חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרדים ניידים

מאת: רמי כחלוןבית חכם09/08/2015648 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עסקים וחברות רבות נמצאים בחיפוש מתמיד אחר פתרונות שיעניקו להם תוספת מקום. מגמה חדשה שכבשה את העולם וכעת נמצאת בשלבי פיתוח בישראל , מציעה שימוש במשרדים ניידים העשויים בחומרים ממוחזרים. פתרון זה מאפשר צמצום של הנזק הסביבתי, הפחתה משמעותית בעלות ותהליכי הקמה מהירים ופשוטים יותר.

מהו משרד נייד?

מדובר במבנה העשוי ממכולה ששוחרה לאחר שהייתה בשימוש בחרות ספנות, אחסון ועוד. המכולות עוברות ניקוי ייסודי, חיטוי, שיפוץ ועיצוב. המכולות ניתנות להתאמה ולשינוי בהתאם לצרכים הייחודיים של כל משרד ועסק. כל המבנים מעוצבים באופן מודרני, המקנה אפשרות של עבןדה בתנאים נוחים ומתקדמים. ניתן לצייד את המשרדים בהתאם לנוחיות הנדרשת לעסק ולכלול שירותים נוחים, מקלחת מפנקת, מטבחון מאובזר, מקרר, מזגן ואלמנטים נוספים החיוניים לחוויית עבודה נוחה וחיובית.

שיקול סביבתי

תהליך בנייה רגיל עושה שימוש נרחב במשאבים ומהווב פגיעה בטוויי השטח והסביבה. משרדי מכולה אינם מצריכים שימוש במשאבים חדשים ואינם פוגעים בנוף הטבעי, בשל היותן ניידות וניתנות להעברה בקלות למקום אחר. עיקרון המיחזור וידידותיות לסביבה מרכזיים לרעיון של משרדים ניידים. ברחבי אירופה וארה"ב ישנו שימוש נרחב במכולות לפרוייקטים עסקיים, משרדים, מעונות סטודנטים ודירות לצעירים.

שיקול כלכליים

ייצור, הובלה והתקנה של משרדים ניידים מצריכים פחות התעסקות ביורוקרטית וטרטור ע"י רשויות לקבלת אישורים. בנוסף, עלות ההקמה זולה בהרבה משל מבנה רגיל ומאפשר חיסכון משמעותי בעלויות הבנייה והתחזוקה.

משרדים ניידים להשכרה או מכירה מהווים פתרון חדיש, מודרני וידידותי לסביבה ומתאימים למגוון רחב של פרוייקטים ואירועים עסקיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גל-רן מתמחה בהשכרה ומכירה: מבנים ניידים למכירה והשכרה, שירותים ניידים ומקלחות ניידות. המבנים של גל-רן מהווים פתרון מושלם ויעיל לאירועים. לאירועים בטבע ובבית, מסיבות, הפקות, כנסים, טיולים, ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רמי כחלון

מאת: רמי כחלוןאירועים וחתונות – כללי15/05/161168 צפיות
שירותים מהווים חלק חשוב מכל אירוע בטבע. לא מספיק לארגן קייטרינג, מוזיקה ואטרקציות או לבחור מיקום מהמם כדי להפוך את האירוע לבלתי נשכח. אנשים נהנים כשנוח להם וטוב להם והם מקבלים מענה לצרכים הבסיסיים שלהם. השקעה בשירותים מתאימים תהפוך כל אירוע להצלחה מסחררת ובלתי נשכחת.

מאת: רמי כחלוןבניין ואחזקה - כללי17/04/15790 צפיות
גל-רן מתמחה בהשכרה ומכירה של מבנים ניידים, שירותים ניידים, מקלחות ניידות ומכלות קירור והקפאה. המבנים של גל-רן מהווים פתרון מושלם ויעיל לאירועים. לאירועים בטבע ובבית, מסיבות, הפקות, כנסים, טיולים, ועוד. לא כל תוספת מבנה צריכה להיות כרוכה במאמצים רבים והשקעת כספים גדולה. אנו מציאים פתרונות נגישים ואיכותיים במיוחד שלא דורשים בנייה חדשה של מבנה.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181693 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181549 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181654 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181500 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica