חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שרברב

מאת: רוןשיפוצים18/09/2015747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שרברב

אם צינור המים שלכם התפוצץ והבית כולו מוצף במים, זה מובן כי תיכנסו ללחץ. הריהוט נרטב, הנזקים הם בלתי הפיכים ויהיו מוצרים יקרים שלא תהיה ברירה, אלא להשליכם לפח האשפה. אין לכם מושג באינסטלציה ומצה שנותר לכם לעשות הוא למצוא שרברב.  ישנן מספיק סיבות, להזעיק בעל מקצוע כה חיוני כמו שרברב כמו למשל כאשר יש צורך בהחלפת כלים סניטריים, כאשר ריח הביוב עולה ויש סתימה, הצפה, כאשר המים בכיור עומדים ואין באפשרותכם לרחוץ כלים, או להשתמש בכיור במקלחת. חשוב למצוא בעל מקצוע בתחום האינסטלציה שיבין היטב, כך שהאבחנה שלו והטיפול בבעיה יהיו מדויקים ויימצא פתרון הולם ומהיר לתקלה שלכם במערכת האינסטלציה. יש היום הרבה שרברבים בשוק שלכאורה, נראים לכם או נשמעים לכם אמינים ובטוחים בעצמם, לאחר שהגיעו לביתכם ויתקנו את הבעיה, ברגע שהם ייצאו מהדלת, התקלה אף יכולה להחמיר וזו הסיבה בדיוק, שיש להזמין שרברב מקצועי שיש לו תעודה ומוניטין של הרבה שנים, היות וחאפרים בשוק הפרוץ הזה, פשוט לא חסרים.

מה לגבי המחירים של השרברבים וממה יש להיזהר?

לאחר שביצעתם סקר שוק מקיף, אתם פחות או יותר יודעים מה התקלה, ברגע שהאינסטלטור ינקוב במחיר שהוא נמוך מהמצופה, יש להיזהר, היות ויכול להיות שמדובר באינסטלטור שאין לו ניסיון בשוק והוא פשוט מעוניין לשבור את המחירים ואתם, חלק משפני הניסיון שלו...יש למצוא שרברב מומלץ שמחזיק בתעודה שמראה כי הוא אינסטלטור, או לפחות קבלן שיפוצים שרובם מתמחים באינסטלציה. יש לציין כי המחיר ההתחלתי שינקוב השרברב לא יהיה סופי, היות וייתכן והוא יצטרך להחליף חלקים, יש הבדל בין הערכה של הבעיה בטלפון לבין המראה שלה בפועל וגם את זה, שי לקחת בחשבון. במידה ואינכם מכירים את השרברב, בקשו ממנו המלצות של לקוחות שכבר ביצע אצלם עבודות אינסטלציה שונות, כך תהיו בטוחים יותר, כי מדובר בבעל מקצוע אמין.

עמידה בזמנים

זו אחת הבעיות הנפוצות ביותר בישראל, עמידה בזמנים זה אחד מהקריטריונים החשובים ביותר, במיוחד, כאשר מדובר במקצוע כמו שרברבות. שי מקרים שאינם סובלים דיחוי ואנשים נלחצים ובצדק, כאשר הבית או הביוב שלהם מוצף, השכנים מתחילים לדפוק בדלת והצחנה אף היא עולה. חשוב כי תמצאו שרברב שיעמוד בזמנים, במיוחד אם התקלה אינה סובלת דיחוי, מה שיראה על בעל מקצוע איכותי ואחראי. מה שגם חשוב, אל תשכחו לקחת קבלה שבה יהיה פירוט על התיקון והחלקים שהשרברב החליף



 

 



תגיות המאמר: שרברב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193787 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/173142 צפיות
החלקה אורגנית כוללת כמה פורמולות חדשניות להחלקת שיער, המבוססות על רכיבים פעילים טבעיים, בשונה מהחלקות אורגניות שהרכיבים הפעילים שלהן כוללים תרכובות כימיות שונות

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/172730 צפיות
קעקוע קטן הוא בחירה מועדפת על ידי מי שרוצים להסתיר קעקוע ראשון או פשוט מעוניינים בעיצוב מינימליסטי, ועבורם יש מבחר עיצובים שמתאימים במיוחד לקעקועים קטנים.

מאת: רוןבתי מלון05/05/171103 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232608 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica