חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים חשמליים לתפעול קל ונוח

מאת: אשר בוהדנהבתים משותפים06/01/20161263 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים חשמליים לתפעול קל ונוח

שיעור הפריצות לעסקים בארץ רק הולך וגדל מדי שנה, לכן חשוב למגן את החברה כדי להקשות על הפורצים ולמזער את ניסיונות הגניבה. יש פתרונות מיגון שונים כמו אזעקות, חיבור למוקד, מצלמות אבטחה, קודנית ועוד, עם זאת עדיין לא נמצא תחליף למיגון העסק באמצעות סורגים. ניתן לרכוש סורגים לבית מסוגים שונים בשלל צבעים ועיצובים, כיום יש אפשרות להתקין דגם מתקדם עם מנוע חשמלי יעיל ואיכותי לפתיחה וסגירה קלה, פשוטה ומהירה. סורגים חשמליים נחשבים לטרנד החם הבא בתחום המיגון, ניתן להפעילם באמצעות מתג המותקן בתוך העסק, בעזרת שלט ובדגמים מסוימים יש אפשרות לפתוח ולסגור אותם באמצעות אפליקציה ייעודית המותקנת בסמארטפון.

הגנה מושלמת

סורגים לחלונות חשמליים מהווים את הפתרון המושלם נגד גנבים והם מספקים הגנה מושלמת על העסק. בעקבות גל הפריצות לבתי עסק השוטף את כל המדינה נדרשים בעלי העסקים להתקין פתרונות מיגון מתקדמים ואיכותיים, ואין חלופה להתקנת סורגים מפלדה מגולוונת או מאלומיניום אל חלד כדי לספק הגנה מושלמת, במיוחד אחרי שעות הפעילות של העסק, וזאת ללא פגיעה בהצגת מוצרים בחלון הראווה.

תפעול נוח

כאמור, קל לתפעל סורגים חשמליים וניתן לבחור מתוך מספר פתרונות ומנגנוני הפעלה, ביניהם מתג הפעלה המותקן בתוך העסק, שלט רחוק לתפעול ממרחק או באמצעות מנגנון סלולרי ופתיחת הסורגים באמצעות המכשיר הנייד.

ויזואליות גבוהה

סורגים חשמליים מספקים מיגון מושלם לעסק וניתן לתכנן אותם בהתאמה מלאה לחזית המבנה ולדרישות העיצוב של הלקוח. יש מגוון רחב של עיצובים מרהיבים מהם ניתן לבחור, כאשר חשוב לזכור כי הסורג אינו מיוצר משלבים אטומים אלא יש מרווח המאפשר לצפות לתוך העסק ומאפשר גם מעבר חופשי של קרני השמש לתוך החנות או המשרד. בשעות הפעילות ניתן לגלול את הסורגים מעלה ולסגור אותם כאשר סוגרים את העסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשר בוהדנה

מאת: אשר בוהדנהאבטחת הבית06/01/161300 צפיות
סורגים לשמירה על העסק שלך כבעל עסק אתה חייב לדאוג לפתרונות מיגון איכותיים ויעילים למניעת פריצות וגניבות וכדי להגן על הרכוש, הציוד והסחורה במקום. כיום ניתן למצוא שלל פתרונות מיגון, חלקם עתירי טכנולוגיה ומחירם גבוה ביותר, לכן כדאי לדעת כי אין תחליף להתקנת סורגים עמידים וחזקים להגנה על העסק שלך. אמנם סורגים למיגון העסק אינם נחשבים לחדשניים אך הנתונים מראים כי זהו המוצר היעיל ביותר שעלותו יחסית נמוכה בהשוואה לפתרונות מיגון אחרים, וניתן להתקין סורגים על כל הפתחים בעסק, לרבות חלונות, דלתות ושאר הפתחי

מאת: אשר בוהדנהבית חכם06/01/161344 צפיות
סורגים מעוצבים לעסק בעלי עסקים רבים נמנעו לאורך השנים מהתקנת סורגים כיוון שהם חששו מפגיעה בחזית המבנה ומכיעור חזית העסק. עם השנים, טכנולוגיות הייצור של סורגים התקדמו ועברו מהפכה של ממש. כיום ניתן לרכוש פריטים מעוצבים בשלל סגנונות מרהיבים עם פיתוחים ועיטורים מעניינים ומקוריים, בהתאמה לחזית המבנה וסוג העסק. כמו כן, יש דגם חדש שקוף המיוצר מפוליקרבונט - המאפשר כניסה חופשית של אור טבעי לתוך העסק וניתן לצפות דרכו לתוך החנות ללא הפרעה.

מאת: אשר בוהדנהבניין ואחזקה - כללי06/01/16965 צפיות
סורגים מתקפלים כיום, כמעט בכל בית פרטי, דירות מגורים ועסקים ניתן למצוא סורגים המעניקים ביטחון רב ומיועדים למניעת כניסת זרים ואורחים בלתי רצויים. סורגים נועדו לשפר את מיגון הנכס, להעניק לדיירים או לעובדים ביטחון רב ולהגן ביעילות על הרכוש הפרטי. עם זאת, כדאי לדעת כי ניתן לסגור פתחים בגדלים שונים באמצעות סורגים קבועים או מתקפלים

מאת: אשר בוהדנהצרכנות06/01/161455 צפיות
סורגים שקופים לחנות בקניון חנויות בקניונים ובמרכזי קניות סגורים זקוקות לפתרונות מיגון ואבטחה, על מנת להגן על הציוד היקר והסחורה בחנות, וכדי למנוע כניסת זרים ופורצים בשעות שאחרי הפעילות. כיום, יש אמצעי מיגון שונים לחנויות בקניונים, אך הפתרון המשתלם והיעיל ביותר הוא התקנת סורגים על חלון התצוגה, ומומלץ גם על פתח הכניסה לחנות

מאת: אשר בוהדנהאינטרנט - כללי30/12/131857 צפיות
נראה כי הטכנולוגיה ופריצת הדרך שעשינו מיום המצאת המחשב הביתי לא יודעת שובע, בקרוב מאוד אנו מרגישים שרובוטים יתחילו להלך ביננו, בינתיים זה לא נראה כך אך אם נחקור מעט לעומק את מדפסות התלת מימד הביתיות באופן הראשוני ביותר נראה כי הכל יכול להיות.

מאת: אשר בוהדנהבניין ואחזקה - כללי29/12/131032 צפיות
ישנן מספר אפשרויות להגן על ביתנו, הגנה על ביתנו ע"י שמירה פיזית עליו, העמדת שומר או לחילופין דאגה ושמירה שכל הזמן יהיה מישהו בבית, מישהו מהילדים, האישה או הבעל, אחד השכנים שייכנס לביתנו "להשקות" את העציצים כעשר פעמים ביום, הדלקת מכשירי חשמל כל שעות בהיום על מנת שיידעו שאתם בבית או כשתרצו שיחשבו שאתם בבית ועוד.

מאת: אשר בוהדנהאבטחת הבית24/12/131107 צפיות
ישנם מספר אפשרויות לאבטחת הבית אבטחת הבית פנימית וחיצונית, כאר אנו מדברים על אבטחת הבית אנו בדרך כלל מתכוונים לאבטחה כנגד התפרצויות והתגנבויות למינן, יחד עם זאת אבטחת הבית יכולה להיות בעלת משמעות שונה והיא לאבטח את הבית מפני מפגעים וסיכונים בתוך הבית העלולים לסכן את היושבים בהם

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222349 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222961 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223122 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222953 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222984 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211276 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201729 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica