חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים שקופים לחנות בקניון

מאת: אשר בוהדנהצרכנות06/01/20161455 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים שקופים לחנות בקניון

חנויות בקניונים ובמרכזי קניות סגורים זקוקות לפתרונות מיגון ואבטחה, על מנת להגן על הציוד היקר והסחורה בחנות, וכדי למנוע כניסת זרים ופורצים בשעות שאחרי הפעילות. כיום, יש אמצעי מיגון שונים לחנויות בקניונים, אך הפתרון המשתלם והיעיל ביותר הוא התקנת סורגים על חלון התצוגה, ומומלץ גם על פתח הכניסה לחנות. עם זאת, בעלי חנויות רבים נמנעו עד כה להתקין סורגים בגלל שאלה כיערו את החזית ולא אפשרו לציבור להביט לתוך החנות כדי להתרשם מהפריטים השונים, במיוחד בחלון הראווה. לכן, כדאי מאוד לדעת כי כיום ניתן להתקין סורגים שקופים המיוצרים משלבי פוליקרבונט.

פתרון חכם ואיכותי

סורגים שקופים נחשבים לפתרון מיגון יעיל ומתקדם, והם מונעים כניסת זרים אחרי שעות הפעילות ומקטינים משמעותית את הסיכוי למעשי פריצה וגניבה. אמנם, בקניונים רבים יש מאבטחים גם בשעות בהם הקניון סגור, אך לא ניתן למנוע את כל מקרי הגניבה והפריצות לעסקים, לכן חשוב להתקין סורגים לחלונות ופתרונות מיגון נוספים.

הטרנד החם לחנויות בקניון

בעלי חנויות רבים שיוועו לפתרון מיגון חכם ומתקדם עבור העסקים שלהם בקניונים. כיום, באמצעות התקנת סורגים שקופים ניתן לצפות בנעשה בחנות מבעד לזגוגיות חלונות הראווה ופתח הכניסה, וגם האור חודר פנימה ללא הפרעה. כמו כן, ניתן להשקיף החוצה מתוך החנות ללא כל הפרעה ולצפות בתנועת האנשים בחוץ, בלקוחות המביטים בחלון הראווה וכדומה. כאמור, סורגים שקופים מהווים פתרון מיגון מתקדם שאינו מפריע מבחינה אסתטית לעיצוב החנות או ללקוחות המעוניינים לצפות בתצוגת המוצרים בחלון הראווה וברחבי החנות, גם כאשר העסק סגור.

עמידות גבוהה

סורגים שקופים מיוצרים משלבי פוליקרבונט, חומר עמיד וחזק שאינו נשבר בקלות ומונע ניסיונות פריצה לחנות ביעילות גבוהה. ניתן גם לייצר סורגים שקופים חסיני ירי כדי להגביר את תחושת הביטחון ולהעניק לחנות ולעובדים מיגון מושלם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשר בוהדנה

מאת: אשר בוהדנהבתים משותפים06/01/161264 צפיות
סורגים חשמליים לתפעול קל ונוח שיעור הפריצות לעסקים בארץ רק הולך וגדל מדי שנה, לכן חשוב למגן את החברה כדי להקשות על הפורצים ולמזער את ניסיונות הגניבה. יש פתרונות מיגון שונים כמו אזעקות, חיבור למוקד, מצלמות אבטחה, קודנית ועוד, עם זאת עדיין לא נמצא תחליף למיגון העסק באמצעות סורגים. ניתן לרכוש סורגים מסוגים שונים בשלל צבעים ועיצובים, כיום יש אפשרות להתקין דגם מתקדם עם מנוע חשמלי יעיל ואיכותי לפתיחה וסגירה קלה, פשוטה ומהירה. סורגים חשמליים נחשבים לטרנד החם הבא בתחום המיגון, ניתן להפעילם באמצעות מתג

מאת: אשר בוהדנהאבטחת הבית06/01/161300 צפיות
סורגים לשמירה על העסק שלך כבעל עסק אתה חייב לדאוג לפתרונות מיגון איכותיים ויעילים למניעת פריצות וגניבות וכדי להגן על הרכוש, הציוד והסחורה במקום. כיום ניתן למצוא שלל פתרונות מיגון, חלקם עתירי טכנולוגיה ומחירם גבוה ביותר, לכן כדאי לדעת כי אין תחליף להתקנת סורגים עמידים וחזקים להגנה על העסק שלך. אמנם סורגים למיגון העסק אינם נחשבים לחדשניים אך הנתונים מראים כי זהו המוצר היעיל ביותר שעלותו יחסית נמוכה בהשוואה לפתרונות מיגון אחרים, וניתן להתקין סורגים על כל הפתחים בעסק, לרבות חלונות, דלתות ושאר הפתחי

מאת: אשר בוהדנהבית חכם06/01/161344 צפיות
סורגים מעוצבים לעסק בעלי עסקים רבים נמנעו לאורך השנים מהתקנת סורגים כיוון שהם חששו מפגיעה בחזית המבנה ומכיעור חזית העסק. עם השנים, טכנולוגיות הייצור של סורגים התקדמו ועברו מהפכה של ממש. כיום ניתן לרכוש פריטים מעוצבים בשלל סגנונות מרהיבים עם פיתוחים ועיטורים מעניינים ומקוריים, בהתאמה לחזית המבנה וסוג העסק. כמו כן, יש דגם חדש שקוף המיוצר מפוליקרבונט - המאפשר כניסה חופשית של אור טבעי לתוך העסק וניתן לצפות דרכו לתוך החנות ללא הפרעה.

מאת: אשר בוהדנהבניין ואחזקה - כללי06/01/16965 צפיות
סורגים מתקפלים כיום, כמעט בכל בית פרטי, דירות מגורים ועסקים ניתן למצוא סורגים המעניקים ביטחון רב ומיועדים למניעת כניסת זרים ואורחים בלתי רצויים. סורגים נועדו לשפר את מיגון הנכס, להעניק לדיירים או לעובדים ביטחון רב ולהגן ביעילות על הרכוש הפרטי. עם זאת, כדאי לדעת כי ניתן לסגור פתחים בגדלים שונים באמצעות סורגים קבועים או מתקפלים

מאת: אשר בוהדנהאינטרנט - כללי30/12/131857 צפיות
נראה כי הטכנולוגיה ופריצת הדרך שעשינו מיום המצאת המחשב הביתי לא יודעת שובע, בקרוב מאוד אנו מרגישים שרובוטים יתחילו להלך ביננו, בינתיים זה לא נראה כך אך אם נחקור מעט לעומק את מדפסות התלת מימד הביתיות באופן הראשוני ביותר נראה כי הכל יכול להיות.

מאת: אשר בוהדנהבניין ואחזקה - כללי29/12/131032 צפיות
ישנן מספר אפשרויות להגן על ביתנו, הגנה על ביתנו ע"י שמירה פיזית עליו, העמדת שומר או לחילופין דאגה ושמירה שכל הזמן יהיה מישהו בבית, מישהו מהילדים, האישה או הבעל, אחד השכנים שייכנס לביתנו "להשקות" את העציצים כעשר פעמים ביום, הדלקת מכשירי חשמל כל שעות בהיום על מנת שיידעו שאתם בבית או כשתרצו שיחשבו שאתם בבית ועוד.

מאת: אשר בוהדנהאבטחת הבית24/12/131107 צפיות
ישנם מספר אפשרויות לאבטחת הבית אבטחת הבית פנימית וחיצונית, כאר אנו מדברים על אבטחת הבית אנו בדרך כלל מתכוונים לאבטחה כנגד התפרצויות והתגנבויות למינן, יחד עם זאת אבטחת הבית יכולה להיות בעלת משמעות שונה והיא לאבטח את הבית מפני מפגעים וסיכונים בתוך הבית העלולים לסכן את היושבים בהם

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214249 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204386 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205287 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193445 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica