חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא סינטטי לגינה

מאת: desheozmcגינון30/12/2012807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דשא סינטטי

נראה לכם כיצד דשא סינטטי טוב ואיכותי יכול לחסוך לכם המון.

חסכון במים

כידוע מדינת ישראל מתייבשת. יש מס בצורת והיטלי מים כולנו נרתמים לחסכון הלאומי ובא נודה גם לחסכון בכיס. אחת ההוצאות הגדולות על מים היא לא מקלחת או אמבטיה היא גינה. אנו מוציאים המון מים על דשא. דשא טוב שיחזיק לאורך זמן דורש השקיה רבה. דשא סינטטי פותר זאת לגמרי. אין שום צורך במים. רק מתקינים ונהנים לא צריך לשלם ולא צריך להשקות. חסכון ראשון.

חסכון בזמן

הזמן שלכם יקר, בזה אין ספק. תחזוק דשא טבעי הוא דבר שדורש המון זמן. צריך לזכור להשקות צריך לכסח לשים דשן וכו'. דשא סינטטי לא דורש תחזוקה כלל. אם התקנתם דשא סינטטי שמתאים לכם אין סיבה שתתאמצו יותר. דשא עז מתמחים בבחירת סוגי דשא סינטטי והתאמתם לתנאים הנצרכים. נשמח לייעץ מניסיוננו העשיר ולהתאים לכם דשא סינטטיטוב שלא ידרוש טיפול. נבחר את הדשא יחד אתכם ונתקין אותו.

חסכון בכסף

אין ספק כי דשא סינטטי הוא השקעה שמחזירה את עצמה. אי אפשר לומר שדשא סינטטי הוא דבר זול ואם הוא זול הוא כנראה לא טוב. אולם, עם השנים ההשקעה חוזרת. לא תצטרכו יותר גנן על בסיס שבוע שיתחזק לכם את הדשא הטבעי ולא תצטרכו יותר השקיה שתעלה כמה מאות שקלים בחודש. לכן בחישוב כללי דשא סינטטי שווה את ההשקעה שלכם. דשא עז מציעים לכם מחירים אטרקטיביים על סוגי דשא סינטטי רבים.

לאן עכשיו

עכשיו הגיע הזמן לקחת החלטה נכונה ולהשקיע בדשא סינטטי. כך תחסכו לכם המון התעסקות מיותרת ותיוותרו עם גינה נהדרת יפה ובמראה טבעי.

אם הבנתם שמשתלם לכם להשקיע בדשא סינטטי הרימו אלינו טלפון. אנו בדשא עז נשמח לעזור לכם באופן מקצועי ואמין בבחירת דשא סינטטי טוב שיחזיק לאורך שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת דשא עוז מספקת דשא סינתטי, מרבדי דשא סינטטי ומשטחי דשא ירוקים כל השנה
חברת דשא עוז מובילה את תחום הדשא הסינתטי בישראל כבר שנים רבות.
חברת דשא עוז עוסקת אך ורק דשא סינטטי ומעסיקה מקצוענים בתחום הגינון וההתקנה.
שירות הלקוחות של דשא עוז מתחיל משיחת הטלפון הראשונה ונמשך שנים רבות לאחר ההתקנה.
לחברה קו המוצרים הרחב ביותר בארץ, מלאי תמידי ואפשרות להנות מהתקנה מקצועית כבר בימים הקרובים.
בימים של חיסכון במים, ייבוש גינות פרטיות וציבוריות,חובה עלינו לקחת בחשבון את הפתרון האולטימטיבי,של
התקנת דשא סינטטי לגינה עם חסכון אדיר במים.
אז כשחושבים על כרי דשא סינטטי, התקשרו לדשא עוז 2600*
דשא עוז מספר 1 בדשא סינתטי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת desheozmc

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152099 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191774 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182249 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811197 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181674 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183839 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica