חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים מתקפלים

סורגים מתקפלים

כיום, כמעט בכל בית פרטי, דירות מגורים ועסקים ניתן למצוא סורגים המעניקים ביטחון רב ומיועדים למניעת כניסת זרים ואורחים בלתי רצויים. סורגים נועדו לשפר את מיגון הנכס, להעניק לדיירים או לעובדים ביטחון רב ולהגן ביעילות על הרכוש הפרטי. עם זאת, כדאי לדעת כי ניתן לסגור פתחים בגדלים שונים באמצעות סורגים קבועים או מתקפלים, ובמקומות רבים מומלץ לבחור בסורג מתקפל המצויד במערכת נעילה מתקדמת ומאפשר פתיחה וסגירה נוחה ומהירה.

פתרון מתקדם לכל עסק

בעסקים רבים נהוג להתקין סורגים שקופים מתקפלים שמאפשרים מיגון מושלם ומניעת כניסת זרים כאשר הסורג סגור ונעול, ומעבר חופשי ונוח בשעות הפעילות של העסק. עם זאת, חשוב לרכוש סורגים מתקפלים מחברה מקצועית ואמינה בעלות ותק בענף ומוניטין גבוה, כיוון שיש לתכנן ולהתקין סורגים המיוצרים מאלומיניום או מפלדה מגולוונת מאיכות גבוהה. חשוב לזכור כי סורגים מתקפלים חשופים לפגעי מזג האוויר, לרבות קרינת השמש, רוח, גשם ולחות גבוהה, לכן יש לייצר אותם מחומרי גלם עמידים במיוחד.

תפעול נוח וקל

סורגים מתקפלים נחשבים לפתרון מועדף לסגירת פתחים בעסקים רבים ומגוונים, לרבות חנויות, משרדים, רשתות שיווק, מפעלים ועוד. חשוב להתקין סורגים איכותיים, במיוחד במקומות בהם יש לפתוח ולסגור את הסורג המתקפל מספר רב של פעמים. אגב, מוצר זה מיועד לסגירת כל סוגי הפתחים, לרבות חלונות ראווה, חלונות רגילים ופתחי כניסה לעסק.

מנגנון נעילה מתקדם

כדי להקשות על פורצים וגנבים חשוב להתקין סורגים מתקפלים עם מנגנון נעילה איכותי ומתקדם במיוחד. קיים מגוון רחב של מנגנוני נעילה, לכן מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי ולבחור בפתרון המתאים ביותר לעסק או לבית. ניתן להתקין מנגנון נעילה אחד או כפול, בהתאם לצרכי הלקוח ומידות הפתח עליו יש להגן היטב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשר בוהדנה

מאת: אשר בוהדנהבתים משותפים06/01/161263 צפיות
סורגים חשמליים לתפעול קל ונוח שיעור הפריצות לעסקים בארץ רק הולך וגדל מדי שנה, לכן חשוב למגן את החברה כדי להקשות על הפורצים ולמזער את ניסיונות הגניבה. יש פתרונות מיגון שונים כמו אזעקות, חיבור למוקד, מצלמות אבטחה, קודנית ועוד, עם זאת עדיין לא נמצא תחליף למיגון העסק באמצעות סורגים. ניתן לרכוש סורגים מסוגים שונים בשלל צבעים ועיצובים, כיום יש אפשרות להתקין דגם מתקדם עם מנוע חשמלי יעיל ואיכותי לפתיחה וסגירה קלה, פשוטה ומהירה. סורגים חשמליים נחשבים לטרנד החם הבא בתחום המיגון, ניתן להפעילם באמצעות מתג

מאת: אשר בוהדנהאבטחת הבית06/01/161297 צפיות
סורגים לשמירה על העסק שלך כבעל עסק אתה חייב לדאוג לפתרונות מיגון איכותיים ויעילים למניעת פריצות וגניבות וכדי להגן על הרכוש, הציוד והסחורה במקום. כיום ניתן למצוא שלל פתרונות מיגון, חלקם עתירי טכנולוגיה ומחירם גבוה ביותר, לכן כדאי לדעת כי אין תחליף להתקנת סורגים עמידים וחזקים להגנה על העסק שלך. אמנם סורגים למיגון העסק אינם נחשבים לחדשניים אך הנתונים מראים כי זהו המוצר היעיל ביותר שעלותו יחסית נמוכה בהשוואה לפתרונות מיגון אחרים, וניתן להתקין סורגים על כל הפתחים בעסק, לרבות חלונות, דלתות ושאר הפתחי

מאת: אשר בוהדנהבית חכם06/01/161341 צפיות
סורגים מעוצבים לעסק בעלי עסקים רבים נמנעו לאורך השנים מהתקנת סורגים כיוון שהם חששו מפגיעה בחזית המבנה ומכיעור חזית העסק. עם השנים, טכנולוגיות הייצור של סורגים התקדמו ועברו מהפכה של ממש. כיום ניתן לרכוש פריטים מעוצבים בשלל סגנונות מרהיבים עם פיתוחים ועיטורים מעניינים ומקוריים, בהתאמה לחזית המבנה וסוג העסק. כמו כן, יש דגם חדש שקוף המיוצר מפוליקרבונט - המאפשר כניסה חופשית של אור טבעי לתוך העסק וניתן לצפות דרכו לתוך החנות ללא הפרעה.

מאת: אשר בוהדנהצרכנות06/01/161454 צפיות
סורגים שקופים לחנות בקניון חנויות בקניונים ובמרכזי קניות סגורים זקוקות לפתרונות מיגון ואבטחה, על מנת להגן על הציוד היקר והסחורה בחנות, וכדי למנוע כניסת זרים ופורצים בשעות שאחרי הפעילות. כיום, יש אמצעי מיגון שונים לחנויות בקניונים, אך הפתרון המשתלם והיעיל ביותר הוא התקנת סורגים על חלון התצוגה, ומומלץ גם על פתח הכניסה לחנות

מאת: אשר בוהדנהאינטרנט - כללי30/12/131855 צפיות
נראה כי הטכנולוגיה ופריצת הדרך שעשינו מיום המצאת המחשב הביתי לא יודעת שובע, בקרוב מאוד אנו מרגישים שרובוטים יתחילו להלך ביננו, בינתיים זה לא נראה כך אך אם נחקור מעט לעומק את מדפסות התלת מימד הביתיות באופן הראשוני ביותר נראה כי הכל יכול להיות.

מאת: אשר בוהדנהבניין ואחזקה - כללי29/12/131030 צפיות
ישנן מספר אפשרויות להגן על ביתנו, הגנה על ביתנו ע"י שמירה פיזית עליו, העמדת שומר או לחילופין דאגה ושמירה שכל הזמן יהיה מישהו בבית, מישהו מהילדים, האישה או הבעל, אחד השכנים שייכנס לביתנו "להשקות" את העציצים כעשר פעמים ביום, הדלקת מכשירי חשמל כל שעות בהיום על מנת שיידעו שאתם בבית או כשתרצו שיחשבו שאתם בבית ועוד.

מאת: אשר בוהדנהאבטחת הבית24/12/131105 צפיות
ישנם מספר אפשרויות לאבטחת הבית אבטחת הבית פנימית וחיצונית, כאר אנו מדברים על אבטחת הבית אנו בדרך כלל מתכוונים לאבטחה כנגד התפרצויות והתגנבויות למינן, יחד עם זאת אבטחת הבית יכולה להיות בעלת משמעות שונה והיא לאבטח את הבית מפני מפגעים וסיכונים בתוך הבית העלולים לסכן את היושבים בהם

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223094 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica