חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסכם ממון

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/20162056 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה. גם אם לא נעים לדבר על כסף ורכוש, עדיין ברור למה צריך לעשות זאת, כדי להבטיח שגם במקרה של פרידה כאובה ומערפלת חשיבה, תוכלו לפרק את השותפות מבלי להידרדר למאבקים מיותרים. דווקא כשאתם מתחילים את חייכם המשותפים מאהבה וביחסי חברות אתם יכולים לעשות שימוש באמפתיה הזאת כדי לסכם מראש מה יקרה כשכבר לא תרגישו זאת. זכרו כי הסכם ממון חייב להיות מנוסח נכון, בדיוק רב ובהתאמה קפדנית למצבכם ותנאיכם, כך שרק איש מקצוע רב ניסיון כמו עו"ד אורי גנור יוכל לנסח אותו נכון יותר לכם.

 

הסכם ממון תפור אישית

בגלל ייחודו והרגישות הרבה שחייבת להיות בו, הסכם ממון אינו חלק מעסקת חבילה כלשהי של שירותים משפטיים, ולכן עדיף תמיד לבדוק את שירותיו של משרד שזוהי ההתמחות שלו. הסיפורים מצטברים ומוסיפים למשרד ידע על כל האפשרויות הגלומות בו. במשרד גנור, שבו נראו זוגות רבים מגיעים לעמק השווה בסוגיה זו, למדו כבר לבנות מערכת שיקולים שלמה וגם לפרוס אותה לפני הלקוחות בשקיפות מוחלטת, כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורכם. העבודה על הסכם ממון מתייחסת הן להיבטים הפרסונליים והן להיבטים הפיננסיים והמשפטיים, והיא יכולה להיעשות כהלכה רק על ידי מי שזוהי התמחותו הבלעדית, כמו עו"ד אורי גנור. ניסוח סעיפי החוזה נגזר מהחוק ומתבסס על תקדימים ומקרים אחרים, כך שאין דבר שיכול להפתיע או להיות נסתר מכם בהסכם.

 



תגיות המאמר: הסכם ממון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל קידום כהלכה - www.do-seo.co..il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת elichai rubin

מאת: elichai rubinבריאות השן20/06/161299 צפיות
השתלות השיניים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה, הידע וניסיון. כיום יש אפשרויות שונות להשתלות ואפילו השתלות ביום אחד. השתלות שיניים בפתח תקווה עושים במרכז רפואי עדן אשר רופאיו מומחים בכול סוגי טיפולי השיניים וחלקם מומחים בתחום השתלות שיניים בפרט.

מאת: elichai rubinימי הולדת13/04/161219 צפיות
כיום ארגון חגיגות יום הולדת לילד הוא הפקה אחת גדולה. יש המון דברים שצריך לארגן, אוכל, בלונים, מקום לחגוג בו וגם הפעלות ליום ההולדת. ישנם כל מיני סוגים של הפלות כאלה, מופעי קוסמות, מופעי אור ועוד.

מאת: elichai rubinפלילי14/03/162045 צפיות
לרבים מאיתנו, שאינם עורכי-דין ולא בקיאים בהבדלים משפטיים, המילה "פלילי" מתקשרת עם "דבר לא רצוי" או "מעשה רע". רובנו לא יודעים האם יש הבדל בין עבירה פלילית לעבירת תעבורה ומהו בכלל התחום בעריכת דין שנקרא "אזרחי". במאמר קצר זה, אנסה להסביר את ההבדלים ביניהם וכפי שתראו – ההבדלים משמעותיים מאד

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי29/12/151257 צפיות
באתר www.medixathome.co.il ניתן לקבל פרטים לגבי היכולות האפשריות באשר לצילומי רנטגן בבית החולה. צילומים אלו ניתן לבצע לאיברים שונים בגוף - לגב, לחזה לאגן ועוד, לאחר קבלת הפניה מרופא.

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי20/12/151137 צפיות
בדיקת אולטרסאונד בטן, הידועה גם בשמות בדיקת על שמע של הבטן ובדיקתUS בטן, נועדה לסריקה של האיברים הפנימיים בבטן כמו כבד, כליות, כיס המרה, לבלב, טחול, כלי דם ועוד.

מאת: elichai rubinתעשייה26/08/151708 צפיות
בכל מקום נשקפת לנו סכנה לכן חשוב להביט בשלטים המזהירים ומתריעים בפנינו על סכנות שונות במגוון תחומי חיים.

מאת: elichai rubinאירועים וחתונות – כללי23/08/152469 צפיות
אלחנן בר - מופע קוסמות לאירוע בר מצווה ואירועים נוספים

מאמרים נוספים בנושא דיני חוזים

מאת: אבי דוידידיני חוזים23/12/181315 צפיות
מה עתיד להתרחש בפגישה אצל נוטריון וכיצד כדאי להתכונן על מנת להשלים את כל הנדרש במהרה.

מאת: רוני הכהןדיני חוזים16/04/181601 צפיות
האם זה דבר שנחשב בתור יתרון או רק רעה חולה שצריכים להוציא מן החברה? קראו הלאה.

מאת: רוי ורלדיני חוזים23/10/171592 צפיות
Financing a home can be made more difficult when your credit score is low. FHA loans might be a good option to consider in these circumstances, because the federal government guarantees them.FHA loans can even work when a borrower doesn't have the money to make a down payment or closing costs.

מאת: רוי ורלדיני חוזים28/10/161722 צפיות
This article is going to prepare you to start. Check out the helpful hints below and get the advice you read. Make sure that you have good landing pages. Landing pages for specific ads are better than linking to the general website. This is because you are giving them just what they want. If you provide a contact form as well, it will certainly help generate leads.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני חוזים08/11/153307 צפיות
כל מה שרצית לדעת על המחאות זכות מאת עו"ד נועם קוריס, הסבר על הדין המצוי בענייני המחאות זכות לפי חוק המחאת חיובים

מאת: איתמר כוכבידיני חוזים28/07/152369 צפיות
חוזה הינו הסכם בעל תוקף משפטי, הנובע ממפגש רצונות בין מספר צדדים כשירים בעסקה, הכולל התחייבויות משפטיות. העיקרון המנחה בדיני החוזים הוא שככלל הסכמים יש לכבד.

מאת: עו"ד ניר טולדנודיני חוזים05/04/147539 צפיות
חוזה למראית עין הוא חוזה, בו לא קיימת התאמה בין הצהרות הרצון של הצדדים לבין רצונם האמיתי (ג' שלו, דיני חוזים מהדורה שניה, תשנ"ה 167). כלומר , הצדדים להסכם מסכימים בחוזה כלפי חוץ, על הסדר משפטי מסוים, בעוד שכוונתם האמיתית שונה בתכלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica