חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי ראיית חשבון

מאת: articlestbdייעוץ עסקי04/04/20161173 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד המקצועות המבוקשים ביותר שרבים גם לומדים אותו ומצטרפים לאנשי המקצוע בתחום מידי שנה הינו תחום ראיית החשבון.
רואי חשבון רבים מהווים חלק בלתי נפרד משירותיהן של חברות בינוניות, גדולות ואף קטנות.
שירות ראיית החשבון הינו ללא ספק שירות חשוב עד מאוד להתנהלות נכונה ובעיקר כלכלית.

מעבר להיות העובדה שחברות גדולות מוציאות לפעמים סכומים גדולים ביותר עבור שירותי ראיית חשבון, שירותים אלו מוכרחים ונדרשים ופעמים רבות, גם מחזירים את עצמם.

עסק שאינו מתנהל בצורה נכונה ,הן מבחינה כלכלית והן מבחינת דרישות המדינה, קרי, דוחות שנתיים מול רשויות המיסים, תיאומי מס, שקיפות כלכלית של העסק ועוד  - יכולים להיות בעוכריה של כל חברה ואפילו אם הדבר נעשה ללא ידיעה – שאינה פוטרת.

אם כן, יישום שירותי רואה חשבון מהווה אם כן, נדבך חשוב מאוד בהתנהלות העסקית של עסקים. רואה חשבון וותיק ומיומן במקרים רבים, משמש כיועץ פיננסי המלווה של חברה, בנוסף למתן שירותי חשבונאות כלליים דוגמת תלושי משכורת, ניהול שוטף של הכנסות מול הוצאות וכמובן פתיחת תיק במס הכנסה

הנהלת חשבונות חד צידית אל מול כפולה

כאשר עושים את ההבדל בין שני המושגים המוכרים ביותר בתחום ראיית החשבון, הרי שהנהלת חשבונות חד צידית מהווה לרוב שירות הניתן לעסקים קטנים מאוד ופטורים. מדובר על שירות שבו נעשה מעקב וניהול אל מול הוצאות העסק את מול ההכנסות בלבד והגשת הדוח השנתי במידת הצורך.

הנהלת חשבונות כפולה מהווה את השירות המוכר לחברות בינוניות וגדולות ( כמובן שישנן גם קטנות העושות שימוש בשירות זה) בהן משרד רואי החשבון מספק שירותי כוללים של התנהלותו הכלכלית של העסק בניהם לא רק הכנסות והוצאות, אלא התאמות של משכורות, ספקים, משכורות, נכסים והתחייבויות ובעצם כל הפעולות הפיננסיות אותן מנהל העסק.

מדובר על פעולות הדורשות מיומנות וידע חשבונאי מעמיק. זאת הסיבה ששירותים אלא מתבצעים ע"י משרד רואה חשבון ולא באופן עצמאי ע"י בעל העסק.

רואי חשבון מהווים אם כך שירות חשוב מאין כמותו עבור עסקים בכלל ודי כדי לדעת שאין איזשהו תהליך שאינו מתבצע ע"פ חוק שיכול לגרום לבעיות אל מול רשויות המס.
כאשר מנהלים את העסק הבצורה הנכונה בשירותיו של רואה חשבון מיומן ורציני, בעל העסק יכול לישון בשקט בידיעה שהתנהלותו הכלכלית הולמת ותואמת את דרישות המדינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים אורגני וממומן ניהול שיווק רשתי באינטרנט, פייסבוק,יצירת סרטונים כתיבת מאמרים ,יוטיוב ועוד כל מה שעסק צריך לשיווק אמיתי ברשת.

בניית אתרים בזול.

השיא שיווק ישיר בע"מ.
https://www.seotothelimit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת articlestbd

מאת: articlestbdאקטואליה20/08/171719 צפיות
איך כל אחד מאיתנו יכול להתמודד ולדעת כיצד לנהוג במקרה של פיגוע (ולא באמצעות אימוני אומנות לחימה)? שיטת רמזור - לכל אחד, בפשטות - ללא כושר, ידע מקדים או הגבלת גיל. כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172531 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: articlestbdדיני משפחה20/08/172032 צפיות
מדוע הגישור מתאים במיוחד לזוגות המתגרשים בשלום ולא רק לאלו שאינם מסדרים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: articlestbdיעוץ פנסיוני20/08/172816 צפיות
מה המרכיבים העיקריים של כל עסק ולמה צריך לשמור על כולם.

מאת: articlestbdרכב20/08/172282 צפיות
אחריות על נסיעה, נהיגה, ותקינות רכבי הסעות - מהוות חשיבות עליונה בכל הקשור להסעות.

מאת: articlestbdרכב20/08/172221 צפיות
כיצד נוהגים להגיע ממקום למקום בצורה בטיחותית. מקבלים שירות מחברת הסעות המקפידה בצורה יתרה על נושא הבטיחות.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172159 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222406 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221522 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22935 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211248 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21985 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211070 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201550 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica