חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה העסק שלך צריך אתר ברשת ולמה משלמים לחברת בנייה מקצועית

מאת: Segev Sigronאינטרנט - כללי19/08/20152697 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה העסק שלך צריך אתר ברשת ולמה משלמים לחברת בנייה מקצועית

אתר אינטרנט הוא נכס חשוב לכל עסק בשוק. הסיבה, בפשטות, היא שאתר כזה פותח לעסק דלתות דרך המרחב הכביר שהוא מערכת האינטרנט. כמעט אין אנשים בעולם שלא משתמשים במערכת הנגישה הזו, עובדה שהופכת אותה, ברוב המקרים, לאמצעי השיווק הטוב ביותר שקיים.

אתר אינטרנט איכותי מושך לעסק כמות משמעותית של לקוחות פוטניאליים, ובסופו של דבר מגדיל את סך הרווחים של העסק בצורה אפקטיבית עם מחיר שלא עולה על היעילות שלה.

למה אני צריך לשלם לבנאי אתרים מקצועי?

אז כמו שכבר אמרנו, אתר אינטרנט מעצים את כמות הלקוחות הפוטנציאליים שמגיעים לאתר מסויים. התהליך הזה קורה בעיקר דרך מנועי חיפוש, שמציגים לכל משתמש שמחפש נושא מסויים רשימה של האתרים שהמנוע מאמין שעונים על בקשת המשתמש. האתרים שמתאימים יותר, לפי המנוע, מוצגים ראשונים, ואלו שפחות מוצגים אחריהם. עדיף שלא ניכנס להסברים על כל תהליך קידום האתרים, שמיועד לגרום לאתר מסויים להופיע כמה שיותר גבוה ברשימה, ופשוט נגיד שאתר שנבנה על ידי אתר בנייה חינמית (2all, wix וכו') ייחשב לחלק מהאתר הזה ולא אתר בעצמו, דבר שמוריד את הרלוונטיות שלו בעיני מנועי החיפוש וגורם לו להידרג במקום נמוך יותר ברשימה.

דבר נוסף שצריך לזכור כשמשתמשים בהתקן לבניית אתרים הוא שקשה הרבה יותר לקדם אתרים שנבנו עם מערכת מוכנה.

רוב האתרים שמספקים אתרים בחינם, וכל האתרים שאני ראיתי, משתמשים במערכת כזאת. רשימת האתרים הזאת כוללת את השניים שהוזכרו למעלה ודוגמאות נוספות כמו Wordpress, Jula ו-Livecity. בגלל שהמערכות מיועדות להיות כמה שיותר קלות לשימוש של אנשים ללא ידע קודם, הן לא מציעות יותר מדי חופש לקידוד של האתרים בהם הן משומשות, וכתוצאה, לא ניתן ליישם שיטות רבות של קידום באתרים האלו. המערכות עצמן לא רעות בשביל אתר, אבל העובדה שהן לא מאפשרות למקודדים להתעסק באתרים שמופקות בעזרתן מקשה על תהליכי הקידום של אותו אתר, ובדרך כלל פוגעת בדירוג שלו בסוף התהליך.

חברות שמציעות שירותי בניית אתרים, בדרך כלל יבצעו עבודה איכותית וייצרו אתר ייחודי שיתאים גם לכם וגם ללקוחות שלכם, בלי שתצטרכו לדאוג מבעיות בקידום של האתר בעקבות, לדוגמא, התנגשות עם מערכת מוכנה. ושימו לב לבדרך כלל שם. יש מספיק חברות שמתמחות ברימוי לקוחות במקום בבניית אתרים.

 



תגיות המאמר: בניית אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגב סיגרון
עיצוב אתרים ישראלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Segev Sigron

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222987 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213466 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163185 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica