חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדפסות תלת מימד - יתרונות וחסרונות

מאת: אשר בוהדנהאינטרנט - כללי30/12/20131853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדפסות תלת מימד - יתרונות וחסרונות

טוב, יתרונות וחסרונות הנראים לנו בעקבות המהפכה המגיעה אלינו בדמות מדפסות תלת מימד.

נראה כי הטכנולוגיה ופריצת הדרך שעשינו מיום המצאת המחשב הביתי לא יודעת שובע, בקרוב מאוד אנו מרגישים שרובוטים יתחילו להלך ביננו, בינתיים זה לא נראה כך אך אם נחקור מעט לעומק את מדפסות התלת מימד הביתיות באופן הראשוני ביותר נראה כי הכל יכול להיות.

נתחיל עם היתרונות, לא מזמן שודרה תוכנית טלוויזיה, אחת מיני רבות בנושא, התראיין שם ילד שבנה לעצמו כף יד (יותר נכון) הדפיס לעצמו כף יד חדשה, הוא היה איתר כף יד שמאל ובעזרת תוכנה ומדפסת תלת מימד, תכנן והוא רק ילד צעיר ניתן לומר נער צעיר מאוד, היד החדשה שלו עשוייה מפלסטיק והיא עובדת ונעה לפי פקודות ממוחו, מדהים ? ישנם דברים רבים שאפשר להדפיס בעזרת מדפסת תלת מימד, עדיין אי אפשר להדפיס סורגים חזקים שימגנו את ביתכם אבל כנראה שבעתיד עוד יוכלו לעשות זאת ותוכלו להדפיס סורגים לילדים בצורות שונות ואפילו סורגים מדברים, אי אפשר לדעת למרות שעכשיו זה נשמע קצת הזוי.

יתרונות רבים מאוד למדפסות תלת מימד, נוכל להדפיס לילד את הצעצוע שהוא רוצה, הוא יהיה מוחשי ואמיתי, זה פשוט מוצר שאנו מייצרים בבית, איך אתם שואלים, בטח נרכוש או נוריד באינטרנט את התוכנה היודעת לשלוח למדפסת פקודה להדפיס, נרכוש את החומר למדפסת (הדיו) אך זהו לא דיו זהו הפלסטיקה והחומרים המיוחדים שמהם מכינים את המוצר.

טוב, יתרונות רבים ואפשרויות נרחבות אך, זה נשמע נהדר אבל עדיין לא.

כמו בכל דבר טוב מאוד ניתן לקחת אותו ולהסב אותו לדבר רע מאוד ולכן חייבים את הרגולציה העולמית לנושא, במדפסות התלת מימד ניתן להדפיס אקדחים מפלסטיק. קראתם נכון אקדח אמיתי שאפילו לא רואים בבדיקה ביטחונית רגילה כולל האמצעים החדישים כי הוא מפלסטיק, האקדח יכול לירות כדור ולגרום נזק משמעותי כמו אקדח רגיל, הטכנולוגיה הזו כבר נמצאת, עוד מעט זה יגיע גם לארץ, ישנם אנשים שיש להם את זה אפילו היום, את המידע הזה ליקטנו מתוכניות טלוויזיה ומאמרים ברשת, הכל נכון וזה גם הגיע לחדשות שלנו במהדורות המרכזיות.

כאן אנו צריכים להיות המבוגרים האחראים, צריך רגולציה מחמירה ואמצעי ניטור על מדפסות אלה, לפחות בשנים הראשונות, אנו מעוניינים להתקדם ומברכים את הטכנולוגיה ויחד עם זאת צריך להעמיד חוקים ברורים ואמצעים לאכיפה.

בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשר בוהדנה

מאת: אשר בוהדנהבתים משותפים06/01/161262 צפיות
סורגים חשמליים לתפעול קל ונוח שיעור הפריצות לעסקים בארץ רק הולך וגדל מדי שנה, לכן חשוב למגן את החברה כדי להקשות על הפורצים ולמזער את ניסיונות הגניבה. יש פתרונות מיגון שונים כמו אזעקות, חיבור למוקד, מצלמות אבטחה, קודנית ועוד, עם זאת עדיין לא נמצא תחליף למיגון העסק באמצעות סורגים. ניתן לרכוש סורגים מסוגים שונים בשלל צבעים ועיצובים, כיום יש אפשרות להתקין דגם מתקדם עם מנוע חשמלי יעיל ואיכותי לפתיחה וסגירה קלה, פשוטה ומהירה. סורגים חשמליים נחשבים לטרנד החם הבא בתחום המיגון, ניתן להפעילם באמצעות מתג

מאת: אשר בוהדנהאבטחת הבית06/01/161297 צפיות
סורגים לשמירה על העסק שלך כבעל עסק אתה חייב לדאוג לפתרונות מיגון איכותיים ויעילים למניעת פריצות וגניבות וכדי להגן על הרכוש, הציוד והסחורה במקום. כיום ניתן למצוא שלל פתרונות מיגון, חלקם עתירי טכנולוגיה ומחירם גבוה ביותר, לכן כדאי לדעת כי אין תחליף להתקנת סורגים עמידים וחזקים להגנה על העסק שלך. אמנם סורגים למיגון העסק אינם נחשבים לחדשניים אך הנתונים מראים כי זהו המוצר היעיל ביותר שעלותו יחסית נמוכה בהשוואה לפתרונות מיגון אחרים, וניתן להתקין סורגים על כל הפתחים בעסק, לרבות חלונות, דלתות ושאר הפתחי

מאת: אשר בוהדנהבית חכם06/01/161341 צפיות
סורגים מעוצבים לעסק בעלי עסקים רבים נמנעו לאורך השנים מהתקנת סורגים כיוון שהם חששו מפגיעה בחזית המבנה ומכיעור חזית העסק. עם השנים, טכנולוגיות הייצור של סורגים התקדמו ועברו מהפכה של ממש. כיום ניתן לרכוש פריטים מעוצבים בשלל סגנונות מרהיבים עם פיתוחים ועיטורים מעניינים ומקוריים, בהתאמה לחזית המבנה וסוג העסק. כמו כן, יש דגם חדש שקוף המיוצר מפוליקרבונט - המאפשר כניסה חופשית של אור טבעי לתוך העסק וניתן לצפות דרכו לתוך החנות ללא הפרעה.

מאת: אשר בוהדנהבניין ואחזקה - כללי06/01/16964 צפיות
סורגים מתקפלים כיום, כמעט בכל בית פרטי, דירות מגורים ועסקים ניתן למצוא סורגים המעניקים ביטחון רב ומיועדים למניעת כניסת זרים ואורחים בלתי רצויים. סורגים נועדו לשפר את מיגון הנכס, להעניק לדיירים או לעובדים ביטחון רב ולהגן ביעילות על הרכוש הפרטי. עם זאת, כדאי לדעת כי ניתן לסגור פתחים בגדלים שונים באמצעות סורגים קבועים או מתקפלים

מאת: אשר בוהדנהצרכנות06/01/161454 צפיות
סורגים שקופים לחנות בקניון חנויות בקניונים ובמרכזי קניות סגורים זקוקות לפתרונות מיגון ואבטחה, על מנת להגן על הציוד היקר והסחורה בחנות, וכדי למנוע כניסת זרים ופורצים בשעות שאחרי הפעילות. כיום, יש אמצעי מיגון שונים לחנויות בקניונים, אך הפתרון המשתלם והיעיל ביותר הוא התקנת סורגים על חלון התצוגה, ומומלץ גם על פתח הכניסה לחנות

מאת: אשר בוהדנהבניין ואחזקה - כללי29/12/131030 צפיות
ישנן מספר אפשרויות להגן על ביתנו, הגנה על ביתנו ע"י שמירה פיזית עליו, העמדת שומר או לחילופין דאגה ושמירה שכל הזמן יהיה מישהו בבית, מישהו מהילדים, האישה או הבעל, אחד השכנים שייכנס לביתנו "להשקות" את העציצים כעשר פעמים ביום, הדלקת מכשירי חשמל כל שעות בהיום על מנת שיידעו שאתם בבית או כשתרצו שיחשבו שאתם בבית ועוד.

מאת: אשר בוהדנהאבטחת הבית24/12/131105 צפיות
ישנם מספר אפשרויות לאבטחת הבית אבטחת הבית פנימית וחיצונית, כאר אנו מדברים על אבטחת הבית אנו בדרך כלל מתכוונים לאבטחה כנגד התפרצויות והתגנבויות למינן, יחד עם זאת אבטחת הבית יכולה להיות בעלת משמעות שונה והיא לאבטח את הבית מפני מפגעים וסיכונים בתוך הבית העלולים לסכן את היושבים בהם

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222984 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213463 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163183 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica