חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסטיבל צלילים מרפאים במדבר 2016

מאת: סיטארה אטמותרבות ובידור23/01/20162642 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

10-12.3.2016

אשרם במדבר – שיטים

פסטיבל צלילים מרפאים חוזר זו הפעם השמינית והפעם בקונספט חדש. Healing Music Experience : המעבדה. שילוב בין הופעות חיות ומידע מדעי על מוסיקה. 3 ימים בהם נחקור 3 תדרי מוסיקה שונים דרך הופעות חיות, הרצאות וסדנאות. נשמע, נראה, נפיק ונחוש צלילים. סוף שבוע עטוף בנוף מדברי העוסק כולו במוסיקה, ולא דרך הקשבה בלבד. נעז ונשאל מהי מוסיקה?  ממה היא עשויה? מדובר בפסטיבל החוקר את רבדם השונים של הצלילים, דרך התנסויות שונות.

כל יום בפסטיבל יוקדש לתדר שונה: 440Hz, 432Hz, 444Hz, מתוך הבנה שכל תדר משפיע על הגוף הפיזי, הרגש והנפש שלנו בדרכים שונות. כיצד? נגלה ביחד. את התדרים אתם מוזמנים לחוות יחד עם אומנים מחו"ל ומהארץ, מגוון רחב החל ממוסיקת טראנס הנכתבת במקום, דרך שירת תפילה ועד מוסיקה קלאסית. במהלך ההופעות ייעשה שימוש בטכנולוגיה חדישה המראה  צורות שונות הנוצרות במים ובחול, צורות גיאומטריות הנוצרות מעצמן למשמע המוסיקה ויוקרנו לייב סביב רחבת הריקודים.

מדע הקימטיקה הוא מדע שחוקר את הצלילים ואת ההשפעה שיש להם על העולם הפיזי שלנו. זהו מדע העוסק בשאלה - איך נוצרו החיים עצמם. בפסטיבל תינתן הצצה מרגשת אל מאחורי הוילון - אל תוך הביסוס המדעי שמאחורי כל הידע של הצלילים והתדרים. נחווה זו דרך 5 מתחמי תוכן ובהם הרצאות וסדנאות על נושאים כגון שירה קלטית, תרפיה בצליל, יסודות הביטבוקס ועוד. נקבל תשובות לשאלות מהי הגאומטריה שנוצרת מניגון חליל, כינור או דידג'רידו? כיצד נראה הקול האנושי? ומה ההשפעה של צלילים על תאי הגוף??

כחלק מהניסוי האומנים שיעלו על הבמה הולכים לשנות את הכוונון של כל כלי הנגינה, כך שנחווה את ההופעה בתדר הרלוונטי לאותו היום ולמעשה בדרך שעוד לא חווינו על גופנו, ונחוש מה השינוי יוצר בתוכנו. בין האומנים האמיצים שישתתפו איתנו בניסוי: גילי יאלו- היוצא לדרך חדשה עם הרכב בועט המנגן מוסיקה חדשה ומקורית של יאלו משולבים בקטעי מוסיקה אתיופית שורשית. ערן כץ וJali Ensemble- הרכב של חמישה נגנים המנגנים מוזיקה מקורית עם מגוון רחב של השפעות מוזיקליות ממערב אפריקה ומהנוף הישראלי. אלה דניאל וה Betty Bears- הרכב משובח המנגן מוסיקת סווינג של שנות ה20 בעיבודים מקפיצים וגרוביים. יובל SHTUBY טל בהרכב מלא- פרוייקט אוונגרדי שנוצר בזכות השפעות של פאנק ,גאז גרוב והתנסות יומיומית בטכנולוגיה אלקטרונית המשולבת באהבה עם כלים חיים כמו טרמין, קלרינט, סינטיסייזרים, כלי הקשה והרכב מלא הכולל תופים, חליל צד, בס, וקיטאר. וגם אורחים מיוחדים מחו"ל: Ilhaam Project- צמד מוסיקלי המגיע במיוחד מצרפת, עומרי, יהודי ישראלי ונינה, ערביה לבנונית, שניהם חיים בצרפת ומופיעים מעל במות פסטיבלים בכל העולם. בסגנון המוסיקלי המיוחד שלהם המזכיר טריפ הופ איכותי במיוחד, והיכולות הווקליות העצומות של נינה הם כוכב עולה במוסיקה האירופית. Aaron & Adaya- דואו מהפנט הכולל זמרת אירית בעלת קול מצמרר ומלווה בבאנג'ו ונגן רב תחומי המנגן בין היתר על באס מקסיקני. אדאיה מופיע על במות ברחבי העולם מגיל 15, שרה בסגנון פולק אירי ומספרת את סיפורי המסעות שלה בעולם.

במיוחד לפסטיבל המעבדה: מופע נסיוני בזריחה: מסע מוסיקלי בניצוחו של נדב דגון- מתופף וירטואוז, אשף בקצב, מלודיה וגרוב. בחודשים האחרונים נדב ביקר עם הופעת הסולו החדשה בחצי מהכדור (אירופה, ארה"ב, מרכז אמריקה) והזיז קהלים שונים ומגוונים ועכשיו חוזר אלינו עם מופע ייחודי למעבדה.

זוהי הזדמנות נדירה לצאת מהשגרה היומיומית לחופשה במחיר שפוי בגבולות הארץ, עטופה בחוויה ייחודית ונוף פראי ובראשיתי. האירוע מותאם לכל הגילאים כולל משפחות עם ילדים, עבורם נוצר מתחם סדנאות עשיר.

אשרם במדבר ממוקם במפגש בין הערבה לנגב הדרומי, במישור חיון, בין רכס מנוחה וגבעות חמדה מנוחה ונחל קצב. מקום של מדיטציה, שקט וחופש. האשרם הינו מרכז רוחני לפסטיבלים וסדנאות מדיטציה ותרפיה שונות המתקיימות בו כל סופ"ש. את המקום מתפעלת קומונה מדהימה של אנשי מדבר העוסקת במדיטציות אושו, אשר יצרה בו גן עדן אמיתי באמצע המדבר.

הילינג מיוזיק הוקמה ע"י שי ומרדכי מצפון הארץ. הם מפיקים אירועים ומייצרים מוצרי תוכן מעולם הקימטיקה - מדע הצלילים. בין המוצרים שלהם - פסטיבל צלילים מרפאים, Cymagic, הראגה מלה, הרצאות מדעיות וסדנאות לחברות וארגונים.

לפרטים: 052-5443349

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיטארה אטמו | Sitaratmo@gmail.com | 054-5909000

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיטארה אטמו

מאת: סיטארה אטמורוחניות - כללי06/08/151007 צפיות
Spirit Over Soul המתקיים בארה"ב כבר 8 שנים מגיע לראשונה לישראל ! יום שלם של העצמה, פתיחת הלב וחיבור לאנרגיה הגדולה עם קורל סדנאות עומק והופעות מוזיקליות משובחות שייקחו אתכם למסע עוצמתי .

מאמרים נוספים בנושא תרבות ובידור

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174389 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: חיים נויתרבות ובידור18/10/174738 צפיות
מוטקה גנב הוא בחור דלפון וגנב המתחבר לפרחחים ומלווה עצמו בעדת כלבים. הוא מחליט להימלט כדי למצוא לעצמו זהות חדשה וחיים אחרים. הוא מוצא מקלט בקרקס נודד המציע גם בחורות מפוקפקות. הוא מתאהב שם בלוליינית שמשועבדת למתאבק נודע קנאריק, המנצל אותה ומכה אותה. מוטקה מחליט לחסל את קאנריק ובסיוע חברתו, הוא מבצע מזימתו וגונב את מסמכיו של המתאבק וכך הוא יוצא להמשך דרכו עם זהות חדשה.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175571 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/153624 צפיות
הSacred Journey - העשירי יוצא לדרך! מזמינים אתכם לחוות את הקסם של הג`רני, את המסע העמוק, הסוחף והמדהים, שאנחנו הולכים לעבור יחד, במרחב המופלא והמפנק של האשרם.

מאת: הילה קומםתרבות ובידור16/06/152894 צפיות
בחודש יולי יגיע לראשונה לישראל הפרויקט הבינלאומי מצליח "הטנורים של המאה ה- 21 ". הפרויקט מפגיש את הסולנים המובילים של בתי האופרה הגדולים של מוסקבה- הבולשוי, בית האופרה סטניסלבסקי ונמירוביץ- דנצ'נקו והאופרה החדשה.

מאת: גבעת ושינגטוןתרבות ובידור01/12/143103 צפיות
מחר, יום שלישי, י' בכסלו (2.12) עורכת "אמונה" בקמפוס קריית החינוך גבעת ושינגטון את הפסטיבל ה-3 לאמנויות הבמה, ובו תינתן שוב ההזדמנות ללהקות המחול הדתיות להביא לידי ביטוי את השילוב בין קודש ל(מ)חול, ואת החיבור שבין התנועה והאמנות לבין עבודת הבורא והאמונה.

מאת: הילה קומםתרבות ובידור16/10/143897 צפיות
הטובה חוזרת אחרי החגים הטוביסטית אביטל הנדלר בקונצרטים בכפר סבא ובאור עקיבא על הפסנתר רביב לייבזירר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica