חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרק

מאת: vodplaceמתכוני מרקים12/10/20151916 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרק הוא תבשיל נוזלי פופולרי שמורכב ממרכיבים שונים שהתחממו ביחד בתוך סיר. מרק הוא מזון פשוט וזול שאפשר להכין מכל דבר בבית והוא מוגש בדרך כלל חם, אך בימי הקיץ אפשר למצוא מתכונים למרק טובים ויעילים קרים.

מרקים שונים באים בטעמים שונים בהתאם למרכיבים ולתבלינים, בעוד שאפשר לאכול מרקים שעשויים ממים וירקות בלבד, יש מרקים קצת יותר מורכבים המלווים בתבלינים ותוספות בשריות כמו עוף וקציצות. מרקים חלביים בדרך כלל מכילים חלב, גבינה או שמנת ולעתים אפשר להסיר את המרכיב החלבי במרק ולקבל מרק לא פחות טוב שהוא פרווה.

למרות שאפשר להכין מרק "מאפס" בלי בעיה, יש חברות המשווקות אבקות או ערכות למרקים מוכנים, כאלו שרק צריך להוסיף להם מים רותחים ולהמתין או כאלו שמשמשים כבסיס למרקים יותר מורכבים והטעמים הפופולרים מרק עוף, מרק פטריות, מרק בצל, מרק עגבניות וטעמים נוספים משמשים כבסיס למרקים טעימים כל אחד כפי רצונו עם התבלינים שהוא אוהב והתוספות שהוא מעדיף ולכן אין הגדרה מסויימת לכל מרק מכיוון שכל אחד יכול להכין אותו כאוות נפשו.

מרק תימני למשל, הוא מרק שמזוהה בעיקר עם העידה התימנית והוא מכיל תבלינים רבים ועוף והוא יכול לבוא בצבעים כתום, צהוב או אפילו ירוק בתוספות של עלים כמו פטרוזיליה וכוסברה. לעדות אחרות יש מרקים אחרים שהגיעו כולם מכל העולם לארץ שלנו שמכילה טעמים וריחות רבים. בעוד שעדות המזרח אוהבות להשתמש בתבלינים ומרכיבים רבים, בעדות אירופאיות או בעדה הרוסית המרקים המועדפים הם דווקא הפשוטים והנקיים (מרק צח).

לאתר מרק שמכיל מתכונים רבים מכל הסוגים >>

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו מומחה קידום אתרים מקצועי העוסק גם בתחום בניית אתרי אינטרנט לעסקים ולפרטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת vodplace

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171844 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172725 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: vodplaceעסקים - כללי22/03/171267 צפיות
בואו נדבר לרגע על העובדים שלכם!

מאת: vodplaceרכב22/03/172630 צפיות
יש לכם רכב קטן? כך תבחרו גגון לרכב

מאת: vodplaceליקויי למידה22/03/173636 צפיות
על אבחון קשב וריכוז ומה צריך לעשות כשילד מראה סימנים

מאת: vodplaceבניין ואחזקה - כללי09/03/171339 צפיות
תחפשו את הצדיקים ותישארו איתם תמיד.

מאת: vodplaceצילום02/03/171753 צפיות
חג פורים זו הזדמנות טובה לצלם את הילדים, נסו והיווכחו.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מרקים

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"מתכוני מרקים22/11/152213 צפיות
מרק קישואים קצת אחר, טעים ומנחם.

מאת: משה אלוןמתכוני מרקים27/06/135838 צפיות
בניגוד לאלו שמסתפקים בכוס התה הקטנה, ישנם אחרים שמעדיפים קערת מרק גדולה. גם בתחום המרקים לא חסר מגוון. החל ממרק עגבניות, דרך מרק עדשים או מרק תירס ועד למרקים הוותיקים והמוכרים של עוף עם שקדי מרק או סתם ספל של נמס בכוס. גם מתכוני מרקים הם סיבה טובה להוריד את טמפרטורת המזגן או לעטות לבוש מינימלי בדרך לכיתת הלימוד. ואולי בכלל עדיף ללכת על המקרה הקלאסי ולהיות חולה - כך גם תוכל ליהנות מקערית מרק עם כוס תה מהביל וגם לקוות שמישהי תבוא להכין לך אותם..

מאת: איריס לוי שף פרטימתכוני מרקים05/02/128715 צפיות
מרק בכלל ומרק פטריות במיוחד הוא המחמם האולטימטיבי ! היום ניתן לקנות כמעט בכל מרכול פטריות טריות מסוגים שונים שפעם רק חלמנו - פורצ'יני, אנוקי ועוד . אם רוצים ממש לשדרג את המרק אפשר להוסיף מחית פטריות כמהין או שמן כמהין שניתן לקנות היום בארץ.

מאת: יעקב קובי עזראמתכוני מרקים27/10/0910355 צפיות
ג'פניקה - סניף בת-ים המקום: ישנה אפשרות ישיבה בחוץ מול הים והטיילת או בתוך המסעדה הממוזגת / על הבר, אוירה נעימה, מוסיקת רקע עכשווית מעט רועשת. התפריט במסעדת ג'פניקה: כמו במסעדות האחרות מכיל מנות רבות עתירות קלוריות ושומנים אך ניתן לדלות ממנו ארוחה דלת שומן ואנרגיה. - אני כהרגלי מזמין סלט ירקות יפני המכיל: כמות נדיבה של אצות העשירים ביוד אשר חיוניים למטבוליזם תקין, כמות של 150 גר' טופו העתיר בפיט ואסטרוגנים יחד עם שאר ירקות כגו

מאת: FRUMAמתכוני מרקים06/09/098459 צפיות
מאמר המסביר בהרחבה את חשיבת המרק כמנה בתוך הארוחה, הן כמנה מזינה ומשביעה, והן כמנה חשובה לבריאות הגוף,

מאת: רונן חואן רזניקמתכוני מרקים24/01/099347 צפיות
מרק גולאש בסיסי עם בצקניות
מתכון של אמא


מאת: רונן חואן רזניקמתכוני מרקים19/01/099887 צפיות
השמיים השחירו וקדרו מעל התל הנרחב עליו פרשו יצחק ובני ביתו את אוהליהם ומטענם,למרגלות התל,מסביב,רעו העדרים תוך גילויים ברורים של פחד וחשש לשמע הרעמים המתגלגלים ובאים.האופק האפיל והחל עוטף את המדבר הגדול.
בתוך אוהלו סיים יעקב לקצץ את שני הבצלים היבשים רבי הערך אשר היו באמתחתו.על המדורה בפינה הניח קדרת חימר רחבה,ולתוכה הטיל גוש של שומן כבש.הקדירה החלה רוחשת,ואד קל של חמימות החל פושט.


 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica