חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהן המתנות המיוחדות ביותר לחג הפסח

מאת: SEOMANצרכנות27/01/20161264 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדי שנה לקראת חג הפסח רבים מחפשים ברחבי האינטרנט ובמנועי החיפוש השונים מתנות מקוריות במטרה להעניק את המתנות לקרובים האהובים עליהם. ישנה מעין "מסורת" להעניק מתנות במהלך סדר הפסח ורבים נוהגים להעניק בקבוקי יין ומארזים כאלו ואחרים. במידה והנכם מעוניינים "להגדיל ראש" ולבחור מתנה מקורית עבור הקרובים אליכם, ערכנו לפניכם מספר מתנות מקוריות מיוחדות.

1. עציצים למשרד.
במידה ואחד מהקרובים שלכם הוא עצמאי או שבדיוק קיבל משרד משלו בעבודה, תוכלו להעניק לו מתנה ייחודית ושימושית במיוחד שתאפשר לו להיזכר בכם בכל יום במשרד שלו ולקבל כוחות לעבודה. עציצים מעוצבים שמשתלבים בצורה נהדרת במשרדים השונים והפכו לטרנד חם במיוחד בקרב חברות ההיי טק ובחברות המציעות עיצובי משרדים משותפים.

2. הגדה של פסח בתלת מימד.
אין יותר מקורי ממתנה ששייכת ומותאמת לחג הפסח. עולם הגימיקים והגאדג'טים משתכלל והשנה הגיע מוצר חדש וגימיק מיוחד המותאם לחג הפסח. תוכלו להפתיע את האורחים שלכם עם הגדה של פסח בתלת מימד, מתנה שככל הנראה תשאר אצל הקרובים אליכם ותלווה אותם לאורך כל הדרך.

3. מתקנים ליין ואביזרים נלווים לבקבוקי היין.
בין המצרכים הבסיסיים הקיימים בשולחן סדר הפסח במרבית הבתים ברחבי מדינת ישראל נמצאים בקבוקי יין שונים ו"המנהג" עשוי להיות נעים במיוחד במידה ותעניקו לאורחים או לעובדים שלכם את המתנות במיוחדות ביותר הקשורות לבקבוקי היין שעשויות לשפר לכם את חוויית הסעודה והשתייה.

4. מפצח אגוזים רובוט.
הגימיקים השונים יכולים להפתיע את האורחים שלכם גם במטבח. במיוחד בחגים בהם מבלים שעות רבות במטבח לצורך הכנות שונות, תוכלו להעניק מפצח אגוזים רובוט לחג הפסח עבור הקרובים שלכם.

5. שואב אבק שולחני בצורת תפוח.
כל מארח בחג "סובל" מקטעי הסיום של הארוחה בה עליו לארגן מחדש את ביתו ולנקות אותו מהלכלוך. תוכלו לסייע למארחים שלכם בפן של ניקוי השולחן באמצעות שואב אבק שולחני בעיצוב תפוח, גימיק אהוב במיוחד שזכה לביקורות חיוביות בקרב הגילאים השונים.

מחפשים מתנה מקורית? מחפשים לקנות מתנות לעובדים או מתנות בסיטונאות במחירים זולים?
אנו מזמינים אתכם לצפות במגוון רחב של מתנות לחג הפסח.

 



תגיות המאמר: מתנות לפסח, מתנה לפסח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים, יעוץ לקידום עסקים באינטרנט
www.seoman.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOMAN

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183264 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184312 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181330 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183526 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182760 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181415 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204364 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica