חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לימי הולדת

מאת: רונן וינברגימי הולדת20/01/20161146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קייטרינג לימי הולדת בטעם של איטליה  מה דעתכם ? איטליה היא שם נרדף לאיכות כמעט בכל תחום שניתן להעלות על הדעת- בראש ובראשונה לאוכל. כל מי שעדיין מלקקים אצבעות מארוחה איטלקית שאכלו זה מכבר יעידו ויגידו שאכן כך. זו הסיבה שיותר ויותר אנשים המקיימים אירועים שונים מגלים את נפלאות המטבח האיטלקי בכלל ואת המאכלים שאנחנו, חובבי הקולינאריה האיטלקית בפרט, מכינים להם, לבקשתם.

קייטרינג לימי הולדת או  לאירועים בכלל מחייב היערכות מבעוד מועד. לכן חשוב לנו להיפגש לפגישת היכרות וייעוץ ראשונית- עוד לפני הטעימות- עם מארגני האירוע, כדי ליצור תכנית מפורטת של מרכיבי התפריט, אופן ההגשה שלו, הכמויות הנדרשות, הבקשות המיוחדות (כגון מזון צמחוני, טבעוני, תוספות מועדפות ועוד).

לה אקסלנטה מגשימה לכם חלומות

לכל אחד יש חלום שבו הוא חולם את יום ההולדת שלו ובחלומו כל האורחים מתמוגגים מהאוכל  וגומרים עליו את ההלל. התפקיד שלנו הוא להגשים את החלומות, לממש אותם, לתרגם ולפרוט אותם לאוכל ממשי, מוחשי, הגורם לעיניים להיפער בהשתאות, לנחיריים להשתכר מהניחוח, ולפה ליהנות מהטעם. אכן אוכל איטלקי משובח מגרה את כל החושים והופך ימי הולדת לחגיגה, לחוויה.אנו נדאג לציודים נלווים כמו כיסאות,שולחנות,מפות,מפיות,עיצוב שולחן, רוב האנשים שחוגגים יום הולדת עגול מחפשים לעשות משהו מיוחד . משהו שהאורחים ובעל האירוע  לא ישכחו הרבה זמן. אנו נותנים פיתרון מלא עבור הפקה מסוג זה. החל מכיסאות שולחנות ועד הפריט האחרון באוכל כי מגיע לכם משהו מיוחד

אנחנו נדאג ונוודא, כי האוכל שהזמנתם יגיע למקום שבו תיערך חגיגת יום ההולדת; המאכלים החמים יהיו חמים כנדרש והמאכלים הקרים- כנ"ל. הסלטים המוסיפים טעם ועושר לחגיגית הטעמים יהיו במגוון, בשפע. כך גם פינת המתוקים והקינוחים, שכל יום ההולדת נשאר צרוב בזיכרון במתיקות שהיא משאירה.

מה עושה הניסיון שלנו בתחום קייטרינג ליום הולדת

הניסיון שלנו מאפשר ללקוחות שלנו לתכנן את החלק הקולינארי המהווה מרכיב מרכזי במסיבה באופן שנותן מענה מיטבי לכל האורחים- מבוגרים וצעירים גם יחד. כל אחד יוכל למצוא בתפריט המוצע מאכלים אהובים וטעימים. הניסיון שלנו מאפשר ללקוחות שלנו לחסוך זמן וכסף. הוא מייתר את החיפוש שלהם אחרי שירות הסעדה כי כאשר הם מגיעים אלינו אין להם כל סיבה להמשיך בחיפושים.  כאן ועכשיו הם מוצאים את מבוקשם.

תכנון האוכל ביום ההולדת  מבעוד מועד מאפשר למארגני האירוע להתפנות להפקת התכנים שלה ולדאוג לכל הסידורים הטכניים השונים הכרוכים בהפקה. הניסיון שלנו- תודה ששאלתם- מאפשר לנו להציע לכם מתכונת הסעדה המתאימה לאופי המסיבה, למספר המשתתפים בה, למקום שבו היא נערכת, לעונה בשנה ולשעה ביום. לכל הנתונים שחשוב לשקלל אותם כשעורכים את התפריט ומתאימים אותו לחוגגים. בפעם הבאה שחוגגים אירוע תזכרו  קייטרינג לימי הולדת זה רק לה אקסלנטה. את הטעם אתם ודאי לא תשכחו. בתיאבון ושיהיה במזל טוב. כי יום הולדת עגול לא חוגגים כל יום

 



תגיות המאמר: קייטרינג לימי הולדת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן וינברג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן וינברג

מאת: רונן וינברגקייטרינג30/01/161094 צפיות
קייטרינג לחתונות אז ברוכים הבאים. אתם יכולים לסמן V בנושא קייטרינג לחתונה שלכם. כאן יינתן לכם המענה הטוב, הטעים והמושלם לא רק כפתרון ההסעה האולטימטיבי אלא את כל המוצרים והשירות שהופכים אותה לחוויה קולינארית.

מאת: רונן וינברגעסקי מזון19/01/161424 צפיות
קייטרינג לאירועים קטנים אין. אין כמו אירוע קטן כר ליצירה קולינארית המהווה חגיגה לעין ולחך. אשר על כן אנחנו, לה אקסלנטה, לא רק מייצרים עבור לקוחותינו חגיגה לעיניים ותאווה לחך במגוון תפריטים המוצעים במסגרת קייטרינג לאירוע קטן אלא עושים זאת בתהליך יצירתי,

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי19/01/161153 צפיות
קייטרינג לבר מצווה אז הבן או הבת מגיעים או-טו-טו למצוות? מזל טוב. ההתרגשות טבעית ומובנת. בתקופה מרגשת זו בחיי משפחות בכלל ומי מילדיהן בפרט שמגיעים לגיל מצוות בפרט נשמח לסייע לכם לבחור קייטרינג לבר מצווה עם תפריט וצוות מנצח למסיבה בלתי נשכחת. אנחנו שמחים וגאים להעמיד לרשותכם את כל הידע שלנו,

מאת: רונן וינברגקייטרינג12/07/143199 צפיות
התפריט החלבי מורכב לרוב מגבינות, בצקים ושמנת , אשר נחשבים למשביעים יותר מבשר כך אין חשש שהאורחים "יצאו רעבים". בנוסף, אורחים רבים מעדיפים לעיתים קייטרינג חלבי על פני קייטרינג רגיל, היות והם מעוניינים לחגוג ולרקוד במסגרת האירוע, ולא להכביד על גופם במנה בשרית גדולה, שתגרום לעייפות גדולה, ומיד אחריה, בודאי תגיע מנוחה גדולה.

מאת: רונן וינברגעסקי מזון01/07/141191 צפיות
בשורה התחתונה חשוב שייאמר ויודגש מה שיצוין לאורך כל המאמר: מגשי אירוח הם מתכון הסעדה מועדף על מתכנני אירועים רבים בשל מכלול סיבות, אשר מתמצות, חד וחלק, במאפיין הייחודי והמובהק שלהם: מגשי אירוח מעוררים ופותחים תיאבון והם טעימים משביעים. נסו, היווכחו ו... תיהנו.

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי17/06/142816 צפיות
לאילו מטרות מתאים קייטרינג חלבי? קייטרינג חלבי מתאים לארוחה ולנשנוש, לפינוק, לארוחת ביניים, לקינוח. הוא מתאים לאירועים חברתיים ועסקיים, לא אחת עלולה להיווצר "בעיה" כאשר אורחים צפויים להגיע בשעה שאינה מקובלת כשעת אכילת ארוחה מלאה. אבל גם כאשר אורחים מגיעים אלינו על תקן של מי שרק "קופצים לקפה" אנחנו רוצים לארח אותם באופן מכובד ומכבד. כיצד מרכיבים את התפריט לקייטרינג חלבי? אף שאפשר להרכיב תפריט חלבי גם ללא סיועה של חברת הסעדה, יצירת תפריט חלבי הראוי לשמו מצדיקה פנייה אל בעלי מקצוע. מנוע החיפוש ג

מאת: רונן וינברגאירועים וחתונות – כללי16/06/141317 צפיות
כאשר הכול מונח על השולחן ויש לכם משימה. לארח אורחים. מה עושים? אתם ידועים כמארחים מוצלחים, אבל איך נותנים את הרגשת האירוח האולטימטיבית? קייטרינג חלבי עשוי להיות התשובה עבורכם. הוא מכיל מגוון מאכלים ולכן עשיר מאוד בטעמים ואפשרויות. ואכן, קיימות אפשרויות רבות להפתיע את האורחים שלכם במאכלים חלביים חמים וקרים, בעלי מרקמים וטעמים שונים. כמו כן, שפע האופציות של התפריט החלבי מתאימות לכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181425 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181447 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181386 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica