חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלגזות משומשות – מתי נעדיף אותן על קניית מלגזה חדשה?

מאת: yoni romרכב25/10/2015910 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במקרים רבים, אנו נדרשים להכריע האם לרכוש מלגזות חדשות או לפנות לתעשיית המלגזות המשומשות: מתי נעדיף את האחרונות? באלו מקרים אין סיכון בבלאי של מלגזות משומשות והן יפעלו ללא דופי? באלו מקרים מומלץ בכל זאת להיזהר כאשר בוחנים מלגזות משומשות?

מלגזות משומשות שימשו מאז ומעולם מפלט לתעשיינים שביקשו לחסוך בהוצאות המפעל שלהם. פעמים רבות המהלך הצליח והעסק עבד, אך היו גם לא מעט מקרים בהם המהלך נידון לכישלון צורם. כאן, נגלה לכם את כל הטריקים להימנעות מטעויות ברכישה, כדי שתוכלו לנבא האם המלגזה טובה או לא, עוד בטרם לקחתם אותה לנסיעת המבחן הראשונה.

הקילומטראז' במלגזה – נתון חשוב למי שבכוונתו להוביל את התכולה המועמסת

לא כל מי שרוכש מלגזה שם לב בכובד ראש לנתון בעל חשיבות זה. לעתים, האזור היצרני במפעל הוא היחיד שבו נחוצה מלגזה ואז אין צורך בתנועה, אולם גם בשימושים מסוג אלו, אין להקל ראש בקילומטראז', היות וקילומטראז' גבוה אומר בהכרח שהמנוע אינו פועל כשורה. במלגזה המיועדת  לנסיעות, נתון כמו גובה הקילומטראז' הוא אולי החשוב ביותר טרם קניית המכשיר. לכן קחו בחשבון כי קילומטראז' גבוה במלגזה הוא מתכון לכישלון, ומוכרים רבים עלולים לנצל את תמימותם של מלגזנים חדשים בתחום.

מלגזות משומשות העובדות על דיזל – הזדמנות עסקית נדירה

עיקר ההוזלות בתחום מלגזות משומשות בא לידי ביטוי בקניית מלגזות דיזל. מלגזות חשמל לעומתן אלו הם כלים הרבה יותר יקרים גם בשוק יד שנייה, ולכן לרוכשים אותם לא מורגש הבדל גדול מבחינת המחיר. בהתאם למה שכתבנו לעיל, אין לרכוש מלגזות משומשות לפני שבודקים מה הקילומטראז' שלהן. לעתים, נתון זה לבד מסביר את המחיר הנמוך. פרמטרים נוספים שחובה לבדוק:

· כושר הנשיאה של המלגזה.

· יכולות הנצירה על שיני המלגזה.

· פונקציות שונות שיש במלגזה: כלי שליטה ותפעול.

בעזרת בדיקת כל הנתונים הנכונים וכן על ידי התאמת המלגזה באופן מדויק לצרכי העסק שלכם, תוכלו להיות בטוחים שגם בעת קניית מלגזות משומשות תגיעו לבחירה הנכונה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yoni rom

מאת: yoni romתעשייה03/02/211146 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204664 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

מאת: yoni romרהיטים25/06/204833 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: yoni romשיפוצים12/04/201519 צפיות
איזה מכשור מתקדם מאפשר לאתר נזילות? מה היתרונות של מצלמה תרמית?

מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191101 צפיות
נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

מאת: yoni romניקיון14/11/191641 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213836 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213965 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214145 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204614 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195580 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196272 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193509 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica