חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

מאת: רונן וינברגקייטרינג12/07/20143198 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התפריט החלבי מורכב לרוב מגבינות, בצקים ושמנת , אשר נחשבים למשביעים יותר מבשר כך אין חשש שהאורחים "יצאו רעבים". בנוסף, אורחים רבים מעדיפים לעיתים קייטרינג חלבי על פני קייטרינג רגיל, היות והם מעוניינים לחגוג ולרקוד במסגרת האירוע, ולא להכביד על גופם במנה בשרית גדולה, שתגרום לעייפות גדולה, ומיד אחריה, בודאי תגיע מנוחה גדולה.

קייטרינג חלבי

בבחירת קייטרינג חלבי לאירוע השמחה ובהחלט ייתכן שעולים בראשכם יתרונות נוספים לבחירת קייטרינג חלבי לאירוע הפרטי שלכם. בחירת מנות טובות ומשובחות על טהרת החלב תיקחנה את האירוע שלכם למקום אחר. באמצעות קייטרינג חלבי במרכז הדברים אכן אפשריים. תחום הקייטרינג בארץ מאוד מפותח ואפשר למצוא מגוון סוגי קייטרינג, קייטרינג בשרי, חלבי, גורמה, מאכלי ים, מאכלים הבאים ממטבחים יותר אותנטיים ועוד.

עליכם לזכור כי הקייטרינג בסופו של דבר אמור להשתלב ולשקף את מהות האירוע שלכם ואת החזון שלכם לגבי האירוע ובכלל. לכן יש לשים דגש רב על בחירת אופי המאכלים וצורת הגשתם באירוע, שכן אם יש דבר שהאורחים לא שוכחים זהו כמובן שירותי ההסעדה באירוע, על כל גווניהם. למשל באירוע בר מצווה אם מדובר בארוחה חגיגית, מיד לאחר העלייה לתורה של הבן, יהיה נכון יותר להגיש את המנות האיכותיות והטעימות בסגנון בופה עשיר על שולחנות, אשר הוכנו מבעוד מועד, והמיועדים לכך. נציין גם שקייטרינג חלבי הוא לרוב מועדף על שומרי כשרות כיוון שהכשרות החלבית פשוטה יותר. עבור אירועים פרטיים או אירועים עסקיים רבים כיום בוחרים מנהלי האירוע לארח בסגנון קייטרינג חלבי התורם לאווירת איכות  ויוקרה, ובקלילות. עוד גורמים המשפיעים על הרכב התפריט הם מועד האירוע (הן מבחינת השעה ביום עצמו והן מבחינת עונת השנה), מיקומו (בבית, באולם, בגן, בשטח, על חוף הים וכו') והעדפותיהם של בעלי האירוע ואורחיהם. הכרחי לבחור היטב את המנות כך שיתאימו לטעמם של האורחים.

לא מצריך מכם טיפול לקראת האירוע להבדיל אלף אלפי הבדלות שלא נדע  למשפחות אבלות ומנחמיהן הוא באספקת ארוחות קייטרינג חלבי במרכז  על טהרת מרכיבים איכותיים. מבחן הטעם- כמבחן התוצאה - הוא ודאי המבחן הקובע. מתכנן אירוע של חברה לרבעון? מה דעתך על חתונה או בר מצווה בקיץ הבא? מחפש מגשי אירוח לאירוע משפחתי בבית או בבית הכנסת או סתם ארוחה חגיגית במשרד? הקייטרינג החלבי הוא התשובה, והוא כאן כדי לעזור.

 



תגיות המאמר: קייטרינג חלבי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן וינברג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן וינברג

מאת: רונן וינברגקייטרינג30/01/161094 צפיות
קייטרינג לחתונות אז ברוכים הבאים. אתם יכולים לסמן V בנושא קייטרינג לחתונה שלכם. כאן יינתן לכם המענה הטוב, הטעים והמושלם לא רק כפתרון ההסעה האולטימטיבי אלא את כל המוצרים והשירות שהופכים אותה לחוויה קולינארית.

מאת: רונן וינברגימי הולדת20/01/161146 צפיות
קייטרינג לימי הולדת בטעם של איטליה מה דעתכם ? איטליה היא שם נרדף לאיכות כמעט בכל תחום שניתן להעלות על הדעת- בראש ובראשונה לאוכל.

מאת: רונן וינברגעסקי מזון19/01/161424 צפיות
קייטרינג לאירועים קטנים אין. אין כמו אירוע קטן כר ליצירה קולינארית המהווה חגיגה לעין ולחך. אשר על כן אנחנו, לה אקסלנטה, לא רק מייצרים עבור לקוחותינו חגיגה לעיניים ותאווה לחך במגוון תפריטים המוצעים במסגרת קייטרינג לאירוע קטן אלא עושים זאת בתהליך יצירתי,

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי19/01/161152 צפיות
קייטרינג לבר מצווה אז הבן או הבת מגיעים או-טו-טו למצוות? מזל טוב. ההתרגשות טבעית ומובנת. בתקופה מרגשת זו בחיי משפחות בכלל ומי מילדיהן בפרט שמגיעים לגיל מצוות בפרט נשמח לסייע לכם לבחור קייטרינג לבר מצווה עם תפריט וצוות מנצח למסיבה בלתי נשכחת. אנחנו שמחים וגאים להעמיד לרשותכם את כל הידע שלנו,

מאת: רונן וינברגעסקי מזון01/07/141191 צפיות
בשורה התחתונה חשוב שייאמר ויודגש מה שיצוין לאורך כל המאמר: מגשי אירוח הם מתכון הסעדה מועדף על מתכנני אירועים רבים בשל מכלול סיבות, אשר מתמצות, חד וחלק, במאפיין הייחודי והמובהק שלהם: מגשי אירוח מעוררים ופותחים תיאבון והם טעימים משביעים. נסו, היווכחו ו... תיהנו.

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי17/06/142816 צפיות
לאילו מטרות מתאים קייטרינג חלבי? קייטרינג חלבי מתאים לארוחה ולנשנוש, לפינוק, לארוחת ביניים, לקינוח. הוא מתאים לאירועים חברתיים ועסקיים, לא אחת עלולה להיווצר "בעיה" כאשר אורחים צפויים להגיע בשעה שאינה מקובלת כשעת אכילת ארוחה מלאה. אבל גם כאשר אורחים מגיעים אלינו על תקן של מי שרק "קופצים לקפה" אנחנו רוצים לארח אותם באופן מכובד ומכבד. כיצד מרכיבים את התפריט לקייטרינג חלבי? אף שאפשר להרכיב תפריט חלבי גם ללא סיועה של חברת הסעדה, יצירת תפריט חלבי הראוי לשמו מצדיקה פנייה אל בעלי מקצוע. מנוע החיפוש ג

מאת: רונן וינברגאירועים וחתונות – כללי16/06/141317 צפיות
כאשר הכול מונח על השולחן ויש לכם משימה. לארח אורחים. מה עושים? אתם ידועים כמארחים מוצלחים, אבל איך נותנים את הרגשת האירוח האולטימטיבית? קייטרינג חלבי עשוי להיות התשובה עבורכם. הוא מכיל מגוון מאכלים ולכן עשיר מאוד בטעמים ואפשרויות. ואכן, קיימות אפשרויות רבות להפתיע את האורחים שלכם במאכלים חלביים חמים וקרים, בעלי מרקמים וטעמים שונים. כמו כן, שפע האופציות של התפריט החלבי מתאימות לכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica