חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלטי בטיחות רק בתדפיס

מאת: elichai rubinתעשייה26/08/20151707 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל מקום נשקפת לנו סכנה לכן חשוב להביט בשלטים המזהירים ומתריעים בפנינו על סכנות שונות במגוון תחומי חיים. שלטי בטיחות מאפשרים לנו לשמור על חיינו ובטיחותנו וניתן למצוא אותם ברחובות, במרכזי קניות וחנויות, במפעלים, בבתים, בשטחים ציבוריים סגורים או פתוחים ועוד. בין השלטים המוכרים לכולם ניתן למנות שלטי מתח גבוה, הכניסה אסורה, רצפה רטובה, תמרורי אזהרה והכוונה ועוד.

את השלטים ניתן לייצר ממגוון חומרי גלם כגון מדבקות מודפסות, שמשוניות, פח, מתכות שונות, זכוכית, עץ ועוד. יש להדפיס את השלטים בהתאם להנחיות הבטיחות הרלוונטיות ובהתאמה לצרכי הלקוח ומאפייני המקום והסכנה. חשוב כי השלטים יודפסו באיכות גבוהה וכי יהיו גדולים ונוחים לקריאה.

שלטי בטיחות זה תדפיס

תקנות מחייבות יש תקנות מחייבות להדפסת וייצור שלטי בטיחות כמו גודל המדבקה או השלט, איכות הצבעים, צבעים זורחים בלילה במקומות הנדרשים לכך, שימוש בסמלים מוכרים ומקובלים, סוג וגודל הגופן, צבע מושך לעין ועוד. חברת תדפיס נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום וברשותה ידע וניסיון רב בייצור, עיצוב והדפסת שלטי בטיחות שונים. החברה מייעצת לכל לקוח ומייצרת עבורו שלטים איכותיים ועמידים לאורך זמן בהתאמה מלאה לדרישות ולתקנות המחייבות ועל פי צרכיו הייחודיים של המזמין. להגביר את ערנות הציבורשלטים עם סימני אזהרה ולצרכי בטיחות והכוונה נועדו להגביר את ערנות הציבור ולמנוע תאונות ובעיות.

את השלטים ניתן לייצר ולהדפיס על מגוון חומרי גלם בעיצובים שונים וייחודיים. כדי להכין שלטי בטיחות לעסק, למפעל תעשייתי, לקניון, לבניין מגורים או משרדים, לפארק ולכל מקום אחר, מומלץ לפנות לחברת תדפיס המתמחה בנושא, וברשותה כל הציוד הנדרש לייצור השלטים באיכות גבוהה.

השלטים יכולים להציל חיים, למנוע תאונות קשות ולשמור על חיי אדם, כמו גם להזהיר מפני סכנות, להכווין אנשים ותנועת רכבים וכדי להזהיר מפני קנסות או מסכנות בטיחות בעבודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל קידום כהלכה - www.do-seo.co..il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת elichai rubin

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162056 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: elichai rubinבריאות השן20/06/161299 צפיות
השתלות השיניים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה, הידע וניסיון. כיום יש אפשרויות שונות להשתלות ואפילו השתלות ביום אחד. השתלות שיניים בפתח תקווה עושים במרכז רפואי עדן אשר רופאיו מומחים בכול סוגי טיפולי השיניים וחלקם מומחים בתחום השתלות שיניים בפרט.

מאת: elichai rubinימי הולדת13/04/161219 צפיות
כיום ארגון חגיגות יום הולדת לילד הוא הפקה אחת גדולה. יש המון דברים שצריך לארגן, אוכל, בלונים, מקום לחגוג בו וגם הפעלות ליום ההולדת. ישנם כל מיני סוגים של הפלות כאלה, מופעי קוסמות, מופעי אור ועוד.

מאת: elichai rubinפלילי14/03/162045 צפיות
לרבים מאיתנו, שאינם עורכי-דין ולא בקיאים בהבדלים משפטיים, המילה "פלילי" מתקשרת עם "דבר לא רצוי" או "מעשה רע". רובנו לא יודעים האם יש הבדל בין עבירה פלילית לעבירת תעבורה ומהו בכלל התחום בעריכת דין שנקרא "אזרחי". במאמר קצר זה, אנסה להסביר את ההבדלים ביניהם וכפי שתראו – ההבדלים משמעותיים מאד

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי29/12/151257 צפיות
באתר www.medixathome.co.il ניתן לקבל פרטים לגבי היכולות האפשריות באשר לצילומי רנטגן בבית החולה. צילומים אלו ניתן לבצע לאיברים שונים בגוף - לגב, לחזה לאגן ועוד, לאחר קבלת הפניה מרופא.

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי20/12/151136 צפיות
בדיקת אולטרסאונד בטן, הידועה גם בשמות בדיקת על שמע של הבטן ובדיקתUS בטן, נועדה לסריקה של האיברים הפנימיים בבטן כמו כבד, כליות, כיס המרה, לבלב, טחול, כלי דם ועוד.

מאת: elichai rubinאירועים וחתונות – כללי23/08/152469 צפיות
אלחנן בר - מופע קוסמות לאירוע בר מצווה ואירועים נוספים

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211205 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181311 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175178 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica