חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילומי ילדים ומשפחה – יתרונות של צילום מקצועי

מאת: אבי דוידיצילום25/01/20161508 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

במשך תקופה ארוכה מאוד חשבתי שאני צלמת נהדרת, אני אוהבת מאוד לצלם ובעיקר את הילדים ואת המשפחה. התמונות שלי טבעיות ומלאות בחן, תמונות עם הרבה אהבה של אימא, הומור וכישרון צילום של אימא עם מצלמה איכותית.

היום אני כבר יודעת להבדיל בין הצילומים שלי כאימא לבין צילומי ילדים מקצועיים בסטודיו, ההבדלים ניכרים באיכות התמונות. אחרי ביקור אחד בסטודיו נדהמתי לגלות עד כמה המשפחה שלי יפה ומקסימה, התמונות מצאו את עצמן מיד בתוך מסגרת ומשם הדרך אל הקיר בסלון הייתה קצרה. צילומי ילדים מקצועיים הם מזכרת נהדרת מכל אותם רגעים בלתי נשכחים, המחירים אטרקטיביים והתוצאה מרגשת ומקסימה. אני כבר עשיתי לעצמי הרגל להזמין את כל המשפחה לשעה של צילומים בסטודיו.

איך להתכונן לקראת צילומי ילדים ומשפחה?

ראשית, חשוב להגיע בזמן מוכנים לצילומים, הצלם קובע פגישות צילום, אם תאחרו או תגיעו לא מוכנים ייתכן ולא תוכלו לקבל את כל הזמן שהוקצב לכם. ההמלצה שלי, כדאי להגיע אל המקום כרבע שעה לפני תחילת הצילומים בכדי לאפשר לילדים להירגע. אם מדובר בילדים קטנים הקפידו לאפשר להם לישון ולאכול לפני הצילומים.

רוצים ילדים מחייכים? אנחנו ההורים יודעים יותר מכל צלם איך לגרום לילדים שלנו לחייך, אם יש בובה או צעצוע אהוב שמעודדים אותם לחייך זה הזמן לשלוף אותם. אל תשכחו לצלם תמונות משותפות של האחים, תמונות שלכם ההורים ותמונות משפחה, תאמו כמה שילובים ותצליחו לייצור אלבום מיוחד במינו.

אביזרים יוכלו להעשיר את התמונות, אך גם לגזול מכם זמן יקר. ההמלצה שלי היא צילומי ילדים עם אביזרים ותלבושות נוחים ופשוטים, וותרו על תלבושות מורכבות להלבשה או לא נוחות, רוב הילדים לא אוהבים להתלבש, התלבושת אמנם חמודה אך היא הרבה פחות מחמיאה לילדה בוכה ועצבנית.

 



תגיות המאמר: צילומי ילדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222694 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22940 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223132 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213201 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211245 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202733 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182956 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172911 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172078 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174046 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171776 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica