרטי הוא מתמטיקה, כשמדובר במקצוע ייחודי שכל פרקיו קשורים אחד בשני.

הילדים נעזרים בדרך כלל בסטודנטים, אשר עוזרים להם בדרכים משלהם להבין את החומר שנלמד בכיתה. ברגע שהילדים לא הבינו נושא מסוים בשיעור, הרי שהדבר יהפוך לכדור שלג עקב העובדה שהשיעור הבא יהיה קשור לזה שלפניו. ההורים של הילדים עוצרים את אותו כדור שלג לפני שלא יהיה ניתן לעצור אותו, כשהדבר יתורגם לציונים. בשלב זה, ההורים מביאים מורה פרטי בדמות סטודנט/ית כדי שילדיהם לא יגיע למצב בעתיד שהוא צריך להשלים בגרות במתמטיקה.

סטודנטים בדרך כלל לוקחים על עצמם את התפקיד של מורים פרטיים, בזמן שהם מצליחים להתחבר עם הילדים השונים, כשיש להם את היכולת הבין אותם. ילדים מתחברים יותר לסטודנטים הצעירים, כשאלה מוצאים שיטות לימוד שדרכן קל יותר להבין את החומר, כשהן לא משנות שום חוק של המתמטיקה. הסטודנטים מצליחים להתחבר לילדים ולייצר איתם כימיה, כשהם יודעים להבין אותם בשל פער הגילאים הלא כל-כך גדול ביניהם. ילדים גם רואים את המורים שלהם הצעירים בתור דמות לחיקוי, בזמן שקרוב לוודאי שהם ישתעממו אם מישהו מבוגר ילמד אותם. הסטודנטים מצליחים למצוא שפה משותפת עם הילדים, ולכן ברוב המקרים יותר קל להם ללמד אותם.

המורים הפרטיים הצעירים מלמדים את הילדים בצורה סבלנית עד שהם רואים שאלה מבינים מושגים כמו: מונה, מכנה, סכום, איבר, גורם ועוד. הסטודנטים שמלמדים את הילדים משתמשים אפילו בחפצים על מנת שהתלמידים שלהם יצליחו להבין את החומר. בצורה כזאת, החומר שהילדים לא הצליחו להבין על ספסל הלימודים, ייטמע במוחם וכך לא תהיה להם בעיה בעת פתירת התרגילים במבחן הבא. המורים הפרטיים משתמשים גם בדוגמאות מחיי היום יום או כאלו שנוגעות לתלמידיהם על מנת שיהיה להם קל יותר לזכור את הנושאים השונים.

בסופו של יום, ישנם ילדים שיאהבו יותר ללמוד אצל מורה פרטי בשל השיטות היצירתיות שלו מאשר הלמידה על ספסל הלימודים. למידה אצל מורה פרטי שהוא סטודנט או סטודנטית, הרי מדובר במשהו כייפי ולא דווקא משעמם. בסופו של יום, הסטודנטים הצעירים יודעים למצוא את השיטות כיצד לגרום לילדים להבין את החומר שלא הצליחו להבין בכיתה. כתוצאה מכך, הילדים מצליחים לבסוף לקטוף את הפירות, כשהם יודעים לפתור תרגילים וגם מבינים מה שהם כותבים בדרך לפיתרון הסופי.

אתר תגובות הוא מדריך עסקים שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.

בתחום מורים פרטיים תוכלו למצוא עשרות עסקים ברחבי הארץ, כולל דירוגים של גולשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113435 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111635 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111699 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112213 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102396 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012422 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102413 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213998 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204849 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182257 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181741 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181660 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181531 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica