חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגשי האירוח- גולת הכותרת

מאת: רונן וינברגעסקי מזון01/07/20141190 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשורה התחתונה חשוב שייאמר ויודגש מה שיצוין לאורך כל המאמר: מגשי אירוח הם מתכון הסעדה מועדף על מתכנני אירועים רבים בשל מכלול סיבות, אשר מתמצות, חד וחלק, במאפיין הייחודי והמובהק שלהם:  מגשי אירוח מעוררים ופותחים תיאבון והם טעימים משביעים. נסו, היווכחו ו... תיהנו.

מגשי אירוח מעוצבים מהווים חלופה קולינארית הנותנת מענה לצרכים שונים. ניתן להסתייע בהם גם כשעורכים אירועים משפחתיים בבית. המגשים מאפשרים לנו להתפנות לאירוח ולא להתרכז בהכנת המזון. המגשים מאפשרים לנו  ליצור תפריט מגוון שמתאים לכל אופי של אירוע. על מנת לנצל את מגשי האירוח באופן הטוב ביותר רצוי לתכנן מבעוד מועד את התפריט. אין מתכון אחיד ליצירת תפריט-  ניתן לבנות אותו מתוך שפע האפשרויות על פי הרצון, הטעם וההעדפה של מזמיני השירות. בין אם יש לנו זמן להיערך ולהתכונן לבואם של אורחים ובין אם אין- תמיד מוכנים בביתנו מגשים כדי שאפשר יהיה למלא אותם בכיבוד קל או במזון לאורחים. אחרי הכול אנחנו לא אוהבים להיתפס בלתי מוכנים בכלל.

מגשי אירוח- מה עושים כשאורחים נוחתים עלינו בהפתעה?

לא ייאמן כי ייתכן? אולי לא ייאמן אבל ייתכן. בזו אחר זו נשלפו שקיות ועליהן לוגו של אותה מעדנייה, שבה, התברר, רכשו כל החברים שלנו את הכיבוד שאותו הביאו אלינו- מי מתוק ומי מלוח, מי בפרוסות ומי בתפזורת. כאילו נדברו כולם להביא את המאכלים המובחרים ביותר. החברים שלנו צוחקים עלינו (כלומר- מחייכים אתנו) כאשר הם מגיעים לביתנו והשאלה הראשונה שלהם שהם שואלים אותנו היא- איפה כאן "מגשי האירוח?". מושיטים יד אל המגש, לוקחים את המאפה, הגבינה, הפטרייה, מכניסים לפה ואוכלים.מי אמר שצריך לעשות סיפור מאוכל? מי קבע שבכל אירוע צריכה להיות ארוחה מלאה? יש אירועים אשר מגשי אירוח מהווים פתרון מצוין ומענה מושלם. באיזה אופן אני יודע? התשובה פשוטה: התנסיתי בכך לא אחת. בביתנו אנחנו מארחים תכופות אורחים מהארץ ומחוץ לארץ ותמיד – תמיד! – אנחנו  "מסתפקים" בהגשת מזון במתכונת זו.

אמורים לארח בקרוב ואין לכם מושג מה להגיש לאורחים? לרשותכם ולשירותכם מגשי אירוח העשויים להקל עליכם מכל הבחינות: הם חוסכים זמן וכסף, טרחה הכרוכה בהכנת האוכל  ובעריכת השולחן לשלוש מנות. כל סוג של מאכל שאתם עשויים לחשוב עליו עשוי להיות מוגש לאורחים על מגשי אירוח.

 



תגיות המאמר: מגשי אירוח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן וינברג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן וינברג

מאת: רונן וינברגקייטרינג30/01/161094 צפיות
קייטרינג לחתונות אז ברוכים הבאים. אתם יכולים לסמן V בנושא קייטרינג לחתונה שלכם. כאן יינתן לכם המענה הטוב, הטעים והמושלם לא רק כפתרון ההסעה האולטימטיבי אלא את כל המוצרים והשירות שהופכים אותה לחוויה קולינארית.

מאת: רונן וינברגימי הולדת20/01/161146 צפיות
קייטרינג לימי הולדת בטעם של איטליה מה דעתכם ? איטליה היא שם נרדף לאיכות כמעט בכל תחום שניתן להעלות על הדעת- בראש ובראשונה לאוכל.

מאת: רונן וינברגעסקי מזון19/01/161424 צפיות
קייטרינג לאירועים קטנים אין. אין כמו אירוע קטן כר ליצירה קולינארית המהווה חגיגה לעין ולחך. אשר על כן אנחנו, לה אקסלנטה, לא רק מייצרים עבור לקוחותינו חגיגה לעיניים ותאווה לחך במגוון תפריטים המוצעים במסגרת קייטרינג לאירוע קטן אלא עושים זאת בתהליך יצירתי,

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי19/01/161152 צפיות
קייטרינג לבר מצווה אז הבן או הבת מגיעים או-טו-טו למצוות? מזל טוב. ההתרגשות טבעית ומובנת. בתקופה מרגשת זו בחיי משפחות בכלל ומי מילדיהן בפרט שמגיעים לגיל מצוות בפרט נשמח לסייע לכם לבחור קייטרינג לבר מצווה עם תפריט וצוות מנצח למסיבה בלתי נשכחת. אנחנו שמחים וגאים להעמיד לרשותכם את כל הידע שלנו,

מאת: רונן וינברגקייטרינג12/07/143198 צפיות
התפריט החלבי מורכב לרוב מגבינות, בצקים ושמנת , אשר נחשבים למשביעים יותר מבשר כך אין חשש שהאורחים "יצאו רעבים". בנוסף, אורחים רבים מעדיפים לעיתים קייטרינג חלבי על פני קייטרינג רגיל, היות והם מעוניינים לחגוג ולרקוד במסגרת האירוע, ולא להכביד על גופם במנה בשרית גדולה, שתגרום לעייפות גדולה, ומיד אחריה, בודאי תגיע מנוחה גדולה.

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי17/06/142816 צפיות
לאילו מטרות מתאים קייטרינג חלבי? קייטרינג חלבי מתאים לארוחה ולנשנוש, לפינוק, לארוחת ביניים, לקינוח. הוא מתאים לאירועים חברתיים ועסקיים, לא אחת עלולה להיווצר "בעיה" כאשר אורחים צפויים להגיע בשעה שאינה מקובלת כשעת אכילת ארוחה מלאה. אבל גם כאשר אורחים מגיעים אלינו על תקן של מי שרק "קופצים לקפה" אנחנו רוצים לארח אותם באופן מכובד ומכבד. כיצד מרכיבים את התפריט לקייטרינג חלבי? אף שאפשר להרכיב תפריט חלבי גם ללא סיועה של חברת הסעדה, יצירת תפריט חלבי הראוי לשמו מצדיקה פנייה אל בעלי מקצוע. מנוע החיפוש ג

מאת: רונן וינברגאירועים וחתונות – כללי16/06/141316 צפיות
כאשר הכול מונח על השולחן ויש לכם משימה. לארח אורחים. מה עושים? אתם ידועים כמארחים מוצלחים, אבל איך נותנים את הרגשת האירוח האולטימטיבית? קייטרינג חלבי עשוי להיות התשובה עבורכם. הוא מכיל מגוון מאכלים ולכן עשיר מאוד בטעמים ואפשרויות. ואכן, קיימות אפשרויות רבות להפתיע את האורחים שלכם במאכלים חלביים חמים וקרים, בעלי מרקמים וטעמים שונים. כמו כן, שפע האופציות של התפריט החלבי מתאימות לכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213634 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214035 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205501 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810471 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183350 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173142 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173507 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica