חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבחור נוטריון באופן נבון

מאת: אופירשירותים לעורכי דין30/11/20152025 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירותי הנוטריון הינם נחוצים כמעט לכל אחד מאיתנו, כיוון שלנוטריונים יש סמכום בלעדית לאשר את תוקפם של מסמכים משפטיים מסוגים שונים, וכן לאשר תרגומים משפטיים. למסמך רשמי שלא אושר על ידי נוטריון אין תוקף משפטי, ולכן הוא לא יוכל לשמש כראיה בהליך משפטי או לכל צורך רשמי אחר. עם זאת, כמו בכל תחום, קיימים בעלי מקצוע מתאימים יותר ומתאימים פחות. מאמר זה יספק לכם מידע אודות בחירה נבונה של נוטריונים.

בדיקת הרשיונות של הנוטריון

אין להסתפק בכל שהאדם אליו אתם פונים מצהיר על עצמו כעל נוטריון. כדי לוודא שבפניכם עומד נוטריון ולא עורך דין רגיל, כדאי לעיין במסמכי הנוטריון וברישיון שלו, כדי לוודא שהוא אכן קיבל את הרישיון הרשמי אשר מאפשר לו לבצע תפקיד זה. כך, תוכלו לוודא כי אישורים נוטריונים שתקבלו מאותו עורך דין אכן יהיו תקפים וכשרים מבחינה חוקית.

מחיר השירות

על פי רוב, אישורים נוטריונים אינם עסק זול, אך המחיר עשוי להשתנות מעט מבעל מקצוע אחד למשנהו. חשוב מאוד לדעת כי קיים מחירון רשמי אשר מגביל את המחיר אשר ניתן לגבות עבור כל שירות אותו מספק הנוטריון, כך שלא ניתן לגבות מכם מחיר חסר פרופורציה. המחיר נקבע לפי סוג המסמך ולפי אורכו. כדאי להתעדכן במחירים המקסימליים, ולוודא כי הנוטריון שאל שירותיו פניתם אינו דורש מכם מחיר גבוה יותר מן המחיר המקסימלי שנקבע במחירון.

התמחות

לנוטריונים שונים יש התמחויות שונות. באופן כללי, ההמלצה היא לפנות אל שירותיו של נוטריון אשר יש לו התמחות ספציפית בנושא בו אתם זקוקים לאישור, תרגום או אימות. נוטריון כזה יהיה בקיא היטב בכל התקנות והחוקים הנוגעים לאותו נושא, כך שתוכלו לדעת בוודאות כי המסמך לא צפוי לעורר בעיות בהמשך.

 



תגיות המאמר: נוטריון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר

מאת: אופירתכשיטים12/04/222650 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221515 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223264 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופירעסקים - כללי18/01/22774 צפיות
גם אם אין לכם היכרות כלשהי עם ארגון ISO, אתם בהחלט זקוקים לו. יחד עם זאת, חשוב שתדעו שזה בסדר ולא כולם מכירים את הארגון. ועל מנת שיוכלו ליהנות מתקני הארגון, גם לא חייבים להכיר אותו. ומיד גם תבינו מדוע.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223547 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: אופירביטוח רכוש05/01/223118 צפיות
ההגדרה הפורמלית של עולם הערכת תכשיטים מייחסת חשיבות לתכשיטים הנשמרים באופן שלם כבר מתחילת המאה התשע עשרה ואף לפני כן. ישנם תכשיטים אשר הוכחדו באופן זריז ולכן הם לא עמידים ברמה גבוהה במיוחד. אותם החומרים שבהם השתמשו שוב ושוב על מנת לעצב מחדש הפכו למבוקשים מאד.

מאת: אופירתרגום משפטי06/10/161976 צפיות
פעמים רבות אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נדרשים לשירותי תרגום נוטריון לאנגלית, בעיקר כאשר מדובר בתרגום של מסמכים רשמיים מרשויות החוק, מוסדות לימוד, חוזים עסקיים ועוד. התרגום הנוטריוני לאנגלית שונה במהותו מתרגום רגיל, מאחר והוא מעניק לו את האסמכתא המשפטית כי מדובר בתרגום מאומת, המכיל בתוכו את כלל הפרמטרים הנדרשים על מנת שהצד השני יוכל לאשרר את העובדה כי כל הכתוב בו הינו נכון, הן מבחינת רוח הדברים והן מבחינה חוקית.

מאמרים נוספים בנושא שירותים לעורכי דין

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין28/06/211726 צפיות
הרפורמה ברישוי עסקים (תיקון 34 לחוק) לקח זמן אך לאחר עבודת מחקר של חודשים רבים ואפיון עלויות וחסמים בהליכי הרישוי הצלחנו להוציא מסמך מסכם שברובו אומץ. כן הרפורמה כבר כאן. יקח זמן לגורמים להכירה ולהנות מיעילותה, יקח זמן למגישי הבקשות להכיר את דרכי היעול בתהליכי הרישוי החדשים,המפרטים האחידים, רישוי העסקים הדיפרנציאלי אבל ללא ספק תהייה הפחתה של הנטל הבירוקרטי.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין16/06/211656 צפיות
מינהל התכנון - הנחיות לעריכת נספח יציבות מטרת המסמך: הגדרת העקרונות לעריכת נספח יציבות במסגרת בקרת התכן בהליך הרישוי. פרטים נוספים, ככל שידרשו, בהתאם לסוג המבנה ומאפייני האתר כמפורט במידע התכנוני אשר משרדנו מפרסם בהמשך.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין09/05/21946 צפיות
היטל המשולם עבור עליית שוויים של מקרקעין עקב אישור תוכנית, מתן הקלה או התרת שימוש חורג. ככלל, שיעור ההיטל הינו מחצית ההשבחה ומשולם לוועדה המקומית. תשלום היטל השבחה הינו תנאי למתן תעודה לטאבו, גם אם הזכויות טרם נוצלו. החבות בהיטל השבחה חלה על הבעלים או החוכר לדורות. קביעת היטל ההשבחה (שומה) גובה היטל ההשבחה נקבע על ידי שמאי מקרקעין מטעם הוועדה המקומית המעריך את הנכס. גובה ההיטל מחושב על פי מצב תכנוני, פיזי ומשפטי של הנכס, ובהתאם להוראות התוספת השלישית לחוק התכנון והבניה, התשכ"ה-1965.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין09/05/21861 צפיות
קלינגר בנימין מומחה לתכנון ובניה שמח לשתף ממשק לאיתור בקשות רישוי והיתרי בנייה, אשר נועד להקל על הליך האיתור והקבלה של מידע מפורט בשורה של נושאים, כגון: בקשות לקבלת היתרי בנייה, סטטוסים של טיפול בבקשות, חוות דעת מגורמים שונים, החלטות הוועדה בנוגע לבקשה ועוד - וכן, לצפות בכל המסמכים הסרוקים המקושרים לבקשה.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין22/04/211043 צפיות
אלה עיקר החידושים שייכנסו לתוקף החל ב-1.4.2021: מסלולי רישוי מקוצרים להוצאת רישיון עסק (טרם פתיחת העסק): * מסלול רישוי תצהיר - קבלת רישיון תוך 21 ימים. * מסלול רישוי מזורז א' - קבלת היתר מזורז ל-180 יום בתוך 21 ימים. * מסלול רישוי מזורז ב' - קבלת היתר מזורז ל-180 ימים בתוך 49 יום. העברת בעלות ברישיון באופן אוטומטי: * עסקים בעלי רישיון עסק בתוקף ושאינם נדרשים באישור משטרה - העברת בעלות באופן מיידי. * עסקים בעלי רישיון עסק בתוקף ונדרשים באישור משטרה - העברת בעלות בין 14 ימים ועד

מאת: יעקב רוזןשירותים לעורכי דין20/04/201130 צפיות
לעיתים בשל הסכמות עסקיות או בשל סכסוך עולה הצורך בשירותי תמלול משפטי מהיר ומקצועי. בין שמדובר בדיון בבית משפט שבו נצטרך להציג ראיות מוקלטות ומתומללות באופן מקצועי, ובין שמדובר בצורך לשמור תיעוד סדור של ישיבות ודיונים עסקיים של חברות או של מועצות - בחירה נכונה של חברה העוסקת בשירותי תמלול היא מרכיב חשוב בהצלחת ההגשה. בפוסט מקצועי הבנו את השיקולים שאמוריםלהנחות אתכם בבחירה של חברת שירותי תמלול לבית המשפט.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין30/04/171847 צפיות
א. חוק סדר הדין הפלילי (מס') (הסדר מותנה - תשלום לוועדות מקומיות), התשע"ג-2013 ב. מטרת החוק ביום 2 באוגוסט 2012 פורסם ברשומות חוק סדר הפלילי (תיקון מס' 66), התשע"ב-2012, אשר עניינו סגירת תיק בהסדר (להלן – חוק הסדר מותנה או החוק). תחילתו של חוק הסדר מותנה הוא תשעה חודשים מיום פרסומו, ב - 2 במאי 2013. חוק הסדר מותנה מסמיך תובע לערוך, בתנאים מסוימים, הסדר עם חשוד, במסגרתו מודה חשוד בעובדות, ומסכים לקיים תנאים מתוך רשימה של תנאים המנויים בחוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica