חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לחתונות זמן אמת של חברת הקייטרינג

מאת: רונן וינברגקייטרינג30/01/20161091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קייטרינג לחתונות אז ברוכים הבאים. אתם יכולים לסמן V בנושא קייטרינג לחתונה שלכם. כאן יינתן לכם המענה הטוב, הטעים והמושלם לא רק כפתרון ההסעה האולטימטיבי אלא את כל המוצרים והשירות שהופכים אותה לחוויה קולינארית.

אנחנו, בחברת לה אקסלנטה, פותחים בפניכם מניפת אפשרויות ססגונית ומגוונת, עשירה במאכלים, מרקמים, ניחוחות, טעמים, וכל אלה עטופים באהבה רבה וגדולה לאנשים ולאוכל. עבורכם, החתן והכלה, העתידים להינשא בעוד זמן לא רב, הכנו שפע של אפשרויות בחירה קייטרינג לחתונה לארוחת נישואין שתשביע את כל האורחים ותיזכר על ידם כארוחה מזינה ומושקעת.

חופש בחירת קייטרינג לחתונה

תפריט בשרי עשיר לחתונה מאפשר בחירה בין מגוון סוגי סלטים, סוגי בשרים, תוספות חמות, מבחר לחמים, קינוחים אישיים, משקאות קלים וחריפים, קפה משובח, תה בטעמים ועוד. אם השפע מסחרר אתכם- נשמח לייעץ לכם ולאפיין את התפריט המתאים על פי אופי האירוע ומרכיביו השונים. לאחר הטעימות אתם לא תידרשו עוד להמלצות ( אשר רובן ככולן חמות ומחמיאות מאוד) כי תיווכחו בכך הלכה למעשה.

אנחנו מקפידים על טיב ועל איכות של כל מרכיב: חומרי גלם, אופן ההגשה, כמות מספיקה, שירות אדיב, מתן מענה לכל שאלה ומאמץ מתמיד לעמוד בדרישות ובציפיות, אשר טבעי שהן יהיו גבוהות כאשר מדובר באירוע חגיגי חד פעמי בחיים.

קייטרינג לחתונה מ א'- ת'

נלווה אתכם בכל תהליך בחירת  תפריט הקייטרינג ובכל שלביו עד שלא ייוותר לכם כל ספק ותדעו בוודאות כי קיבלתם תמורה מלאה לכספכם, תפריט עשיר, אשר כל אורח יוכל למצוא בו את מבוקשו. אנו מספקים כיסאות,שולחנות,מפות,מפיות,סכו"ם איכותי וגם עיצוב שולחנות ככה שאין לכם שום תעסוקה בנושא של הקמת האירוע . טיפ קטן מחירי הקייטרינג בעונת החורף נמוכה יותר מאשר תקופת הקיץ לכאן עדיף לסגור את האירוע בחודשי החורף ובכך לחסוך המון כסף

בכל חתונה יש שילוב של מרכיבים שונים והחוויה הכללית שנשארת היא סך כל האיכויות של ספקי השירותים השונים. כמי שמופקדים על נושא המזון אנחנו מודעים לאחריות ולמחויבות המוטלות עלינו ולכן לא חוסכים שום מאמץ ושום משאב על מנת לספק קייטרינג מושלם לחתונה.

אנחנו לא יכולים לקחת שום הימור- ודאי שום סיכון- לכן כאשר אנחנו מתכוננים לקראת אספקת שירות ההסעדה לחתונה אנחנו מכינים כמות שתספיק בוודאות לכל מספר אורחים שצפוי להגיע. הניסיון והמקצועיות שלנו הפכו אותנו עם השנים למקצוענים, אבל ככל שהעבודה היא מקצועית ומוקפדת, כך היא מלאת אהבה ותשוקה: כמי שמוצאים במטבח האיטלקי המשובח הפתעות שונות חדשות לבקרים (וכמי שמתנסים במתכונים יצירתיים שמפתיעים גם אותנו בטעמיהם- טעימים להפליא - הבלתי צפויים) אין שמחים וגאים מאתנו להציע אותם גם ללקוחות שלנו. לכן, מי מכם שמתכננים קייטרינג לחתונה וממילא גם את שירות הקייטרינג- ייהנו אצלנו מהאוכל הטוב ביותר שהם יכולים לחלום עליו ולאחל אותו לעצמם ולאורחים.

 



תגיות המאמר: קייטרינג לחתונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן וינברג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן וינברג

מאת: רונן וינברגימי הולדת20/01/161146 צפיות
קייטרינג לימי הולדת בטעם של איטליה מה דעתכם ? איטליה היא שם נרדף לאיכות כמעט בכל תחום שניתן להעלות על הדעת- בראש ובראשונה לאוכל.

מאת: רונן וינברגעסקי מזון19/01/161422 צפיות
קייטרינג לאירועים קטנים אין. אין כמו אירוע קטן כר ליצירה קולינארית המהווה חגיגה לעין ולחך. אשר על כן אנחנו, לה אקסלנטה, לא רק מייצרים עבור לקוחותינו חגיגה לעיניים ותאווה לחך במגוון תפריטים המוצעים במסגרת קייטרינג לאירוע קטן אלא עושים זאת בתהליך יצירתי,

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי19/01/161149 צפיות
קייטרינג לבר מצווה אז הבן או הבת מגיעים או-טו-טו למצוות? מזל טוב. ההתרגשות טבעית ומובנת. בתקופה מרגשת זו בחיי משפחות בכלל ומי מילדיהן בפרט שמגיעים לגיל מצוות בפרט נשמח לסייע לכם לבחור קייטרינג לבר מצווה עם תפריט וצוות מנצח למסיבה בלתי נשכחת. אנחנו שמחים וגאים להעמיד לרשותכם את כל הידע שלנו,

מאת: רונן וינברגקייטרינג12/07/143198 צפיות
התפריט החלבי מורכב לרוב מגבינות, בצקים ושמנת , אשר נחשבים למשביעים יותר מבשר כך אין חשש שהאורחים "יצאו רעבים". בנוסף, אורחים רבים מעדיפים לעיתים קייטרינג חלבי על פני קייטרינג רגיל, היות והם מעוניינים לחגוג ולרקוד במסגרת האירוע, ולא להכביד על גופם במנה בשרית גדולה, שתגרום לעייפות גדולה, ומיד אחריה, בודאי תגיע מנוחה גדולה.

מאת: רונן וינברגעסקי מזון01/07/141190 צפיות
בשורה התחתונה חשוב שייאמר ויודגש מה שיצוין לאורך כל המאמר: מגשי אירוח הם מתכון הסעדה מועדף על מתכנני אירועים רבים בשל מכלול סיבות, אשר מתמצות, חד וחלק, במאפיין הייחודי והמובהק שלהם: מגשי אירוח מעוררים ופותחים תיאבון והם טעימים משביעים. נסו, היווכחו ו... תיהנו.

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי17/06/142816 צפיות
לאילו מטרות מתאים קייטרינג חלבי? קייטרינג חלבי מתאים לארוחה ולנשנוש, לפינוק, לארוחת ביניים, לקינוח. הוא מתאים לאירועים חברתיים ועסקיים, לא אחת עלולה להיווצר "בעיה" כאשר אורחים צפויים להגיע בשעה שאינה מקובלת כשעת אכילת ארוחה מלאה. אבל גם כאשר אורחים מגיעים אלינו על תקן של מי שרק "קופצים לקפה" אנחנו רוצים לארח אותם באופן מכובד ומכבד. כיצד מרכיבים את התפריט לקייטרינג חלבי? אף שאפשר להרכיב תפריט חלבי גם ללא סיועה של חברת הסעדה, יצירת תפריט חלבי הראוי לשמו מצדיקה פנייה אל בעלי מקצוע. מנוע החיפוש ג

מאת: רונן וינברגאירועים וחתונות – כללי16/06/141313 צפיות
כאשר הכול מונח על השולחן ויש לכם משימה. לארח אורחים. מה עושים? אתם ידועים כמארחים מוצלחים, אבל איך נותנים את הרגשת האירוח האולטימטיבית? קייטרינג חלבי עשוי להיות התשובה עבורכם. הוא מכיל מגוון מאכלים ולכן עשיר מאוד בטעמים ואפשרויות. ואכן, קיימות אפשרויות רבות להפתיע את האורחים שלכם במאכלים חלביים חמים וקרים, בעלי מרקמים וטעמים שונים. כמו כן, שפע האופציות של התפריט החלבי מתאימות לכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192880 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183087 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182294 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181701 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181447 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181506 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica